איך היה הצום? אצלי לא נורא

איך היה הצום? אצלי לא נורא

הייתי אצל הורי חלק מהזמן ישנתי וחלק מהזמן קראתי מזג האויר היה מושלם אז סה"כ עבר בשלום אלא מה אחרי הארוחה ששוברת את הצום הייתי כבר 3 פעמים בש...
 

רינת1232

New member
גם אצלי הצום היה בסדר גמור

הרבה יותר קל ממה שחשבתי. קצת בית כנסת, קצת קישקושים עם שכנים, הרבה מנוחה. הילדים, לדאבוני, לא הסכימו לוותר על הרכיבה המסורתית על האופניים, אבל היו בסדר ולא התרחקו מהאזור. הבת שלי נפלה ונחבלה במרפק (כואב לה מאד) ולדעתה זה העונש שלה שרכבה ביום כיפור. בקיצור, שהשנה תהיה קלה כמו שהיה הצום והלוואי ששערי השמים היו פתוחים לקבל את בקשותינו. שנה טובה לכולם!
 
למעלה