איך אתם חוסכים? שתפו אותנו בטיפים

אבא אסא

New member
איך אתם חוסכים? שתפו אותנו בטיפים

הקטנים שלכם.... איך אתם שומרים על הירקות טריים, איך אתם משתמשים בחשמל, איך אתם אוטמים את הבית, איך אתם מקטינים את חשבון המים....
 

משה פ

New member
חיסכון בחשמל.....

מכירים את התופעה שמדליקים את דוד החשמל לחימום מים, ושוכחים לכבות? לא אצלי. בעקבות התופעה הזאת, שכללה השארת מפסק דולק למשך חמישי, שישי, שבת, התקנתי מפסק עם קוצב זמנים. אפשר לכוון מ-10 דקות עד לשעתיים. קוצב מיכני , ע'י סיבוב כפתור. משהו בסביבות 70 ש'ח. מעולה.....
 

צפנתי

New member
אצלי הוא ע"י שעון שבת...

מכוון לסיים את חימום המים בדיוק בשעה שצריך אותם...רק הבעיה שלפעמים שוכחים לנטרל את פעולתו כשעוזבים את הבית לסופ"ש... דוד שמש עוזר כל הקיץ לחסוך בחשמל..!!!
 

adigreen

New member
לחיסכון בחשמל מומלץ להחליף את נורות

ההלוגן שהיו כל כך אופנתיות בנורות אגס (להט) רגילות. עדיף נורה אחת של 100 וואט על פני שתיים של 40
 
במסגרת השיפוצים שעשינו בביתינו,

החלפנו את כל הברזים/מקלחונים/ניאגרות לחסכוניים. במקלחת אתה אינך חש שיש זרימה פחותה של מים, כך גם בהדחה רגילה של כלים, אך,במילוי דלי לצורך שטיפה למשל זה לוקח לי יותר זמן.
, רק שם אני ממש מרגישה את החסכון (30%) בצריכת המים. הופתעתי בחשבון המים לראות חסכון של 30%,כפי שהסבירו לנו בעת המכירה. אני יודעת שאין לעשות פרסום לחברות-לכן אמליץ בפני מי שנמצא לפני שיפוץ/החלפות,לבקש לקבל לפי הפירוט הבא: -ברזים ומקלחונים עם ראש חסכוני.(ניתן להחליף רק את הראש) -ניאגרה כמובן עם מיכל דו כמותי.
 

ששקקדד

New member
ירקות טריים

עפ"י אודטה מלפני מס' שנים: להפריד סוגי ירקות עפ"י ציבעם-ירוקים בתא המקרר בנפרד וכנ"ל לגבי הירקות האדומים-בניפרד. מאותו שינוי פשוט במקרר -הירקות מאריכים ימים ושומרים על טריותם!!!
 
למעלה