איך הוצאתן את ילדכם מבית החולים? בתקופת החורף? הכוונה לביגוד?
א אמא לגוזליות New member 30/12/04 #3 שתי שכבות מפלנל +שמיכה חזיה ורגלית +אוברול חגיגי כמובן מפלנל ושיהיה במזל טוב
מ מיכי2 New member 30/12/04 #4 בגדים תחתוניים.. (חזיה, רגלית, חליפה ואוברול מעיל נעים כזה שסבתא קנתה בלונדון..