איך היא לא פחדה?

recycle girl

New member
איך היא לא פחדה? ../images/Emo105.gif../images/Emo15.gif

ואו פעם ראשונה שאני פותחת דיון רציני אני מתרגשת
השאלה הנשאלת היא איך הרמיוני לא פחדה שהודיעו לה שהיא מכשפה? תחשבו ינשוף בא עליך עם מכתב שאומר לך שאת מכשפה רוב הספרים שהיא קראה על מכשפים בטח הוציאו אותם כדבר רע ובכלל יש אפשרות שהם סתם משוגעים ברכבת היא נראתה די בטוחה בעצמה היא עשתה כשפים כבר בבית שלה למה לדעתכם היא לא פחדה? תודה נא לסגור את התמרור
 

קטרפי

New member
זה בדיוק כמו שקרה להארי ../images/Emo110.gif

נכון שתגובה לכזה דבר תלוייה בבן אדם, אבל יש לך את הדוגמה של הארי לראות איך מישהו מגיב שהוא מגלה שהוא קוסם. (כולל הדברים שהתרחשו לפני שהוא גילה, כמו זה שהוא דיבר עם הנחש או שהשיער שלו צמח כול פעם שפטוניה ניסתה לספר אותו)
 

GrassBunnyGirl

New member
אולי היא פחדה. ../images/Emo96.gif

אנחנו לא יודעים הרבה על הרמיוני מהתקופה שקדמה להוגוורטס. ניתן להניח שכן, אבל היה לה מספיק זמן להתרגל לרעיון. הרמיוני היא די פרפקציוניסטית. היא לא תיתן למשהו כמו חשש להדאיג אותה. היא בטח קראה הרבה (כי כפי שאנחנו יודעים- הרמיוני מאוד מעריכה את השפה הכתובה) ספרים שמציגים את המכשפות באור חיובי, איך שהקהילה הקסומה רואה אותן, קראה גם על כמה לחשים ואספה לעצמה הרבה ידע, שבטח גרם לה להרגיש יותר שייכת לאוכלוסית הקוסמים- מה שתרם להעלאת הבטחון העצמי שלה.
 

פורג3

New member
ג'יי קיי רולינג

כבר אמרה שיש מישהו שבא אליה הביתה ומסביר לה על עולם הקסם.
 
../images/Emo187.gif אני לא יודעת, אני הייתי

מאוד נלהבת לקבל מכתב כזה, אפילו לפני שקראתי את הארי פוטר. כלומר, להיות מכשפה עם כוחות קסם והכל, זה מאוד מרגש, לא מפחיד...
 
אותי דווקא תמיד עניין איך ../images/Emo168.gif

ההורים שלה הגיבו לכך. כאילו, אנחנו יודעים שהם לא רוצים שהיא תטפל בשיניים שלה עם קסם, אלא עם טיפולים אורתודנטיים (
), אבל חוץ מזה...
ג'ואי פוטר
 

ToryMaster

New member
המממ

זה משהו שדיברנו עליו כמה פעמים, ונראה לי שגם רולינג ענתה עליו פעם או פעמיים. לילדי מוגלגים בא שליח או נציג של ביצפר/משרד הקסמים ביחד עם המכתב.
 
למעלה