איך בוחרים טיולון??

lolik04

New member
איך בוחרים טיולון??

היי לכולן, יש לי עגלה של ד"ר בייבי (שקניתי בבייביז למי שמכירה-הם מדהימים!!) אני מאוד מרוצה ממנה אבל אני גרה בקומה 3 חשבתי בתחילה שהיא קלה ובתחילה באמת לא הייתה לי בעיה איתה היום הקטנה שלי (שתהיה בריאה) כבר גדולה ושוקלת כ-9.5 ק"ג וכבר קשה לי לסחוב (סה"כ יחד זה כמעט 18 ק"ג לא כולל התיק על הגב) מה גם שהקיפול שלה לא נוח כ"כ (חשוב לי לומר שאני מאוהבת בעגלה הזו!! אין עליה מבחינת הכ-ל) בקיצור היום אני מחפשת טיולון ורציתי לדעת האם צריך לשים לב לדברים מסויימים בטיולון או שמא זה אותו דבר כמו עגלה?
 

נאוה57

New member
למה שלא תשאירי אותה בחדר המדרגות?

את יכולה אולי לקשור אותה עם מנעול של אופניים למשהו. אם את מחליטה להשאיר אותה למטה אז כדאי לוודא שסוגרים את דלת הבניין. נראה לי טירוף לסחוב הכל למעלה. חס וחלילה הבת שלך יכולה ליפול לך מהידיים מרוב דברים שאת סוחבת שלא לדבר על העומס על הגב שלך... לגבי טיולון, חשוב מאד המשקל ונוחות הקיפול (תקפלי ותפתחי כמה פעמים בחנות). חשובים גם המצבים של הטיולון אם הבת שלך עייפה ורוצה להישען אחורה או לישון בטיולון (יש כאלה שיש בהם רק מצב אחד). גם המחיר הוא שיקול כי טיולון זה משהו שלא אמור לעלות הרבה כסף. יש גם שיקול של ידיות שאפשר לתלות עליהן דברים או מקום לשים דברים מתחת לעגלה. שימי את הבת שלך בטיולון בחנות ותסתובבי איתה. כדאי שיהיה לך ולה נוח.
 

lolik04

New member
אמן והיה כ"כ קל...

ועד הבית שלנו (שתהיה בריאה) מרססת נגד ג'וקים ללא הרף (הבניין ישן) ביקשתי ממנה כמה פעמים להפחית אך ללא הועיל מה גם שאני קצת מזדעזעת מלראות ג'וק מתנמנם לו בעגלה של הבת שלי (איכ'ס!!) אז פולניה שכמותי מעדיפה לסחוב את כל הקומות ולגבי הקטנה... אל דאגה היא במנשא מאובטחת טוב טוב וכל צעד מחושב : ) האמת היא שבחיפושי העגלה שלי מצאתי את האריה של פג פרגו שהיא יחסית במחיר סביר והיא באה מבית טוב (Peg) את מכירה אותה? (הבנתי שיש כמה סוגים של אריה אז אני מצרפת תמונה) http://babyz.co.il/product.asp?productid=235&CatCode= אם מישהי אחרת מכירה או שמעה אני אשמח לשמוע תגובות בינתיים אני קצת עושה לעצמי פדיחות כי עצרתי כמה אנשים שיש להם את העגלה ברחוב...
 

נאוה57

New member
עגלות

לא מכירה את ההעגלה של פג למרות ששמעתי דברים טובים על העגלות שלהם. נראית חמודה. מבינה אותך לגבי הג'וקים..
. אולי אפשר להשאיר את העגלה בבגאז של האוטו?
 

shulubulu

New member
בעיה מוכרת...

אני נהגתי לעלות קודם עם הילדה, להשאיר אותה בלול ואז לרדת שוב ולהביא את העגלה. בגיל שנה קניתי את הטיולון הכי פשוט וקל שיש. כזה שנראה כמו עגלת בובות. לדעתי הוא שוקל פחות משני קילו.
 

lolik04

New member
וואוו איפה מצאת כזו??

איפה מצאת כזו?? אני מחפשת בנרות!!!! את מדברת על הטיולון כמו אלו שהיו כשאנחנו היינו קטנים, נכון?? אם כן את חייבת לשתף איפה מצאת הם הראשונים שחשבתי עליהם אבל לא מצאתי בשום מקום! (אפילו שם של חברה יעזור)
 

shulubulu

New member
מצטערת

אני לא גרה בישראל ואין לי מושג איפה אפשר לקנות כזו עגלה.
 

lolik04

New member
רגע לפני.....

מאיפה את בחו"ל (אם לא אכפת לך לשתף...)? כי גיסי גר בארה"ב והוא יכול לקנות לי שם ויש לי גם קרובים בארופה... בכל זאת אשמח לשם החברה אולי בכל זאת אמצא באינטרנט...
 

ttati

New member
../images/Emo4.gifלמה לא לנסות לקשור את הטיולון בחדר מדרגות?

 

lolik04

New member
היי רשמתי לנאווה57

יש לי וועד בית מרססת ולא בא לי על ג'וק מנמנמם בעגלה
 

אמא שיר1

New member
היי LOLOIK04

לי יש פג פרגו ואני ממש מרוצה ממנו. מה שלי היה חשוב בטיולון זה שתהיה תמיכה: תמיכה לגב, תמיכה לרגליים יש טיולונים שאם הילד לדו' נרדם אז אי אפשר להרים את הרגליים ואז הן נשארות תלויות , אני לא מתה על זה בנוסף יש כאלה שאין להם תמיכה בגב כלומר הגב לא קשיח אלא גמיש ואני לא יודעת עד כמה זה טוב. אבל ראיתי שקנית בבייביז את העגלה את יכולה לברר איתם על טיולון כי עד כמה שידוע לי הם לא "מכורים" לסוג ספציפי אלא מציעים כל מיני חברות. כשאני עשיתי בזמנו סקר שוק הם מאוד עזרו לי.
 

אמא שיר1

New member
מצטערת : (

מצטערת, לא מכירה, הטיולון שלי הוא לא מהחדשים אבל הוא דומה לתמונה שהעלת (ראיתי שנכנסת לבייביז בסוף
)
 
למעלה