איך אתה יודע שאתה מדיום?
יש לי שאלה ..... איך אתה יודע שאתה מדיום ???? מה הסימפטומים של זה.... אני יתן לכם מה קורה לי.. חלמתי לפניי כחודשיים בתאריך ה 16.10.04 חלום על סבתא שלי שזה היום האחרון שאני יראה אותה ואכן כך זה היה יום למחרת סבתא שלי ניפטרה ולא סיפרתי לאף אחד על החלום יש לי הרבה דברים מוזרים שקוראים לי כמו זה שאני חושב על משהו ותמיד זה קורה ולפעמים אני אומר לעצמי בכוונה אני יחשוב על זה כדיי שהסיקויים יהיו קלושים שזה יקרה.. אבל זה תמיד קורה.. אשמח לקבל עצות מהמבינים פה.......... תודה מראש
יש לי שאלה ..... איך אתה יודע שאתה מדיום ???? מה הסימפטומים של זה.... אני יתן לכם מה קורה לי.. חלמתי לפניי כחודשיים בתאריך ה 16.10.04 חלום על סבתא שלי שזה היום האחרון שאני יראה אותה ואכן כך זה היה יום למחרת סבתא שלי ניפטרה ולא סיפרתי לאף אחד על החלום יש לי הרבה דברים מוזרים שקוראים לי כמו זה שאני חושב על משהו ותמיד זה קורה ולפעמים אני אומר לעצמי בכוונה אני יחשוב על זה כדיי שהסיקויים יהיו קלושים שזה יקרה.. אבל זה תמיד קורה.. אשמח לקבל עצות מהמבינים פה.......... תודה מראש