איך הופכים את העברית ב- WORD

יעל@

New member
איך הופכים את העברית ב- WORD

כאשר מעתיקים טקסט בעברית מהאינטרנט לוורד, הכתב בעברית הוא הפוך, כיצד ניתן להפוך אותו חזרה??? יש לי וורד XP תודה
 

עמרי 24

New member
OK

שתם לידיעה: בעולם הHTML,שזו השפה שנכתבים בה רוב האתרים באינטרנט, אין עברית,עברית לא קיימת שם,וזה לא שהעולם נגדנו,זה פשוט כך. מה עשו? עשו כל מיני טריקים ותחבולות כדי שאנו נוכל בכו"ז לקרוא בשפת הקודש. אחד מהם זה לכתוב את העברית הפוך,דהיינו משמאל לימין. התחבולה הזו טובה לאינטרנט אבל לא כשעושים "גזור והעתק" עד כאן טוב ויפה,אבל מה הלאה את שואלת,נכון? ישנן תוכנות מסוימות שפשוט לוקחות את הכתוב ופשוט הוכפות אותו,אלא נועדו בעיקר לכותבי אתרים שמעוניינים להכניס קצת עברית לאתר אבל זה יכול לעבוד גם הפוך (ומכאן שמה של התוכנה המצורפת: הפוך על הפוך)
 

יעל@

New member
עמרי!!! אם אתה עדיין קורא

אני לא יכולה להסיר את התוכנה הזו מהמחשב, למרות שמחקתי דרך ההוספה וההסרה, וגם את הקובץ מהכונן, זה נשאר. אל תמליץ עליהם.
 
הדרך הטובה ביותר להיפוך עברית

כמעט כל התוכנות להיפוך עברית, הופכות את הכל, אבל ה-כ-ל. גם את הספרות החשבוניות (למשל תאריכים, מיספור וכו´) וגם את האותיות והסימנים שנכתבים משמאל לימין. רק במקום אחד (דרך הפורטל של רוטר) מצאתי אפשרות להימנע מכך, לא באמצעות תוכנה אלא באמצעות האתר "קורקי.נט" באינטרנט וצריך לשם כך להיות מקושר ‏http://vlight.net/hebflip.html אם מישהו יודע לגבי התוכנה עצמה בלי צורך להיות מקושר, או לגבי תוכנה אחרת שהופכת רק את האותיות והמילים שנכתבו מימין לשמאל, אנא לספר לנו
 

יעל@

New member
רציתי להגיד תודה

והאתר הזה הוא היחיד מכל התוכנות שאותן הורדתי למחשב שבאמת עובד. תודה רבה על התשובות והיחס הנעים. יעל
 

עמרי 24

New member
אני לא מכיר כ"כ טוב את התוכנה

אבל אם היא מה שאני חושב שהיא תנסי לעשות דבר כזה: תתקיני אותה שוב באותו נתיב כמו שהתקנת אותה בהתחלה,לאחר מכן תאתחלי את המחשב ותגלי שעל יד השעון בתחתית המסך ישנו אייקון שלהם. תעשי עליו קליק ימני ואז "יציאה" או מה שלא יהיה שם שיש לו איזשהי קונוטציה לסגירת הישום. לאחר מכן תסירי את התוכנה ותאתחלי את המחשב,90 אחוז שזה יעבוד. בהצלחה!
 

ST

New member
יש עוד פיתרון פשוט בתוך ה-word

אמ.. בעצם אני רק יודעת שזה קיים ב-Word 97. לא יודעת לגבי השאר.. את נכנסת ל: כלים --> התאמה אישית --> לשונית ´פקודות´ שם את נכנסת לקטגוריה ´כל הפקודות´ ומחפשת את RtlRun תגררי אותו לאחד הסרגלים שיש לך על המסך, ואז את יכולה לשנות לו את השם, לערוך לו את הציור, וכל מיני דברים כאלו.. ראיתי את זה פעם כאן בפורום.. אם אני לא טועה זה לא תמיד עובד, אבל כדאי לנסות את זה... בהצלחה.. אסתי.
 
למעלה