אם יש לך רקע טכני....אני מציע
להשתמש במיקסר כ-"ברירת מחדל". המיקסר ממש לא מתאים לעבודה כזו. קדם-מגבר בהחלט דרוש. משם בצורה ישירה דרך הקדם מגבר לעבור עם טייפ דאק איכותי ישר למחשב. למה לא מיקסר??? המיקסר רבויי בכניסות ויציאות אקולייזר (ועוד חרטות למינהם). יותר מדיי חיווט, מה שגורם לאבדן איכות בצורה משמעותית. בטייפ דאק יש פחות חיווט, יציאה וכניסה ממש כמו במיקסר, יש אפשרות לווסת את הווליום מגורם חיצוני אנלוגי שהוא הטייפ-דאק. השימוש בגורם חיצוני אנלוגי נחוץ ואין אפשרות לעקוף אותו. בתוכנה מקצועית יש אופציה לווסת את הווליום עד נקודה מסויימת. (מהנקודה הזאת חייב להתבצע וויסות חיצוני בכדי למנוע עיוות-דיסטורשיין שקשור לגובה ההקלטה). איזה פטיפון??? פטיפון טכניקס SL 1200 לא בא בחשבון וגם לא צעצועים למינהם. לעבודה רגישה כזו זקוקים לפטיפון מדוייק כמו טוראנס- Thorens. סוג המחט חשוב לא פחות, מחטים כמו Stanton וקונקורד מיועדים לתיקלוט בלבד. (אלה מחטים מאוד גסות שבנויות לבלימת זעזועים ויושבות על התקליט בצורה גסה, מה שגורם לתקליט להישחק עם הזמן ולאבד מהסאונד המקורי). מחט טובה שיכולה להתאים לסוג כזה של עבודה היא ה-אורטו פון. או הרבה סוגים אחרים, כאלה שמיועדות לשמע ולא לתיקלוט. קיים תקליט מיוחד שמיועד לכיוון הזרוע (ישנם זוויות מסיומות שבהן ניתן לקבל תוצאה של סאונד שעולה בטיב על כל דיסק). כל האלמנטים האלה נותנים תוצאה מדהימה שעולה בטיב על סאונד של דיסק. כמובן שהתקליט צריך להיות איכותי. יש לי תוצאה של צריבה מתקליט שעולה של הדפסה של דיסק שנעשתה ע"י הטובות בחברות התקליטים. כל הטיפים מקצועיים ונבדקו אישית. יש מכשירי קדם-מגבר שסופחים אליהם השראות ורעשים ממכשירי רדיו פלאפון, טלפון, ואנטנות ממסר. כמו שאלפא ציין לכרטיס הקול תפקיד משמעותי שישפיע על התוצאה הסופית, והוא גורם מכריע. אפשר להסתפק בעזרים יותר זולים כמובן שהתוצאה תהיה בהתאם.