איך התחלתן?

מירי 25

New member
איך התחלתן?

סיימתן ללמוד ואז מה? הקמתן עסק בבית ? השכרתן פינה? ספרו על ההתחלה שלכן...
 
היי מירי כנסי לתשובה

מירי אני ממליצה לך להיכנס לאתר של רחלי בר www.rachelnail.com שהתחילה כטכנאית ציפורניים ומספרת את הסיפור האישי והמיקצועי שלה ,על כל הקשיים שליוו את דרכה.ניתן הרבה ללמוד מסיפורה האישי.כנסי לקטגוריית "איך מתחילים /ממשיכים באתר שאת כתובתו רשמתי לך. בהצלחה לך מירי והכי חשוב, לעולם לא להתייאש. עם המון איחוליי הצלחה ממני ענת
 

יעל י

New member
אני עדיין בהתחלה...התחלה ארוכה...

ניסיתי חצי שנה בבית ואף אחת לא באה אז בחוסר ברירה עברתי למספרה בשכירות ובנתיים לא רץ אבל מתקדם.
 

נעה שין

New member
גם אני רק בהתחלה

מנסה ומתנסה ועובדת בבית. לא פשוט כי יש המון ציוד לרכישה, המון לימודים שעלו הון (גם פדיקור רפואי, שעוות וכו').. והיה לי חשוב שהפינה הזו שלי בבית, חצי חדר, תהיה נעימה ומלאת אנרגיות טובות, היא קטנה ואינטימית ואני אוהבת אותה מאוד. לקוחות חוזרות כמעט תמיד (מאוד קשה לי כשלא..), אבל אין הרבה. ניסיתי פרסומים שונים, אבל כל מי שהגיעה זה רק מפה לאוזן דרך חברה שהיתה. זו התחלה. וכל ההתחלות קשות. אני לעיפתים בפחד ובחוסר ביטחון, ורק אחרי שלקוחה חוזרת כמה פעמים, אני כבר פחות מזיעה מלחץ ויותר מתקשרת.. להנות אני נהנת מאוד.
 

שיריק2

New member
בנות הקשיבו נא

כולנו התחלנו באותו מקום. מלקוחה אחת. זה לוקח זמן לצבור נסיון,להשתפר, לקבל ביטחון ואז יום אחד זה פשוט מתחיל לרוץ. לא להתייאש. לא למהר להחליט החלטות. לא למהר לקפוץ למים עמוקים לפני שיודעים לשחות .וגם אז - לא למהר לשחות למים עמוקים מהר מידיי. עסק בונים לאט לאט ובזהירות,.
 

מירי 25

New member
אני..

לא יכולה להבנותעסק בבית כי אין לי מקום לזה השאלה אם זה בסדר מייד להשכיר מקום
 

יעל י

New member
זה עיניין של החלטה שלך.

אני ניסיתי בבית חצי שנה. אני גרהב מושב חקלאי קטן ולא הייתה הענות ולכן יצאתי החוצה.לא קל.
 
למעלה