איך הסלבים התלבשו השבוע?

איך הסלבים התלבשו השבוע?

לא משהו, לפחות לפי הכתבה ב-NRG. "קרן פלס ממשיכה להפגין מניה־דפרסיה אופנתית, והשבוע: לוק של אופנוענית לסבית. קרן פרידר לעומתה הלכה על מראה הפרחולה מהאייטיז. ומאיה דגן הפתיעה לראשונה עם לוק מתוקתק משורול עד שוסור". http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/959/352.html ואני מוסיפה ואומרת: מה זו לעזאזל השמלה הסבתאית שטל טלמון לובשת ומה נסגר עם החורפן שמת לה על הראש ולא דאגה להסירו משם טרם יציאתה מהבית? בניגוד לכתב, את הלוק של גלית גוטמן דווקא לא אהבתי, לא נורא מיוחד ואפילו טיפה מרושל לטעמי. ומיה דגן באמת נראית אחלה. שאפו.
 

לי וולף

New member
זו אפילו לא שמלה...

היא לובשת קרדיגן ארוך וגם בעייני המראה מצער. יש לה נתונים מרשימים והלוק הזה מפספס לדעתי שאפו למאיה דגן גם ממני
ואת גלית גוטמן דווקא אהבתי. היא פשוט נראית מצויין, גם אם לא הכי מיוחד או מהודק- כשמתלבשים נכון לא תמיד צריכים גימיקים
 
גלית גוטמן מאכזבת סדרתית

למזלה יש לה פנים וגוף מליון דולר ולכן כל סחבה שהיא תשים על עצמה תראה במקרה הגרוע טוב. מה שאני לא מבינה זה למה היא חייבת ללכת כל הזמן על הגבול התחתון הזה וללבוש דברים ממוצעים ומטה. מעולם לא ראיתי אותה בבגד מעניין או באיזו אמירה אופנתית מקורית. היא משעממת אותי בקביעות. תמיד שחור, תמיד איזה טופ סתמי ונעליים שלכל אחת יש בארון. יש לי תמיד תחושה שמבקרי האופנה נמנעים מלבקר אותה ולכן איכשהו נפוצה הדיעה שהיא מתלבשת נפלא. באופן כללי היא מתלבשת סביר אבל ממי שמוגדרת כמלכת הדוגמנית של ישראל אני מצפה להיות ממש מודל לחיקוי. גלית גוטמן חייבת סטייליסט דחוף. גם לה וגם לבעלה שמתעקש מעולם לא לצאת מג'ינס וטישרט ולא משנה מה האירוע.
 

לי וולף

New member
היא בהחלט 'הולכת על בטוח'

אין ספק לגבי זה! אם מישהי יכולה לקחת סיכונים, זו היא. אבל כמו שאמרתי (וחיזקת...)- היא מהממת! ואני באמת חושבת שנשים מאד מאד יפות נראות הכי טוב בבגדים איכותיים שאינם בהכרח דומיננטיים; בזה היא מצטיינת ומשם המחמאות הרבות, לדעתי. אבל נזכרתי שהיא עדיין לובשת ג'ינסים בגזרה נמוכה וזה כבר פאסה..
 
טוב, אני אקצין ואומר

שהבגדים שלה לא נראים לי איכותיים בכלל. לפני כמה ימים היתה תמונה שלה בווינט לוקחת את הילדה לחוג בלט, לבושה בג'ינס 3/4 (שעבר מהעולם לפני 3-4 שנים) וחגורת ניטים שוק. זכורה לי במיוחד תמונה שלה עם שמלת ערב ותיק שאני מוכנה להשבע שאין מצב שהוא פראדה אמיתי. הוא נראה כמו פלסטיק זול מדוכן בשוק והיה כתוב עליו פראדה בענק באותיות מפלסטיק לבן. יש הבדל בין ללכת על בטוח ומעניין לבין להראות בבגדים ממש סתם. תמיד שאני רואה תמונה שלה באיזה ארוע מתחשק לי להלביש אותה כבר במשהו שלי יש בארון. אני אישית גם לא מתפעלת מהיופי הזה.
 
לגבי טל טלמון (אגב מי זו?)

היא לבושה דוקא מאד יפה. השמלות האלו היו השנה מאד פופולאריות באירופה ויש לי הרגשה שהיא הקדימה את זמנה בישראל (למרות שהמבקר אהב). השמלה שלה מקסימה לדעתי ונראית איכותית ביותר.
 

לי וולף

New member
יש לי תחושה שבאירופה זה גם בא עם חגורה...(?)

אין מה לעשות, זה נראה כמו קרדיגן (כולל הכיווץ הקל בתחתית; מנג'ט) וכשהוא סגור מלמעלה-למטה, זה לא עושה כלום לגיזרה! הקרדיגנים (סליחה על ההתעקשות...
) הארוכים היו חזקים מאד גם בחורף הקודם ואני שמחה שהם עוד פה גם החורף! (אמנם גמדה, אבל עלי זה באמת כמו שמלה
)
 
קרן פרידר? דנה פרידר. דרוש מגיה ב-NRG

דווקא חיבבתי את קרן פלס. היה חמוד וילדותי כמו שרק בחורה שרזתה בטירוף יכולה ללבוש לפיצוי עצמי, הבנתי ואף הזדהיתי איתה. לא הבנתי מה ההתלהבות העצומה מגלית גוטמן. היא לבושה כמו עקרת בית שקפצה שנייה להביא שניים-לחם-אחד-חלב מהמכולת.
 

לי וולף

New member
יש בזה משהו...(-:

אבל בכל זאת אהבתי.... ראית את הנעליים שהיא נועלת? אני באופן אישי לא אוהבת שהמותג מנצנץ וכתוב בגדול, אבל כשמשהו נראה איכותי זה מרשים אותי הרבה יותר. אני מניחה שהיא פשוט נראית פה בעיני FINE והשיער המעט פרוע ממש לא מפריע לי. להיפך- אני כבר עייפה מלראות שהיא מותחת אותו בקוקו הדוק. האירוע שבו זה צולם לא ממש הצדיק משהו יותר מוקפד. טוב...סיימתי להגן עליה בגופי!
זה לא שהיא חפה מתאונות אופנה. ממש לא. אבל לאחרונה אני מבחינה באיזה שדרוג מצידה (באירועים לפחות...לא מתייחסת לפפרצי עם עגלת ילדים...) ואני נהנית ממנו.
 
השיער אכן חמוד

ויכול בהחלט להיות שהאאוטפיט מתאים לאירוע כמו כפפה ליד, אבל מפה ועד התלהבות בנוסח "וונדר וומן"? די, נסחף לגמרי, החיננית. בסך הכל לבושה קז'ואל, נראית אוקיי, אם היא לא היתה יפהפיה כה נחשבת, סביר להניח שהוא לא היה מזכה אותה אפילו בשורה, לא כל שכן בסופרלטיבים של 3-4 שורות. מכיוון שאני לא עוקבת אחרי התלבושות של כוכבני ארצנו (ולא של כוכבני הגולה), קשה לי לתת להם נקודות על מאמץ. אני מגיעה לכל העניין נטו, מוצא חן בעיניי או לא, אין לי משקעים מתאונות אופנה שעברו
יכול להיות שגם בגלל זה יש הבדל בתגובות שלנו אליה.
 
מסכימה איתך לחלוטין

אני אישית מעדיפה כבר את נינט שהיא אקפרימנטית. נינט הרבה פעמים מקדימה את זמנה בישראל ולכן התגובות הלא מפרגנות לדעתי. הסטייליסט שלה מצויין!
 
נינט נראית נהדר בד"כ

עושה רושם שהיא באמת נהנית מזה ולכן בד"כ היא נראית נינוחה גם בתלבושות מופרכות (כובע-חללית כתום?). ואם אנחנו כבר בעניין גלית גוטמן, אולי תסכימי איתי שהביקורת של החיננית שדיבר על "איפור חוסם קמטים" היא לא ממש במקום כשמדובר באישה צעירה בת 30 וקצת. איזה קמטים בדיוק הוא ציפה למצוא עליה בגילה?
 

לי וולף

New member
המממ...../images/Emo140.gif

קודם כל תודה!; 'סגרתן לי פינה' כי תכננתי להעלות פה שאלה בנושא (אולי בהמשך נעלה אותה שוב...). אני באופן אישי לא מאמינה בהשתלחות רעה וסיקרן אותי לדעת מה דעתכן בנושא. האם מעדיפות ביקורת כזו או משהו עדין יותר. באותה נשימה, חיננית משעשעת אותי. הייתי מעדנת את הרוע עם עצות מעשיות לשיפור, וזה היה יכול להוריד מעט מהארס. בגדול... לא תמיד אני מסכימה 'איתה' (חיננית) ולרוב אני מרגישה רע בשביל הננזפים (גם כשמגיע להם). מצד שני (אולי כבר צד שלישי
?!?), 'תרבות הסלב' טומנת בחובה גם סוג כזה של ביקורת וחשיפה. זה לא הכרחי, אבל זה נפוץ - אנחנו אוהבים אמריקניזציה בעיקר של התחלואים - ואני שמחה שזה נשאר בגבולות האלו. לא הייתי רוצה לראות כזה רוע פה או בחיים הפרטיים שלי. לגבי נינט (גדי אלימלך עושה איתה עבודה נפלאה!!)- היא מעידה על עצמה שהיא לא מבינה בזה ולצערי רואים את זה בלבוש היומ-יומי שלה. בחירה מודעת שלה, ואני מכבדת
היא נראית מצויין לדעתי בהופעות הרשמיות/ציבוריות שלה! וכן...נינוחה גם בלבוש מרושל. גלית גוטמן בת 34-5 וצרכנית בוטוקס (לכל הפחות). היא חייבת לשמור על הגוף והפנים שלה כי הם פננסתה, אבל היא כבר העידה שהיא מוטרדת מהעניין ומודעת לכך שיש עבודות מסויימות שלא הולמות את כבר גילה. וכן.. יש קצת קמטים בגיל הזה.. קמטוטי אופי שמרוויחים בכבוד, אבל בכל זאת...קמטים
שבת שלום!!
 
קצת ביקורת זה מצוין, על כל דבר

העניין הוא שלדעתי אצל חיננית זו לא ביקורת, זה בידור נטו. הוא לא מנהל עם עצמו ואיתנו איזה סוג של דיון לגבי מה טעון שיפור, אלא בא לקטר, קצת להעליב ולתרום איזו כותרת בנוסח "שיק של אופנוענית לסבית" (סליחה שנדבקתי לזה, אני פשוט ממש מתאמצת למצוא פה עלבון ולא מצליחה, אבל תודי שלכולם ברור שהיה ניסיון להעליב פה). מבחינת הסלב, כל חשיפה היא לטובה, גם אם מגחיכים אותם שם לחלוטין. עוד עניין שאני לא משתגעת עליו, אבל מבינה מנין הוא מגיע. אז בסדר, זכותי להימנע מהמדורים האלה וזכותם של אחרים להתמכר להם. הכל לגיטימי. אני אישית לא אחפש במודע את חיננית ב-NRG, ויחד עם זאת אני בטוחה שהוא ישרוד את הכאב
גלית גוטמן היא אישה צעירה. הגיוני שיהיו לה קמטוטים קלים במזג האוויר שלנו וברמה הנמוכה של אחוזי שומן שיש לה בגוף. אני משוכנעת שהיא עושה לא מעט מאמצים כדי להמשיך להיראות "מתוחה" כי הרי זו העבודה שלה. מצד שני, להחמיא לה על "מקיאג' חוסם קמטים"? איזה קמטים אמורים להיות שם? זה לא שהיא בת 55 ונראית בת 30 וקצת. היא בת 30 וקצת ונראית בגילה, לא פחות. אז מה ההתלהבות דווקא מזה? חסרים דברים אחרים שבהם היא נהדרת?
 

wasaby

New member
אני לא אוהבת את הכתבות האלה

ספציפית אלה של מעריב גרועות במיוחד בגלל הקטע המגוחך של המצאת מילים בתקווה נואשת ליצור סגנון מאגניב משלהן. אבל גם בלי זה אני לא אוהבת את המתקפות הארסיות על סלבריטיז שהרבה פעמים אין להן שום קשר לאיך מישהו התלבש אלא לכל מיני דברים אחרים בעולם הבידור. אני חושבת שאנשים צריכים להתלבש במה שנראה להם ועליהם טוב, ואין בזה שום דבר נורא אם מדובר בבגד משנה שעברה או בגד שאינו מיוחד.
 
../images/Emo45.gif מסכימה איתך לגמרי

הברנש ממעריב אכן מסריח ממאמץ ליצור סגנון הו-כה ייחודי ומגניב משל עצמו, עד שהביקורת - בהנחה שאכן נאמרים בה דברי טעם - הופכת משנית לניסיון חסר התוחלת להצדיק את עצם קיומו. גם אני נרתעת מהצורה שבה קורעים את הסלבס על בגדים שהם בסך הכל לא "תאונות אופנה" כמו שלי מכנה את זה (נניח, שמלת הברבור של ביורק), אלא סתם בגדים שאין מה לומר עליהם. העניין הוא שבדרך כלל יש לסלבס עניין מלא שיכתבו עליהם גם אם מה שנאמר זה שיש להן "לוק של אופנוענית לסבית" (שאני אפילו לא הבנתי מה משני התיאורים אמור להיות מעליב פה).
 
למעלה