איך זה בדיוק עובד עם האוני' באפריל?
מעוניין לשפר פסיכו' במועד אפריל הקרוב. הבנתי שהאוניברסיטאות עוד מקבלים את הציונים ממועד זה ("על תנאי"??) השאלה היא איך זה בדיוק עובד אם ההרשמה לפקולטות השונות נסגרת בפברואר. נגיד אם נרשמתי למדעי החיים בבר-אילן, ואין לי עדיין את הציוני קבלה מתאימים - נשמע כאילו הם עדיין יקבלו אותי עוד לפני הפסיכו' מיד אחרי התשלום... מה שכמובן לא הגיוני. מחכה להסבר...
מעוניין לשפר פסיכו' במועד אפריל הקרוב. הבנתי שהאוניברסיטאות עוד מקבלים את הציונים ממועד זה ("על תנאי"??) השאלה היא איך זה בדיוק עובד אם ההרשמה לפקולטות השונות נסגרת בפברואר. נגיד אם נרשמתי למדעי החיים בבר-אילן, ואין לי עדיין את הציוני קבלה מתאימים - נשמע כאילו הם עדיין יקבלו אותי עוד לפני הפסיכו' מיד אחרי התשלום... מה שכמובן לא הגיוני. מחכה להסבר...