איך אני עושה פרסום של הפריטים שלי בEBAY???

רעיון קטן ונחמד שאני יודע שכבר הניב לי כמה

לקוחות. יש בפייסבוק קבוצה רשמית של איביי עם מאות אלפי חברים. בכל ידיעה חדשה שהקבוצה מצרפת יש מאות מגיבים - זוהי חשיפה מצויינת - תשחיל לשם קישור לחנות\מכירות שלך - זה עובד טוב וכבר שניים או שלוש אנשים אמרו לי שהם הגיעו אלי דרך הפייסבוק.
 

רדבול78

New member
יש לי נסיון לא מוצלח עם

adcommerce פירסמתי שם וחוץ מכסף נוסף לכיס של איביי לא נוספו לי מכירות חדשות. על המודעה שפירסמתי הקליקו 230 פעמים תוך שבועיים בערך. אף אחד לא קנה.
 

ozitex

New member
בדומה ל- Adwords

של גוגל, שאיתו דווקא יש לי נסיון, העניין די דומה. אתה מוצא את עצמך משלם ומשלם אבל חוץ מטראפיק אין לך מכירות מהעניין. בסיכום הכללי, אני חושב שקמפייפן פרסומי עתיר תקציב מתאים לאתרי אינטרנט כבדים ועתירי תנועה גם ככה, אבל אם הם כבר כאלה, בשביל מה לבזבז כסף נוסף?..הממ אם יש מישהו שיש לו זוית ראייה אירת על הנושא, נשמח.
 
"עתיר תקציב"?

לא בהכרח אנחנו קיבלנו מאיביי קרדיט של $50 לנסות את השירות, וכמובן שהגדרנו שלא נשלם על קליק יותר מ 15 סנט, ולא יותר מ $50 בחודש.. אפשר כמובן לשחק עם המספרים האלה
 

noam weissman

New member
לא הבנתי אותך סורי...

כתבת "חוץ מטראפיק אין לך מכירות מהעניין"... הרי כל קידום המכירות, מסגרת מובלטת, קידום לדף הראשון וכולי אמור להביא יותר טראפיק וגם יותר מכירות. אם יש יותר טראפיק אבל אין יותר מכירות מן הסתם המחיר לא אטרקטיבי או שיש משהו בליסטינג שהבריח את הלקוחות אני נתקל בבעיות שכאלו גם בלי קידום... הרבה שהסתכלו 4-6 צופים ששמרו אבל מכירות מעט מאוד אם בכלל. לדעתי המחיר הוא הפקטור החשוב.. אם הייתי מוכר ב $100 פחות הייתי מוכר כמו משוגע אבל לצערי הרווח אינו מאפשר לרדת כל כך הרבה... הרי גם השרשור שראינו על הטלפון ב 30 דולר מראה מה הקונים מחפשים ... שיהיה זול.. האכות פחות חשובה....
 

w2s

New member
רלוונטיות מעלה את יחס ההמרה ממבקרים לקונים

זה עניין מוכח, שימוש ב Adwords יכול להיות יעיל במידה ניכרת אם יודעים להשתמש בו בצורה נכונה. גורם נוסף זה אטרקטיביות המכירה ביחס למתחרים. אך לדוגמה אם לליסט מסוים יש יחס המרה ממוצע של 1%, זאת אומרת קונה אחד ממאה מבקרים בתנועה הרגילה של אי ביי, לאורך תקופה, ניתן ליחס לנתון זה את הצלחת כישלון הקמפיין השל Adwords, אם יחס ההמרה של המבקרים המגיעים מאדוורדס נמוך יותר 1% זה אומר שהקמפיין לא מספיק טוב או לא מספיק רלוונטי, הרי יש לליסט קונים וזה לא עניין של אטרקטיוביות. יש לא מעט עסקים אינטרנטיים שמבוססים על תנועה שמייצרת להם adwords , לכן לא הייתי פוסל את השיטה.
 

ozitex

New member
תשובות לשלושתכם

עניין התקציב- תקציב של 50 דולר עם הקלקות של 15 סנטו לא יביא את הבשורה. זה תקציב דל מדי שייגמר מהר והחשפיה תהייה נמוכה. התקציב והגדרת עלות הקליק קובעת כמה פעמים יופיע הפרסום הבמעלה הפרסגומים הממומנים. עניין הצלחת הקמפיין- יכול להיות שאתה תעשה קמפיין עתיר מזומנים אבל המוצר שלך לא רלוונטי-אני מסכים אבל אני מסתכל על מכירות ולא על טראפיק בניגוד לאנשים שיש להם תחביב- לעשות סטיסטיקות של טראפיק. אין לי מושג איך כניסות משפיעות על מכירות אבל אני לוקח בחשבון שגם עם מוצר רלוונטי ומחיר טוב, כמות כניסות מרשימה לא תביא מכירות מצופות בהכרח. לגבי יחסי המרה וכדומה- שום דבר כאן לא מוכח כי אתה לא יודע אף פעם איזה פקטור היה המשפיע ביותר על הרכישה ואם תבדוק כמה קמפיינים על כמה מוצרים תראה שתקבל תוצאות שונות. זה גם עניין של תיזמון. לסיכום- יכול להיות שכל הקמפיינים האלו של אדוורדס וזה של איביי טובים, אבל יכול מאד גם להיות שהם סתם בזבוז של כסף.
 
למעלה