רלוונטיות מעלה את יחס ההמרה ממבקרים לקונים
זה עניין מוכח, שימוש ב Adwords יכול להיות יעיל במידה ניכרת אם יודעים להשתמש בו בצורה נכונה. גורם נוסף זה אטרקטיביות המכירה ביחס למתחרים. אך לדוגמה אם לליסט מסוים יש יחס המרה ממוצע של 1%, זאת אומרת קונה אחד ממאה מבקרים בתנועה הרגילה של אי ביי, לאורך תקופה, ניתן ליחס לנתון זה את הצלחת כישלון הקמפיין השל Adwords, אם יחס ההמרה של המבקרים המגיעים מאדוורדס נמוך יותר 1% זה אומר שהקמפיין לא מספיק טוב או לא מספיק רלוונטי, הרי יש לליסט קונים וזה לא עניין של אטרקטיוביות. יש לא מעט עסקים אינטרנטיים שמבוססים על תנועה שמייצרת להם adwords , לכן לא הייתי פוסל את השיטה.