איך אתם מתמודדים עם ניהול בית...

perhay

New member
איך אתם מתמודדים עם ניהול בית...

בתקופות של עומס בעבודה, או מחלות של עצמכם או בני המשפחה או בכלל תקופות לא שגרתיות? אותי תקופות כאלה מצליחות להוציא אותי בכלל מכל מסגרת. אשמח לקרוא את תשובותיכם ולקבל מכם רעיונות איך להמשיך לתפקד בבית, אפילו על "אש קטנה". תודה מראש. שבוע טוב!
 

נועית10

New member
../images/Emo141.gifכמה המלצות

1. כל יום לעשות מעט, להחליט שמקדישים זמן מוקצב כמו שעה שעתיים לסידור הבית ולסדר מה שחשוב. לרוקן אשפה, כלים ולטאטא אין ספק שזה קודם כל. 2.אפשר בלילה לשים כביסה במכונה וללכת לישון ובבוקר שקמים לתלות אותה. 3. לגבי בישולים אם הילדים גדולים אפשר לשתף אותם בלחמם אוכל לבד או לבנות לך תפריט קבוע מראש לכל השבוע וככה את יודעת כל יום מה אוכל ולא שוברת את הראש מה להכין כל יום, כמובן שבמקרר חובה להחזיק גבינות, ירקות. 4. את השטיפה היסודית את יכולה להשאיר לסופ"ש לשישי או חמישי. 5. את יכולה ללכת לפי הפרוייקט שלנו סידור חדר אחר חדר שזה אומר כל פעם בוחרים חדר אחר בבית ומתמקדים בו, מצרפת לך קישור לפרוייקט את מוזמנת לקרוא.
 
לא מתמודדת

עובדת על אש קטנה כלומר מוודאת שהכיור והשיש נקיים והשולחן בפינת אוכל לא מערם ועוד כמה קטנות אבל לא יותר מזה לדוגמא אתמול הגענו ל 12 בלילה מותשים כי החלטנו להתלבש על חדר המשחקים ( לא סיימנו לכן אין תמונות ) המטבח היה תוהו ובוהו כי לא הקפדתי בשישי שבת אבל מאחר וידעתי שהשבוע יהיה עמוס לא הלכתי לישון לפני שלפחות השיש והכיור היו נקיים לחלוטין
 

טליW

New member
מתמודדים... יש ברירה? ../images/Emo6.gif

כשאני חולה אני כמעט שלא עושה כלום. תלוי בטיב המחלה. אם אני עמוסה בדברים שאינם קשורים לניהול הבית, אני עדיין עושה סיבוב בסוף היום (גם אם זה 12 בלילה), ומיישרת קצת, או בבוקר מוקדם. אם אין זמן במהלך השבוע - נקיונות לעומק בסופ"ש. לבשל אני מבשלת כמעט כל יום, אבל תמיד יש מה למצוא בפריזר (דואגת להקפיא חלק), כך שאם אין זמן, עדיין יש אוכל.
 
למעלה