אמאשל נתנאל
New member
איך היה הצום? אצלי לא נורא
הייתי אצל הורי חלק מהזמן ישנתי וחלק מהזמן קראתי מזג האויר היה מושלם אז סה"כ עבר בשלום אלא מה אחרי הארוחה ששוברת את הצום הייתי כבר 3 פעמים בש...
הייתי אצל הורי חלק מהזמן ישנתי וחלק מהזמן קראתי מזג האויר היה מושלם אז סה"כ עבר בשלום אלא מה אחרי הארוחה ששוברת את הצום הייתי כבר 3 פעמים בש...