איך ואיפה מוצאים לאמא בן זוג?

איך ואיפה מוצאים לאמא בן זוג?../images/Emo23.gif

אמי בת 50 התאלמנה לפני כ-3 שנים. היום היא כבר בשלה לקשר אבל לא עושה כלום בנדון, כלומר, לא מחפשת. הסיבה, לא יודעת איך לעשות את זה, איפה להתחיל? אני מאוד רוצה לעזור לה אבל אין לי מושג מה לעשות/ליעץ. חשוב לציין שמדובר באישה משכילה, עובדת, לומדת, נראית טוב+, אבל "תקועה" בבית כי יש לה איזשהו מחסום. אנא עיזרו לי. תודה.
 

spidi2

New member
../images/Emo23.gif הבת הדואגת...

זה מקסים...זו מחווה מקסימה. אני לא חשבתי לעשות כזאת לאמי אף פעם, למרות שהייתה לבד מאז היותנו קטנות, אני ואחותי. אבל..... מצטערת... אצלי תמיד יש אבל...את לא ציינת בת כמה את... ולכן אקח את זה על עצמי... אני מנסה לחשוב איך הייתי מגיבה, אם אמא שלי הייתה בודקת לי בעוד שנה שנתיים, מקום לקשר. וואו, בטח הייתי רותחת עליה. זה משהו שהוא שלי, אישי, חברתי, רצוני. חלק מהבשלות לדעתי, היא היכולת לעשות משהו בנדון. לבדוק מקומות, לצאת לבילויים. אני מניחה שמה שאני אומרת, וממש לא מתוך רצון לפגוע ברצונך, תניחי לאמך לעשות את החיפוש שלה. אם אתן פתוחות ומדברות על כך... אז ניחא. ואז את יכולה ללמד אותה את רזי האינטרנט, את הפורומים השונים, את אתרי ההיכרויות... ושהיא תעשה זאת לבד. בכל מקרה, אם היא תאהב את הרעיון של ביקורים בפורומים באינטרנט... אז תדאגי שתבקר גם כאן. כי למרות היותה אלמנה ולא גרושה, בטוחני שתמצא כאן ח´ברה שיוכלו לעזור לה בענייני היציאות. אחלה פורום להיות בו, כדי להרחיב את מעגל החברים שלך... וכשמעגל החברים גדל, מי שבשל ורוצה .... בטוחני שימצא לו חברים ו/או חבר/ בן-זוג. שיהיה בהצלחה
 
גם "בשלה לקשר" וגם "תקועה" ../images/Emo35.gif

לא כל כך מסתדר לי ביחד. מי ש"תקוע בבית" לא יכול להיות "בשל לקשר". יש לך הסבר לזה ? שוש גם כן משכיל, עובד (עדיין), לומד ונראה טוב+.
 

michaly43

New member
ואני חושבת אחרת../images/Emo124.gif

כן הבת עושה מחווה נהדר ואם היא הגיע לפה לשאול סימן שיש דיבור בינה לבין אמה, כי היא בכל זאת אומרת: "יש לה מחסום"... לפעמים אנשים מפחדים, מפרק ב, מהכירות ואם היה לה נישואין טובים, והיא איבדה חבר טוב, אז אחת כמה וכמה יותר קשה. הבת, כניראה יודעת שאמה כרגע היתה רוצה להכיר, ולצאת אך הפחד/מחסום מונע ממנה... במקום להתפלסף, אפשר לתת לה אתרים ולינקים: כמו אתרי הכרויות: WWW.TAPUZ.CO.IL WWW.JDATE.CO.IL WWW.JCUPID.CO.IL בנוסף האנשי הפרורום פה ניפגשים, ובטוח שיש כאלה שיודעים על מקומות נוספים.... רק ביקשו פה עזרה...לא ניתוח מצב
 
עובדה שגם את ניתחת את המצב ../images/Emo20.gif

"ואם היא הגיע לפה לשאול סימן שיש דיבור בינה לבין אמה" - זה ניתוח של המצב (מוטעה, לדעתי, אבל נניח לזה). שוש במקום להתפלסף
 

michaly43

New member
רוצה ללכת מכות???????????

רק תן מקומות שאפשר להכיר אנשים זו הבקשה והניתוח היה בשבילך..... חיבוק גדול שושן
 

בדד1

New member
שאלתי חברה ולהלן תגובתה

בשלב הראשון תדברי עם חברות שלה שיצאו איתה קצת לסרט או לבילוי בבית קפה במקומות סואנים היכן שיש תנועה של אנשים לא יזיק לה קצת עידוד פמיניסטי יכול להיות שהיא צריכה רק דחיפה קטנה כדי להתחיל לזרום אל תשכחי שאמך חיה במסגרת משפחתית הרבה שנים ובגיל הזה להכנס למערכות של חיזורים עם מטען כזה זה קצת קשה דברי עם החברות של אמך שמפעם לפעם יזמנו גם גברים למפגשים אם כי לא בהתחלה ואל תהיי מודאגת יותר מדי כל אחד יש לו את הקצב שלו
 
למעלה