איך הייתם נוהגים לו אתם אני?

איך הייתם נוהגים לו אתם אני?

אז.. אחרי שאמרתי השבוע לא אחת שאני מחלקת למנות קטנות א ת המטלות.. הגעתי לשלב של התפוצצות. אני עייפה!!!! לקחתי על עצמי שני פרויקטים שאינם אקדמיים כלל, אלב בהחלט אמורים לסייע לשלם שכ"ד... הבעיה - לקחתי אותם עליי, בשעה שהייתי בטוחה שאני יוצאת לחופשה לזמן לא קצוב מן הדוקטורט. בינתיים נוצר מצב מציאותי חדש, שבו - אני צריכה בכל זאת להתקדם בד"ר, אבל.. אני לכודה בין הפרויקטים הללו, ואין לי זמן לנשום. פשוטו כמשמעו. אינ ממש יושבת על המחשב משעה 8-9 בבוקר ועד 2-3-4 לפנות בוקר. ולא מספיקה לעמוד במשימות, ולא מסיימת. ואינ עייפה !!! כל הזמן, ורמת הריכוז שלי כבר אל משהו, וזה גורם לעבודה שלי להיות איטית יותר ופחות יעילה ומדויקת. וכמו שזה נראה כרגע, אני תקועה עם זה לפחות עד אמצע-סוף מרץ. ובסוף אפריל אני כבר צריכה להציג התקדמות אקדמית. אני לא יכולה להחליט לפתע פתאום שאני מוותרת על הפרויקטים (לא נעים, לא נוח, לא נאה וכו) ומצד שני - אם אני ממשיכה בהם, אין סיכוי שאני עומדת בלו"ז של הד"ר. ואני חייבת (!!!) לעמוד בו. והאמת, אני לשם שינוי ממש ממש מצטערת על זה שאני לא מגיעה לד"ר בכלל. מה הייתם עוושים במצב הזה?
 

מממאיה35

New member
עושים סדר עדיפויות

מה יותר חשוב לך? הדוק' או הפרויקטים לצורך הכנסה טובה? אי אפשר לפזר את כל המשאבים בצורה שווה. אחרי שתעשי סדר עדיפות שבו תבחני את כל השיקולים, תקציבי זמן מתאים בהתאם לסדר העדיפות. למה הדבר דומה? למבחן שבו את יודעת מראש כמה נקודות שווה כל שאלה ומשקיעה את הזמן שלך בהתאם למשקל השאלה.
 

paz12345

New member
אולי לוותר על משהו לא חיוני אחר?

הדוגמה שקפצה לי לראש היא כמובן ניהול פורום בתפוז שבוודאי לוקח לא מעט מזמנך...
 
../images/Emo6.gif

את הדברים האלה בכלל בכלל לא הכנסתי לרשימה. אם אוסיף את אלה - הרשימה תהיה ארוכה כאורך הגלות. אבל.. התנדבויות זה מה שעוזר לנפש שלי לשרוד, ולכן - התנדבויות לא יורדות מהפרק, אולי רק מדללות נוכחות.
 
מה שאני הייתי עושה זה

בוחנת טוב טוב את אופן אירגון הזמן שלי על מנת לבדוק האם יש אפשרות לשלב בין כל המטלות. במידה והייתי משתכנעת שלקחתי על עצמי יותר מידי ואין לי אפשרות להספיק את הכל, או שאיכות הביצוע שלי תדרדר מתחת לסף מסויים ובלתי נסבל מבחינתי - הייתי מוותרת על משהו. אני אוהבת לשלוט בחיים שלי ולא שהחיים שלי שלוטים בי ואני רצה כמו סהרורית מדבר אחד לשני (לא שחלילה אני רומזת שזה המצב שלך, אלא פשוט משליכה מהדוגמא שלך על מצבים שמצאתי את עצמי בהם בעבר). כשהשליטה יוצאת לי מהידיים ואני מרגישה שנדחקתי לפינה - אני משתדלת מאוד לחזור שוב למרכז החדר ולקחת את השליטה חזרה אלי. על מה הייתי מוותרת? לא יודעת, אני לא במצב שלך. ככל הנראה הייתי מוותרת על מה שיהיה כרוך בפחות עלויות. אגב, לא יודעת אילו פרוייקטים לקחת על עצמך אך יתכן וניתן לחלק אותם בינך לבין עוד מישהי. זו אופציה שאולי כדאי להעלות בפני המעסיק. כך לא תצטרכי לוותר על הפרוייקטים כליל אך תישארי עם היקף עבודה שיותיר לך זמן לדוק'. בהצלחה!
 

tulkin

New member
לא עניתי עד עכשיו כי אני באותה סיטואציה בדיוק

ואתמול בלילה החלטתי להפסיק את אחד מהדברים שמסדרים לי את רוב הכנסתי פשוט כי אני לא נהנה מזה וזה לא מקדם אותי לשום מקום מקצועית. אז עם כל חוסר הנעימות של ביטול התחייבויות (ובמקרה הספציפי שלי גם פגיעה מסויימת במוניטין שלי ושל חבר שהמליץ עלי לעבודה הזו) החלטתי להפסיק. עכשיו צריך לקוות שאני אעמוד בהחלטה הזו, כי בד"כ אני לא יודע להגיד לא ולחתוך דברים.
 
למעלה