איך בוחרים עו"ד?

ahoovi

New member
איך בוחרים עו"ד?

מאז התאונה שעברתי בחודש שעבר פתאום צצו כלמיני "ידידים" (עם או בלי גרשיים) שממליצים בחום על עורכי דין מ-עו-לים... מכיוון שאין אפשרות בעצם לדעת מה תהיה התוצאה הסופית בתביעה ואין לי את הרגליים לנדוד מפגישת יעוץ אחת לשנייה רציתי לדעת אם יש דרך לבחור עו"ד, או... שגם לכם יש המלצה (המבוססת על יותר מתביעה אחת או על השוואה מתוך נסיון ולא היכרות אישית)
 

הoוס

New member
מנסיון אישי ומנסיונם של עשרות עופר מריאן

בפורום אופנועי שטח הוא מוכר ומי שחס וחלילה עושה תאונה פונה אליו מבלי להסס. המלצתי עליו בעבר פה בפורום ואני אמשיך להמליץ עליו. אתה מוזמן לברר עליו בפורום אופנועי שטח למרות שאני בטוח שגם כאן שמעו עליו. והכי חשוב, רפואה שלמה.
 

motorcycle boy

New member
קודם כל-תמתין עד גמר השיקום כדי שתוכל

לסכום את כל הנזקים-אחרי תביעה התיק יסגר ולא תוכל לבוא בתביעה על בעיות נוספות שעלולות לצוץ בעתיד. כמה זמן לחכות? את זה יגיד לך הרופא המטפל, בעיקרון יש לך אם אני לא טועה שבע שנים. לגבי המלצה על עו"ד-לא חסרים לקוחות מרוצים שימליצו לך על מי שטיפל בתיק שלהם, זה לא מופרך, סה"כ מדובר במשחק מכור שתוצאותיו ידועות מראש, יש מחירון לכל נזק ויש מספיק תקדימים. באופן כללי לפני שתיקח המלצה כלשהי-וודא שטיפול בתביעות של תאונות דרכים הם תחום ההתמחות העיקרי של אותו עו"ד ושהוא ושהוא לא צעיר מידי (ב"חדרי העיסקאות" כולם מכירים את כולם) וזה צריך להספיק. האינטרס של העו"ד לחלוב כמה שיותר כיוון שהוא עובד על אחוזים. בהצלחה ורפואה שלמה!
 

jen ya

New member
אההה!! זה נראה כואב!!

וגם רואים את הסיכות של התפרים!! אתה תוכל ללכת?? זהו, קונה מגפי רכיבה.
 

echerk

New member
אתה יכול לתת קצת פרטים אל התאונה שהייתה לך?

בלי קשר לעורך דין, סתם לצורך "הפקת לקחים" קולקטיבית. היה לך מיגון כלשהו על הרגליים? מאחל לך החלמה מהירה והמון בריאות. ובהצלחה עם התביעה.
 

ahoovi

New member
ככה זה לא היה נראה עם מיגון על הרגליים

כביש החוף דרום, הפקק של 9:00 בבוקר. נסעתי עם עוד כמה דו"גים בשוליים השמאליים בדרכנו לת"א (שוליים שמאליים דווקא, כי אין שוליים ימניים - נפתח שם נתיב לפנייה ימינה) אחד הרכבים בנתיב השמאלי חתך לשוליים בהפתעה גמורה (אין מקום לרכב בשול השמאלי, יש גדר בטון ש"מחכה רק לנו"); הוא היה קרוב אלי מדי, מרחק של שני רכבים לפני, לא יותר; צפרתי, נעלתי גלגלים, ופגעתי בצד השמאלי שלו; על גדר הבטון שברתי שתי צלעות והתחלתי להימרח על הכביש (מעיל spool בסיסי וטוב הוכיח את עצמו גם במיגון מכוויות שלא נחסכו מהידיים והרגליים ואפילו עמד בגבורה בגזירה של הצוות הרפואי) ואז הגיעה ההפתעה האמיתית: בזמן שאני נמרח על הנתיב השמאלי נדרסתי ע"י רכב נוסף (נדרסתי או שפשוט עפתי אל בין הגלגלים שלו - עדיין קצת קשה לי להבין את ההפתעה הזו). הנזק הגדול הוא מהדריסה - שבר פתוח מרוסק של 10 סנטימטרים בקרסול, כל העקב, הגידים וחתיכות קטנות ולא מזוהות נשפכות החוצה על הכביש וכף הרגל תלוייה על הבשר בלבד - כואב, בטח שכואב. כואב עד עכשיו, אחרי שני ניתוחים ואני חודש אחרי התאונה... אם עדיין יש שאלה אז כמובן שאני ממליץ על מיגונים קשיחים מכף רגל ועד ראש והלוואי שזה יהיה מה שיחסוך מכם את הכאבים. סעו בזהירות יתרה - כל האחרים לא עושים את זה.
 
../images/Emo12.gif אוי ואבוי.. החלמה מהירה, תהיה חזק ..

ולא להשבר ! שיקום זה דבר לא קל, מנסיון. אבל עוד מספר חודשים תרגיש הרבה יותר טוב.
 

echerk

New member
ה- x-ray שלך גרם לי להזמין מגפי רכיבה מ-ebay

הנה כאלו - http://joerocket.com/productJR.cfm?products_id=1733 ואני בהחלט הולך לרכב איתם ביומיום לעבודה. אז תודה. בהצלחה בשיקום ורפואה שלמה.
 
יש דברים ידידי, ששום מיגון לא יעזור....

ובמקרה שלך, לפחות ע"פ התיאור, אני לא בטוח שמיגון קשיח יותר היה עוזר בצורה משמעותית. הקרסול השמאלי שלי נראה כמעט זהה לזה שלך, למרות שאת שלי ריסקתי באופן קצת פחות ציורי וצבעוני משלך... אני ריסקתי אותו בשטח, עם מגפי רכיבה. התוצאה די דומה... מגדל אייפל קטן בתוך הרגל. אחד הברגים עדיין בולט מעט (לא הורדתי את הקונסטרוקציה המרשימה שיש שם, אני חי איתה) תהיה חזק עם השיקום ועקשן לקבל פיזיוטרפיה טובה, שעשויה לחולל פלאים. עזוב עכשיו תביעות. תתרכז בלהחלים, ותתעד הכל כהלכה.... תהיה בריא.
 

אהוד א1

New member
אם אני מבין נכון...

אתה רכבת על השוליים בזמן שגם התנועה נסעה? אם זה המצב אולי הלקחים מהתאונה צריכים להיות אחרים.
 

אהוד א1

New member
אז איך הרכב השני עלה עליו?

בתשע בבוקר בכביש החוף יש פקק אבל גם בפקק לעיתים התנועה זורמת,לעיתים אפילו זורמת מהר.תאמין לי,כל בוקר אני על הכביש הזה.
 

Test For Echo

New member
../images/Emo10.gif אני גם רוכב כמעט כל בוקר בפקק המגוכך הזה

אגב זה גם הפקק של 7 בבוקר. שתהייה לך החלמה מהירה ומלאה. כמעט קרה לי דבר דומה רק במרחק 4 רכבים בערך כך שהספקתי לבלום מספיק לפני ואז לתמרן צמוד לגדר ולברוח. מאז אני נוסע שם עם אור גבוהה, איתות קבוע שמאלה במהירות 40\50 קמ"ש וכל הזמן מסתכל על הגלגלים הקדמיים של המכוניות לראות אם הם מופנים לנתיב שלי. חוץ מזה רק להתפלל שכבר יסיימו את העבודות בפולג ואולי ישתחרר הלחץ
 

SHOOGIE

New member
עו"ד שרון מאירי

מר"ג, אני הייתי מרוצה ממנו, לשמחתי יצאתי בנזקים קלים בלבד ולכן לא נכנסתי לתביעות ביטוח גדולות. אבל הוא עושה רושם של בחור רציני.
 
למעלה