איך דוחסים תמונות?

איך דוחסים תמונות?

יש לי מספר תמונת שאני צריכה להעלות לאינטרנט. הן בגודל של 168KB בערך ואני צריכה לדחוס ללא יותר מ- 80KB. המעצב מוכן לסייע לי אבל לא בא לי להטריח אותו ואני אשמח ללמוד משהו חדש. יש לי את פיקסיה ואת OFFICE PICTURE MANGER (שמשום מה כשאני לוחצת על דחיסה, הוא לא מגיב...) מישהי יודעת אם אפשר לדחוס עם התוכנות האלו ולהנחות אותי איך ומה עושים???
 

דינגומט

New member
את מתכוונת להקטנה?

תעמדי על התמונה ותלחצי כפתור ימני בעכבר. תבחרי "SEND TO" כקובץ מייל. ייפתח חלון שישאל אותך אתם את רוצה להקטין את התמונות או להשאירן בגודל המקורי. בחרי באופציית ההקטנה ושמרי את התמונות המוקטנות מתוך המייל בשם אחר.
 
לדחוס, לא רק להקטין גודל אלא נפח

"המשקל" של הקבצים גדול, לא רק הגודל (רוחב על גובה)
 

דינגומט

New member
משקל זה פונקציה של גודל ושל איכות

איכות את יכולה להוריד רק בתוכנות גרפיות, אבל גם אם תשני רק את הגודל, הנפח אוטומטית יירד.
 
פתרון אפשרי פשוט במיוחד -

לפתוח את התמונות בתוכנת הציור של Windows: Start-->Programs-->Accessories-->Paint ופשוט לבצע את פעולת Save As ולבחור בסוג קובץ JPG. תשמרי בספרייה אחרת או לפחות בשמות אחרים כדי שאם לא תהיי מרוצה מהאיכות, ישאר עותק מהתמונות המקוריות. אגב, ב- OFFICE PICTURE MANGER אפשר לעשות EDIT ו-RESIZE, ואז פשוט להקטין פיזית את התמונות. אם את צריכה להעלות לאינטרנט, יכול להיות שזה אפילו הפתרון המועדף... (רצוי לפרסם תמונות באינטרנט בגודל 640X480). בהצלחה!
 

shiribiri78

New member
עם הOFFICE PIC MANAGER

אפשר בהחלט לדחוס.. לפתוח את התמונה בעזרת התוכנה לחצי על "עריכת תמונות" (או EDIT)- יש אפשרות "דחוס תמונות" (מתחת לבהירות וחדות, צבע, הפוך וסובב והסרת עיניים אדומות) הוא נותן לך לבחור בין 4 אופציות (בד"כ) כשהוא רושם למטה מה גודל התמונה בתום הדחיסה. לאחר שסיימת יש ללחוץ על אישור לסגור את התמונה ואז לשמור. בהצלחה.
 
התוכנה לא מגיבה

ניסיתי וכשלחצתי על OK כלום לא קורה.... שאר האופציות נוסו והן משנות גודל פיזי, לא את "משקל" הקובץ שוב אני צריכה להקטין את הקובץ מ- 168KB ל- 80KB... HELP
 

shiribiri78

New member
לסגור...

ניסית לסגור את התמונה? כי כשמנסים לסגור את התמונה הוא אמור לאמר לך "ישנם שינויים שלא נשמרו" ולתת לך אופציה לשמור. מצרפת צילומסך.
 
כן והוא סוגר בלי כלום...

יש סיהבה שהתוכנה לא מגיבה אחרי שאני לוחצת OK על דחיסה לדפי WEB?
 
שלחת ולו בלבד

כדי לראות אם אני משתמשת לא נכון בתוכנה או שמשהו בקובץ לא תקין.... בגדול יש לי עוד מספר תמונות לדחוס לכן רציתי ללמוד לדחוס לבד....
 

shiribiri78

New member
שלחתי לך

וכן, כנראה שיש איזושהי בעיה עם הקובץ כי באופיס פוטו מנג'ר לא הצלחתי לדחוס אותו, אבל בפוטושופ כן.
 

דינגומט

New member
לא מבינה

כשאת מקטינה, הגודל לא קטן אוטומטית? משהו פה לא ברור לי. אבל אם כבר, למייקרוסופט יש POWERTOY חמוד וחינמי שנקרא image resizer. אחרי שמתקינים, הוא מופיע אוטומטית בלחיצה על הלחצן הימני של העכבר, כשעומדים על התמונה. הנה קישור http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx חפשי את image resizer -יש בצד ימין לינקים להורדה.
 
למעלה