איך אתן שומרות על חום של בקבוקים?

איך אתן שומרות על חום של בקבוקים?

הסיפור הוא כזה - במהלך היום אני מכינה לקטנה אוכל כשעה אחרי שהיא מסיימת ארוחה אחת. ואז כשהיא רוצה לאכול הטמפ' של הבקבוק מגיעה בדיוק לטמפ' הרצויה - חמים. בלילה אני מכינה בקבוק לפני שאני הולכת לישון, ושמה אותו בתיק כזה של שומרי משקל שאמור לשמור על החום אבל זה לא כ"כ קורה. ואז כשבר קמה לאכול היא מגיעה כבר למצב של צרחות בגלל שלוקח לאוכל הרבה זמן להתחמם (מחממים בשיטה הפרימיטיבית של פינג'ן עם מים ובפנים הבקבוק - מיקרוגל הוא לא אופציה, לא רוצה להשתמש בו בכל מה שקשור לילדה כרגע). אז מה עושים? יש אופציה אחרת, חוץ ממחמם בקבוקים (שפשוט יקר מדי לטעמי)?
 

קייס

New member
תנסי להרגיל אותה לטמפרטורת החדר

מניסיון אין לך מושג כמה שהכל יהיה יותר קל.
 

paalulim

New member
כידוע לך עקב סרבנית הבקבוקים שלנו

לא עשינו הפעם שימוש בסימילאק אבל - מה שעשיתי עם עפרי היה או לחמם כמו שאת עושה (ומנחמת אותו ואותי ש- שניות והבקבוק מתחמם - יענו לבכי היקר שלך יש מקום אבל.. עוד רגע יגיע האוכל:)) או- שמה מים רתוחים בטרמוס ומערבבת קצת קר עם קצת חם עם האבקה 2 או 3 ניעורים ויש שקט:) וזה מה יש לי להציע חמוטל
 
אני פשוט מכינה במקום את האוכל

חצי מים מינרליים קרים וחצי מים רותחים מהקומקום ( אני לא מרתיחה את המינרליים מה שלא מומלץ לעשות אלא צריך להרתיח אותם ) וזה מוכן. אצל חברה אחרת יש לה מתקן של מי עדן ויש לה שתי בנות קטנות ועם שתיהן היא מילתה ישירות מהמתקן חצי קרים חצי רתוחים וזה מוכן.
 

ayush

New member
אנחנו ממלאים תרמוס במים רתוחים

התרמוס עומד על השיש, ושומר על חום המים. ברגע שצריך להכין בקבוק- מערבבים מים חמים עם מים מינרליים ומקבלים בקבוק חמים. כשהוא היה קטן יותר ולא השתמשנו במים מינרליים היינו מצננים תחילה את המים בתרמוס ואז המים היו בטמפרטורה הנכונה. לא יודעת כמה זה מומלץ להכין מראש בקבוק.
 

אורה S

New member
אנחנו מכינים 3 רבעי בקבוק

מראש ואז שעדי רוצה אוכל מרתיחים מעט מים זה לקוח אולי דקה ומוסיפים ואז מוסיפים את האבקה וזה מוכן התרגולת לוקחת אולי 2 דקות ועדי כבר יודעת היא מחכה מידי פעם מקטרת קלות אבל היא יודעת אבא הלך להכין אוכל ואמא פה מנחמת בחיבוק ונשיקה ולגבי מיקרו ברור שזה לא שיטה פעם אחת ניסיתי וחממתי יותר מידי ובדקתי על היד שלי ועד היום יש לי כויה! ולכן בחיים לא אשתמש במיקרו
 
מאז ומתמיד נתתי בטמפ' החדר

ובקבוקי לילה, הכנתי מנות במחלק מנות ומים בטמפ' החדר והכנתי בלילות צ'יק צ'ק
 
כנ"ל טמפ' החדר ל3 ילדים

אני מרתיחה מיים ושומרת אותם בקנקן סגור, הם מתקררים במשך היום וכשצריך אני מוזגת אותם לבקבוק ומוסיפה את האבקה. בשיטה הזו גם אין לי בעיה לצאת מהבית ליום שלם,כי אני לא צמודה למכשירים חשמליים או למיליון תיקים וטרמוסים ובקבוקים. אני מכינה את הכמות מים הרצויה בבקבוקים ואת האבקה בנפרד.
 

Joy107

New member
השיטה שלנו

גם אני לא אהבתי את המיקרוגל אבל השתמשתי בו, כלומר הרתחתי מים בקערה (במקרוגל כי זה הרבה יותר מהר) ואת הבקבוק העמדתי בתוך המים הרותחים. נראה לי שזה קצת יותר מהר מהפינג'אן...
 

בוציקה

New member
אני משתמשת במיקרו

בהתחלה פשוט התאמנתי על מידת החום הרצוי במספר השניות הדרושות והיום אני יודעת בדיוק לכמה זמן להכניס. היא גם אוהבת מאוד חם כך שאין סיכוי להרגיל אותה אחרת.
 
../images/Emo41.gif תשובות -

את השיטה של ערבוב מים חמים עם מים רתוחים שהתקררו כבר ניסינו אבל נראה שהסימילאק לא נמס כמו שצריך... בטמפ' החדר היא לא אוהבת, מעדיפה חמים, ואין לי התנגדות עכשיו בחורף שהאוכל יחמם אותה קצת. את שיטת התרמוס לא הבנתי... ואת השיטה של רינת אני בהחלט אנסה. תודה לכולן
 

galzil

New member
מה עם מחמם בקבוקים?

עולה 100-150 ש"ח ועושה את העבודה יופי
 

ayush

New member
שיטת התרמוס ../images/Emo6.gif

קונים תרמוס בגודל הרצוי > מרתיחים מים ומוזגים אותם לתוכו> משאירים את התרמוס פתוח לשעה בערך עד שהמים מצטננים ומגיעים לטמפ' הרצויה > סוגרים את התרמוס ומוזגים ממנו כשרוצים להכין בקבוק.
 
כן, אבל מה בתרמוס - מים או פורמולה

מוכנה? כי אם מיפ אז זה לא נותן כלום למעשה, כי הסימילאק נמס הכי טוב עם רותחים לדעתי.
 
למעלה