איך הילדים שלכן הגיעו לעולם?
אשמח לעזרה

ליאת 0212

New member
איך הילדים שלכן הגיעו לעולם?../images/Emo95.gif אשמח לעזרה

הבת שלי, בת 4.5, מכירה ילדה שאין לה אבא (ונולדה תודות לבנק הזרע), ובמסגרת ההתעניינות שלה ברבייה (אני אוטוטו יולדת) היא שאלה "איך אמא של *** עשתה אותה אם אין לה אבא?". פייר? לא ידעתי מה לומר, אמרתי לה שאני לא יודעת איך להסביר לה, והחכמה שלי אמרה "אה, כי זה קשה לילדים להבין? אז תסבירי לי בשפה שאני אוכל להבין". אמרתי לה שאחשוב על הסבר ואספק לה אחד. אין לי בעיה עם ההתענינות, היא כבר יודעת מאיפה יוצא התינוק, קיבלה תשובה מאיפה יוצאים הזרעונים של אבא, ובקשר לילדה ההיא- הסברתי לה כבר מזמן שיש כל מיני סוגים של משפחות, לא לכולם יש גם אבא וגם אמא, וזה בסדר. אבל איך מסבירים "איך אמא של *** עשתה אותה?", איך אתן מסבירות לילדים שלכן את זה? תודה רבה רבה
 

panzita

New member
את יכולה להגיד לה

שאמא של *** הלכה לרופא, ששם לה זרע של תינוקות בבטן, ושמהזרע הזה החברה שלה התפתחה.
 

nina L

New member
בוקר טוב ../images/Emo140.gif

יש הסבר מאד יפה בספר "אמא של תומר"/סלביה נורמן, על "ילד פרח" שנזרע בבטנה של אמו ע"י רופא. ויש כאן למעלה בסרגל הכחול הפניות לסיפורים לילדים עם ההסבר. חג שמח!
 

nina L

New member
נכון..זה מה שקורה כשכותבים עוד לפני שהתעוררנו

 

אד י

New member
וגם

לברר עם האמא של *** איך היא מסבירה ל ***, כדי שלא יווצר מצב שהילדה שלך מסבירה ל *** הסבר שונה ממה שאמא של *** הסבירה לה. אישית אני לא אוהבת את הספר "לתומר יש אמא", אני הייתי מסבירה שאמא של *** מאוד מאוד רצתה ילדה ולא מצאה חבר שיהיה אבא טוב ואוהב כמו אבא שלך, אז היא החליטה לעשות את *** לבד, ואז היא הלכה למקום שיש בו הרבה זרעונים (אם היא מכירה את המושג) ובחרה זרעון אחד מיוחד שהרופא שם לה בבטן ופגש את הביצית (גם אם היא כבר מכירה את החלק הזה מההסבר הסטנדרטי) וככה נוצרה ***. יש לצפות שהשאלה הבאה תהייה מאיפה הגיעו הזרעונים למקום המיוחד ההוא. ואז הייתי עונה שיש גברים נחמדים שמאוד רוצים לעזור לאמהות שאין להם ילדים כמו אמא של *** והם נותנים את הזרעונים שלהם למקום המיוחד הזה.
 

ליאת 0212

New member
תודה על כל התגובות../images/Emo39.gif

ואכן חשבתי לשאול את האמא איך היא הסבירה לבת שלה
רק ששכחתי שחשבתי על זה, ועכשיו הזכרת לי
 

gezers

New member
רק רציתי לומר

תשובות מצוינותכבר ענו לך, אבל היה חשוב לי לומר לך שמאד הערכתי את העובדה שטרחת ונכנסת הנה לשאול וללמוד ולהתעניין. יישר כח על הפתיחות ורוחב האופקים.
 
למעלה