איך זה יכול להיסתדר?

עובדייה

New member
איך זה יכול להיסתדר?

אני לא מצליח להבין אך גאווה ודת יכולים להסתדר. זה ניראה לי ניגודים ואני לא עומד בזה... אם יש למישהו המלצות או הערות אשמח לקרוא.
 

jam19

New member
מי אמר שזה מסתדר?

זה לא מסתדר (לפחות לא אצלי) אז צריך לבחור... אתה יודע שלא בחרנו להיות הומואים וןאנחנו רוצים להיות דתיים, אז מה עושים לדעתך? חיים עם זה, תאמין לי, אין ברירה.
 

סנטיו

New member
מה זה אין ברירה?

יש שיטה, של גיסוף (צליפות), זה ממש עוזר. מה אתה צוחק עלי, אלוהים אוהב את כולם, מה סתם אנשים נמשכים לאותו בני אדם. אתה לא מקבל את זה? אתה לא מקבל את ההבנה האלוהית!
 

jam19

New member
סיגוף?

אתה צוחק, נכון? אתה באמת חושב שאני יצליף בעצמי בגלל שאני הומו??? ברור שאלו-הים אוהב את כולם, אבל גם אנשים מתים ואני לא מקבל את זה, זה רע, זה קורה אבל לצערי זה קשה, אבל לא להבין את אלו-הים? אני ממש מבין איתו גם אם אני לא מסכים איתו. ושאפשר ליות כהומו וכדתי ביחד, אני לא מקבל, תבחר...
 

סנטיו

New member
אתה צודק

אני גם הומו שמאמין באלוהים, וזה שהאנושות לא מקבלת את זה זה ממש דפיקות לשמה.
 

סבבב

New member
סיגוף????????????

אחד הדברים האסורים ביהדות הם סיגופים. סיגוף הוא מנהג הגויים והנזירים הנוצרים. הדת היהודית לא מעלה על הדעת שאדם ילכה עצמו ויסגף עצמו. יתרה מזאת, אם אתה חושב שזה מה שיעביר לך מחשבות ורגשות - אתה קצת חי בסרט. במקרה הטוב אתה רק מכאיב לעצמך, ופוגע בבריאה של הקב"ה. אם הקב"ה היה רוצה להכאיב לך ככה, הוא היה מוצא את הדרכים לעשות זאת, אתה לא צריך להכות את עצמך - זה אבסורד...
 

סנטיו

New member
אני לאחושב שסגיפות זאות הדרך

אני אוהב את אלוהים לא מכאיב לעצמי, או פוגע בחלק האלוהי. זה פשוט לא מובן את אי ההבנה של האנושות כולה.
 

jam19

New member
אנושות...

שהאנושות תלך לעזאזל, מה אכפת לך מהם? קודם כל שיבחנו את עצמם אחר כך אותך ואותי... בשביל מי אתה חי? בשבילך או בשבילם? זה לא נקרא חיים אם כל הזמן אתה מסתכל מה יחשבו אחרים. נכון שזה חשוב ונכון שאני לא ילך ערום ברחוב כי בא לי אבל בכל זאת... אני יודע שזה קשה ואני באותו מצב כמו שלך... שיהיה לך בהצלחה סנטיו (מה זה סנטיו?)
 

סנטיו

New member
אני חשוב

קודם סנטיו, זה קדוש (בספרדית) עכשיו, אני מבין אותך, אם אני החשוב על האנושות כמו שהיא זה לא יעזור לא להם ולא לי. אלוהים הוא החשוב שאני צריך להיות קרוב עליו
 

jam19

New member
וואלה...

כפרה עליך, עכשיו אתה מבין... שיהיה בהצלחה קדוש...
 

jam19

New member
מייקל ג'קסון..

חחחחחחחחחחחח.... א- אין באמת קשר, אני פשוט אוהב אותו ואני כמעט תמיד שם תמונה שלו כי זה כמו סימון 'הייתי פה'. ב- הוא סמל המיניות הלא ברורה... ג- ספר לי קצת עליך... (מה שאתה יכול). אתה יכול לדבר איתי במסנג'ר... [email protected]. מי שרוצה מוזמן.
 

סנטיו

New member
סמל המיניות הלא ברורות

מה?, מייקל ג'קסון, מיניות לא ברורה, אתה צוחק
אני בן 23, לא דתיתי, אבל מאמין באלוהים, אני נמשך לבנים ונשי. ולא כל כך יודע אך כל אלה שמאמינים לא מקבלים את המשיכה כמו שזה (לסלוח, להבין, ולקבל) אני מאמין בספר הבריתות (תנ"ך והברית החדשה) השילוב הנכון להבנת הטוב הטהור. זה הכל, מקווה לישמועה מימך תשובה.
 

עובדייה

New member
כל מה שאתם אומרים נחמד ויפה

אבל יהודי הורתודוקסי לא יכול להיות גאה. לפחות בראיה שלי לא מצאתי איזה שהו אופן שזה אפשרי. מכאן או שאני צריך לחיות את מה שאני ולהיתעלם מאיסור אלוקי או שאני צריך להיתעלם מהאני ולקיים את האיסור.
 
למעלה