איך אני מעביר מתקליט לדיסק?

זושי

New member
איך אני מעביר מתקליט לדיסק?

אח"כ אני עושה מכירת חיסול (ויש לי המוווווווווווווון)
 

vaksman

New member
אחי זה כאב ראש רציני...

מנסיון, גם לי יש אלבומים של סיאם, מינימל קומפקט וג'אן קונפליקט שרוציל לעלות למדיה הדיגיטלית. הבעיה העקרית היא למצוא תוכנה אשר שומרת על איכויות הצליל המקוריות, מה שלא מצליח (לפחות בתוכנות שאני ניסיתי) ברוב המיקרים.
 

VAMPhantom

New member
יש לי רעיון, אולי יעזור:

ראשית: להקליט את התקליט לקלטת אודיו באיכות טובה(לדוגמה AXIA/AIWA) אח"כ יש מלא תוכנות טובות שמעבירות מקלטות אודיו לMP3. נסו למצוא משהו טוב מבין מאות תוכנות באתר הבא: www.allformp3.com
 

alpha80

New member
סליחה יקירי שאני ככה מתפרץ....

אבל אתה מדבר שטויות ערפד. להקליט את התקליט לקלטת, להפסיד איכות, להוסיף רעשים, ואחר כך להוריד לדיסק. למה?!!!!!!!!!!!!!!!!! ומה שצריך פשוט לעשות זה לחבר את הפטיפון דרך PRE-AMP (מיקסר די ג'יי גם טוב למטרה הזו) ולהקליט למחשב. למי שהאיכות לא יצאה משביעת רצון - או שכרטיס הקול שלך לא איכותי מספיק, או שהמיקסר שלך לא איכותי מספיק, או שאתה לא יודע פשוט להקליט...
הורדתי כמה מאות תקליטים לדיסקים ואין לי בעיה עם זה.
 

VAMPhantom

New member
למה? תתפרץ בברכה...

אחרי הכל ,הינני רוח פרצים חולפת שכל דבר עובר דרכי ואני עובר דרך כל דבר,לא כך? בנוגע לענין החיבור הישיר, אחלה רעיון!
גם משאיר איכות וגם מקצר הליכים...חזק ואמץ!
אני אישית רק לרגע ניסית בעצמי להתפרץ לשירשור הזה שהיתה טענה שאין מה לעשות
 

זושי

New member
סבבה. רעיוןן טוב. עכשיו...

אתה ממליץ על איזה כרטיס סאונד טוב ומיקסר טוב לשימוש הספציפי הזה? אני מוכן להשקיע אבל לא לשקוע... תודה
 

alpha80

New member
בוא נגיד ככה

שקודם אומר לך במה לא להשתמש. בכל תוכנות החינם למיניהן, הן פשוטות והאיכויות שלהן מוגבלות. במיקסרים צעצוע שעולים 100-200 שקל. בשביל איכות מין הסתם צריך להשקיע, אז אם אתה רוצה באמת איכות טובה לך על מיקסר פשוט של MACKIE , לא כל כך יקר, אבל האיכות שלו עולה פי כמה על מיקסר די ג'יי של PIONEER שעולה פי 4. לגבי תוכנות - SOUNDFORGE היא תוכנה מצויינת להקלטה ומאסטרינג. הבנתי פה שתפוז ממליצים על תוכנות הורדה לא חוקיות, אז תתקין לך קאזא ותחפש את התוכנה.... מומלץ ע"י הנהלת תפוז .
 

DGL242

New member
אם יש לך רקע טכני....אני מציע

להשתמש במיקסר כ-"ברירת מחדל". המיקסר ממש לא מתאים לעבודה כזו. קדם-מגבר בהחלט דרוש. משם בצורה ישירה דרך הקדם מגבר לעבור עם טייפ דאק איכותי ישר למחשב. למה לא מיקסר??? המיקסר רבויי בכניסות ויציאות אקולייזר (ועוד חרטות למינהם). יותר מדיי חיווט, מה שגורם לאבדן איכות בצורה משמעותית. בטייפ דאק יש פחות חיווט, יציאה וכניסה ממש כמו במיקסר, יש אפשרות לווסת את הווליום מגורם חיצוני אנלוגי שהוא הטייפ-דאק. השימוש בגורם חיצוני אנלוגי נחוץ ואין אפשרות לעקוף אותו. בתוכנה מקצועית יש אופציה לווסת את הווליום עד נקודה מסויימת. (מהנקודה הזאת חייב להתבצע וויסות חיצוני בכדי למנוע עיוות-דיסטורשיין שקשור לגובה ההקלטה). איזה פטיפון??? פטיפון טכניקס SL 1200 לא בא בחשבון וגם לא צעצועים למינהם. לעבודה רגישה כזו זקוקים לפטיפון מדוייק כמו טוראנס- Thorens. סוג המחט חשוב לא פחות, מחטים כמו Stanton וקונקורד מיועדים לתיקלוט בלבד. (אלה מחטים מאוד גסות שבנויות לבלימת זעזועים ויושבות על התקליט בצורה גסה, מה שגורם לתקליט להישחק עם הזמן ולאבד מהסאונד המקורי). מחט טובה שיכולה להתאים לסוג כזה של עבודה היא ה-אורטו פון. או הרבה סוגים אחרים, כאלה שמיועדות לשמע ולא לתיקלוט. קיים תקליט מיוחד שמיועד לכיוון הזרוע (ישנם זוויות מסיומות שבהן ניתן לקבל תוצאה של סאונד שעולה בטיב על כל דיסק). כל האלמנטים האלה נותנים תוצאה מדהימה שעולה בטיב על סאונד של דיסק. כמובן שהתקליט צריך להיות איכותי. יש לי תוצאה של צריבה מתקליט שעולה של הדפסה של דיסק שנעשתה ע"י הטובות בחברות התקליטים. כל הטיפים מקצועיים ונבדקו אישית. יש מכשירי קדם-מגבר שסופחים אליהם השראות ורעשים ממכשירי רדיו פלאפון, טלפון, ואנטנות ממסר. כמו שאלפא ציין לכרטיס הקול תפקיד משמעותי שישפיע על התוצאה הסופית, והוא גורם מכריע. אפשר להסתפק בעזרים יותר זולים כמובן שהתוצאה תהיה בהתאם.
 

greenzg

New member
הבנאדם רצה בסה"כ להשקיע 10 דק'

בהעברה פשוטה ונתנתם לו חומר לדוקטורט... קח את כל התקליטים ותמכור - הכי קל.
 

alpha80

New member
זו בדיוק הסיבה שלא נכנסתי כ"כ

לטכניקה.... אני בטוח שהבנאדם לא יקנה פטיפון יקר בשביל למכור את התקליטים אחר כך.....
 

DGL242

New member
יצאת צדיק.....אחלה גבר וזאת לתעודה

אדון אלפא בעל מקצוע ישר והגון. תפוז אנשים מעניק למר אלפא פירסום חינם למשך שנה. מה אתה מעוניין לפרסם???
 

DGL242

New member
אלוהים ישמור איזו הצעה???? אתה

רוצה להגיע לת"א דרך מצרים....ולעבור בדרך מעזה, לעצור ביוטבתה, ומשם לראש פינה, להעלות על 482 של אגד לנחות בתחנה המרכזית החדשה ת"א ?????????????????????????????????????
 
למעלה