איך אתם חווים את האלמנטים במפה שלכם?

אניה28

New member
לא אבל......

למדתי מזה שמיקום הירח בבית 8 דומה לירח עקרב יש 90 מדוייק לשמש.
זהו עכשיו תורך לחשוף קצת......זוכרת שמש אריה ונדמה לי אופק עקרב. (רק אם בא לך כמובן) (-:
 

אניה28

New member
הי מתלמד

לרוב חווית פלוטו בילדות היא חוויה של ההורים שאנו חווים דרכם. ו...ברור פלוטו זה מוות ולידה מחדש במקרה הזה ויתרתם על הכל עבור העליה הזאת ואני מניחה שזה קשור גם לתחושה של שינוי טוטאלי במעמד האישי וכלכלי (בית 10) של הוריך ואם חושבים בית 10 מסמל את האמא , שבטח חוותה את זה הכי קשה (וכמובן אתה חוית את החוויה שלה)...... ומסביר בלי קשר את זה שאתה נשוי לעקרבית (-: ויללה רוצים לשמוע איך אתה חווה את האופק שלך + הפלוטו הדומיננטי הזה..... אפשר? תודה.
 

מתלמד8

New member
היי אניה-מסתבר שפלוטו,שבתאי וונוס(רק בנסיגה)במעבר מנהלים-

אותי לאורך השנים.
פלוטו,"מוות חוויה דרך ההורים",אז מוות/ העלמות הגיע מיד, זמן קצר לאחר העליה ארצה,אחותי הקטנה(בת 6-8 ח') נפצעה מנפילה מהמיטה,הובאה לבית חולים לאחר יומיים נאמר להורי שהיא נפטרה ונקברה,(רוב הסימנים מראים שהיא נחטפה)-זה לא פלוטו?.
חווית פלוטו בילדות דרך ההורים? נכון מאוד !!,בגלל פלוטו כמעט ולא היתה לי ילדות,מגיל 9-10 ועד שסיימתי את ביה"ס היסודי הייתי המתורגמן והעוזר של ההורים כלפי כל המוסדות,
אבי עבד 12-14 שעות ביום בכדי לפרנס,אימי לא למדה את השפה ואני המתורגמן והאחראי לאחים שלי,מצטרף לאימי לכל אסיפות הורים(והיו הרבה),עירייה,משרד השיכון,חברת החשמל וכו',,,וכל בעיה שהועלתה אני הייתי צריך לטפל בה,
ומה איתי?אני הרי עודני ילד !!!.
למזלי שוב הכוכבים עזרו לי,אורנוס היה באריה בזמנים ההם וגיהץ לי את רום השמים ומרקורי באריה,דברתי עברית תקנית,שוטפת וברורה,הבנתי מהר מה רוצים ממני ועזרתי להורי.
פלוטו במעבר על האופק-נחמד,אבל לא מיוחד.
פלוטו במעבר בריבוע לרום שמים-3 שנים נפלאות מבחינת קריירה,קידום ,כלכלית,בשנה אחת מתוך ה-3 ,צדק נכנס לאריה והעצים ת'חגיגה,הכל זרם מצוין.
חוויות אופק-ונוס בנסיגה על האופק,-הכרתי את אשתי,לפי האסטרולוגית מירי עוז דה-פז, מבחינת אסטרולוגיה נטלית(לא מבין בזה) היכרות של בני זוג בעת ונוס בנסיגה על האופק זה "מפגש של גילגולי נשמות".
-צדק בנסיגה על האופק-נולדה ביתי הגדולה.
-וונוס בנסיגה על האופק-רווחים עצומים בבורסה,נגמרה הנסיגה-נעלם הכסף.
השנה הכי קשה(לא קשור לאופק)-שבתאי במעבר בקשת בבית 2 (בשנת 1987)"מגהץ" את הירח הלידתי הלוך וחזור מס' פעמים ושוחק אותי דק-דק.
,,,וחוזר חלילה השנה,בנתיים שבתאי חזר לקשת,בחודש נוב' הקרוב הוא יתקרב לירח הלידתי שלי ובחודש דצמב' יעבור עליו,אלא שהפעם אני תקווה שזה יחלוף מהר כי לא יהיו נסיגות של שבתאי בזמן זה .

לגבי יחסי אריה-עקרב קשים, עם ההגדרות המטומטמות,"חסר סיכוי","אין עתיד" ,"סיכוי של % 28 הצלחה" ,,,,,ושאר ירקות ,מסתבר שזו "אגדה אורבנית" של "אסטרולוגים בשקל".
 

אניה28

New member
איך אתם חווים את האלמנטים במפה שלכם?

אחת מהדרכים לילמוד כיצד אלמנטים במפה מתבטאים לטעמי היא החוויה האישית . עכשיו כשמארס בנסיגה אולי נתחיל בחווית מארס. מישהו רוצה להרים את הכפפה? לספר איך הוא חווה את מארס במפה שלו?
 

אניה28

New member
תודה מתלמד

אתה מקסים
ובקשר ליחסי אריה עקרב, ברור שיש להתיחס לונוס ולמארס ולירח בקשר למה שקשור לזוגיות. שלא לדבר על בית שבע. מה גם שיש בך אלמנטים עקרביים בהחלט. מעניין עם אחותך אומצה ואפשר איכשהו לאתר אותה, זה מזכיר את החטיפות של התינוקות של עולי תימן זה גםבאותה תקופה ובטח עשיתם הכל .פרסים הם מנטלית עדינים ותרבותיים זה קשה להסתגל למרפקניות והסחבקיות של הצברים......תודה ממש הסכלתי
 
אם כבר העלית את הנושא יפה, בואי תתחילי את לשתף...

הרימי את הכפפה ותפגיזי מהמפה שלך.

אולי אחרים יעשו את זאת אחרים.
 

אניה28

New member
אז ככה....

הבתים שהכי קשה לגלם במילים הם כמובן בתי המים=רגשות לי אישית לקח זמן להבין את הירח שהוא בדגים בבית 8 בדקאנט עקרב כשהשליט שלו (נפטון) בעקרב בבית ארבע. הבנתי יחסי אהבה תהומית ושנאה כלפי אמא שלי מגיעים משם.
אובססיביות רגשית, סחיטת רגשות, פחד לבטא אהבה, קושי בלקבל עיצה או עזרא
מתה על כל מה שקשור למים....... בקיצקץ זהו.
 
ערב טוב אניה...התייחסות ראשונית למה שהעלית כאן....

אומר/ת כך:
ברור לכול ובעיקר לך שאנו בוחנים כול פעם פאן אחד מכול מכלול המרכיבים של מפה. מבחינות רבות אני מגגשים באפלה מבלי להתעמק בה כמה שעות ואולי גם ימים.
אבל בהקשר המסוים אותו העלית אומר בפשטות רבה: תעשי לך סוג העתק הדבק לתגובתי בדבר נפטון בית 7 'ותניחי אותה בדיוק בבית 4 בעקרב ואז תקבלי ערפול ותקופת ימי ביניים של ימי הילדות והבגרות שלך בצל אימך (על כול מה שתיארת לגביה שניצרב....לעולם, בהקשרך.
בנוסף קיבלת רכבת הרים שבה את לא יודעת לומר 'לא' וגם לא להספיק להצטדק טרם שקיבלת את כאפת-הילדים הגוועים בסתר (עקרב 4) גם ובדומה להתייחסות שלי לגבי המפקד של מתלמד 8 שעצר המום אל מול האמת שהטיח בו חבר... הפורום שלנו, ולהפתעת כול הנוכחים במעמד ההיסטורי ההוא....פתח הוא 'בווידוי-צורב' ונוקב, בערך (אולי גם בפחות אומץ, שלך יש- כאן- בשל שמש התאומים שלך...שיצרה את המודעות למצבך עוד בימי- התום- והצמיחה המהירה (ימי- העשרה המוקדמים שלך) כמו שלך כאן בפורום. אני מניח שתמיד אבל תמיד רצית שהגלגל יתהפך ושאימך תבין היכן היא טועה...אבל היא ראתה רק את צדקתה ואת מה שידעה שצריך להנחיל לביתה. מעניין באם היא ידעה שרצית רק את החיבוק, את הפרגון ואת האהבה האמיתית שלה כול ילד רוצה. לעיתים אניה מצב הכוכבים בבית 4 כפי שתיארת מונע מהילוד (בעל המפה) לראות ברור...ולפרש את כול מה שרצו להעביר לו בבית. לכן זהו ההסבר מדוע את אוהבת מים(רגש) ורואים זאת כאן בפורם. כול פעם שמישהי כותבת על מצבה הקשה את מיד מתעניינת מנסה לחדור לעומק נשמתה... וכאבה, כאילו את מנסה לעזור לעצמך בעצם העזרה לאחרים. כנראה שבחייך הפרטיים את עוזרת לאנשים עד כדי היסחפות ...כשבשביל הנעזרים את חידה, ובשבילך הם ...תשובה (לכאבייך)

טוב לילה טוב.....
ושמחתי לעזור...כאן.........

 

אניה28

New member
.....i am speechless

תודה רבה .(נפטון פנים רבות לו) איזה ניתוח וואו
 

Y. Welis

New member
אצלי הוא לא דומיננטי במיוחד, כך שאני פחות מושפע

סאטורן ונפטון חזקים הרבה יותר (והמרובע בינהם שימשך עד הסתיו, מורגש) וכן צדק, שליט המזל שגם נמצא בו, ובצמידות (חלשה) עם השמש ומרקורי גם יחד...
&nbsp
מה שכן הצמידות הקרובה שלו עם סאטורן בקשת במחצית אוגוסט, תהיה מהותית. מקוה שלא שלילית מדי...
 

אניה28

New member
וולס, איך אתה חווה את סטורן/נפטון במפה הנטלית?

מה שמעניין זה להבין איך אתה חווה באופן אישי פקטור מהמפה שלך על מנת להבין אותו? אתה שמש בסרטן נכון? (ככה הבנתי אולי זו טעות. אז איך השמש שלך + הסטורן הדומיננטי באה לידי ביטוי?
 

Y. Welis

New member
לא בסרטן... אצלי סאטורן בבית 12 ובמזל העולה

והוא בנסיגה וגם מרקורי... כך שהביקור שלו במזל שלי (כבר שנה שניה) מכביד, והמרובע עם נפטון מקשה (יש מולות כזו במפת הלידה - קשיים נסתרים).
&nbsp
 

Y. Welis

New member
+ משולש שמורכב מ-2 ריבועים ומולות - צדק-סאטורן-נפטון

יעיק עד אמצע יולי. יתפוגג סופית בנוב'.
 
למעלה