איך אתם מרגישים כאשר.....

  • פותח הנושא sh53
  • פורסם בתאריך

sh53

New member
איך אתם מרגישים כאשר.....

בשיחה ראשונה, ועוד לפני שנפגשתם, שואלים אתכם על מגורים משותפים? השרביט
עובר אליכם, כדי שתפתחו את הנושא הנ"ל לדיון מעמיק ואיכותי - ולא תשובה של
או
. האם זה אומר משהו על הבת/בן אדם? האם אפשר ללמוד משאלה כזאת משהו?
 

נימשון

New member
איך בכלל אפשר לענות על שאלה שכזו

עוד לא הכרתי את הבן אדם וכבר לחשוב על מגורים משותפים
מצד אחד זה מראה על רצינות של הבן אדם, רוצה לגור ביחד עם חברה וככל הנראה משם התמסד, אם כי מנסיון של 4 שנות מגורים משותפים זה לא תמיד מוביל לחתונה... מצד שני, איך הוא בכלל יכול לשאול כזה דבר מבלי להכיר אותי
 

sh53

New member
אוקיי - הבהרת השאלה

כששואלים אתכם בטלפון/בפלאפון (עוד לפני שפגשתם את הצד השני), על מגורים משותפים. האם זה מעיד על רצינות? האם זה נועד לעשות רושם על הצד השני? האם המדובר בפילוסופיה בגרוש? איך אתם יודעים למה התכוון המשורר? טיפים?
 
על רצינות ושאר ירקות...

איך ניתן להיות רציני בשאלת המגורים המשותפים עוד טרם ההיכרות??? הפעלת לי טריגר עכשיו לספר משהו אישי עליי: הכרתי במדיה האינטרנטית בחור, מה אומר ומה אספר?! קצר הדף מלהכיל, החלום/הפנטזיה/משאלת הנפש שלי/דון קישוט הפרטי שלי... מתוך חיבור באחד הפורומים, והחלפת מספרי האיסי קיו וכמובן שתוך יום גם מספרי הטלפון הוחלפו והאי מיילים, והקול הזה שלו הרטיט לי כל נים ונים. תוך שבוע כבר הוחלפו להן הצהרות אהבה, השירים קלחו, הטלפונים היו חמים שעות על גבי שעות ונראה כאילו לעולם לא ייגמרו לנו המילים. החלטנו שאין צורך להחליף תמונות, הנפשות שלנו תואמות(אם יש חיה כזאת)שום מיגבלה פיזית לא תעמוד בפנינו. האיש גר בזמנו בחו"ל, ומפאת עבודתו אף ביקש ממני לעבור לגור עימו, בשיחה הזאת כבר חטפתי בום, מה לגור? לעזוב הכל? ואם לא יסתדר? ואם לא תאהב את שתראה? מה עם המשפחה? חברים? כסף? התגובה לא איחרה לבוא: פגיעה קשה מבחינתו איך אני מעיזה בכלל לחשוב שזה לא יהיה מושלם!אפילו קול תחינה ודמעה סוררת היתה בשיחה הזאת. ואני? אני השתכנעתי-דון קישוט שלי יודע מה הוא רוצה!!! התחלתי להערך לעזיבה, ויזות ושאר דברים מתבקשים-איך שהוא זה לא יצא לפועל(בעיה עם ויזה) והאיש הגיע לביקור בארצנו. לקצר עוגמת נפש ותעתועי רגש רבים אומר משפט אחד שיצא מפיו ולא אשכח לו את זה לעולם: "אלוהים אדירים, את כל כך יפה, אבל למה? למה את כל כך שמנה" האגדה התנפצה לי בפנים. זהו לקח בשבילי לכל החיים!!!
 

sh53

New member
../images/Emo10.gif

הוא לא ראוי לך. אם הוא היה רציני ובן אדם, הוא לא היה נוהג כפי שנהג. האם בגלל שבחורה לא 90 - 60 - 90 צריך לפסול אותה? האם מישהי אנורקטית תביא לו יותר אושר? מגיע לך יותר טוב ממנו, תהיי סבלנית, הבחור יגיע בסוף. | חיבוק |
 
אני מקווה מאוד...

שלא אמרת את הדברים האלה במבטא עיראקי כבד-כי אז הייתי בטוחה שאת אמא שלי בהסוואה!
"הוא לא ראוי לך"-מה שייך שמיטה להר סיני? הוא לא חייב להימשך אליי-התרעומת והפגיעה שלי היתה בכך ש"הזהרתי" קודם ובחרו לא להתייחס ולהרגיע באימרות של אהבה תנצח הכל, התרעומת שלי על כך שהצליחו לגעת בי שם, בלב, אחרי שנים של סירוס רגשות.
 

sh53

New member
וווויייי - מה אני עד כדי כך? ../images/Emo5.gif

אני בזה עוברת לפורום הזה או שפותחת פורום חדש לקבוצת גיל מתקדמת יותר בשנים
 

anzo

New member
רגע..רגע..

אני אתחיל בזה שמבנה גופני הוא שאלה של טעם
ונראה שיקום מישהו שיתנגד... עכשיו מס' שאלות..
איך אנשים שמנהלים רומן טלפוני מתפלאים כשהמציאות טופחת על פניהם
איך זה שכ"כ הרבה שיחות
היו.. והצהרות אהבה
ו... רק נושא המראה לא עלה
איך היה הנסיך
ובזה נגמר
 

sh53

New member
מה שהכעיס אותי כאן

שהוא לא נתן אפילו הזדמנות, אם היה נותן לה הזדמנות - אולי בסוף הוא היה מתאהב בה והיא בכלל לא היתה שמה עליו קצוץ? גם לענין העברת ביקורת על אחרים. אפשר לומר הכל, השאלה איך. איך בן אדם מרשה ומעז להעביר בצורה כזאת נלוזה ביקורת על אחרים? האם יש לו מראה בבית? האם הוא מר מושלם? הרי מי שמוצא חן בעיניי, לאו דווקא ימצא חן בעיני מישהי אחרת. כמו שאמרת אנזו - הכל ענין של טעם, מסכימה איתך.
 
כמובן שהנושא עלה...

ולא פעם אחת! מעולם לא מסרתי מידע לקוי, הנגיעה הנפשית היתה, המשיכה הפיזיולוגית שבקה חיים! דרך אגב-הוא החבר הכי טוב שלי היום-על תקן אח ובן משפחה לכל דבר.
 

anzo

New member
../images/Emo12.gif

אני חוששת שהכיוון מוקצן קצת...
לדעתי זו שאלה כללית שבאה לבדוק נכונות בלבד ללא קשר לנפשות הפועלות... ואולי אני טועה
 

shellush

New member
איך אני לא עניתי על זה עדיין../images/Emo12.gif

בכל אופן גבר / אישה שמתחילים לדבר על מגורים משותפים או חתונה בטלפון לפני שניפגשים זה מרתיע ביותר. אפילו אחרי פגישות ראשונות השאלה הזו מרתיעה מאוד, מוקדם מדי ובגדול!!! זה כמו שאני אשאל גבר אם הוא אוהב ילדים, אם הוא לא יבהל מזה ולא ירצה לדבר איתי שוב, אני מאוד אבין אותו! זה לא אומר שהוא לא רציני, זה רק אומר שזו הגזמה מופרזת.
 
למעלה