איך אני מחכה שיתחילו כבר המשחקים...

Flickerman

New member
איך אני מחכה שיתחילו כבר המשחקים...

גם בכדורגל וגם בכדורסל.... אמנם אני לא הולך אליהם אלא צופה בטלויזיה, אבל אני שם בווליום חזק, כדי להרגיש יענו במגרש עם העידוד הנפלא של הקהל שלנו, ולראות את מכבי משחקת משחקים יפים...
 

העצלנית

New member
כמו שצריך

אני עושה הכל גם בפנימיה כדי לראות את המשחקים איפשהוא. ואכם העידוד זה משהו מדהים פשוט מרגישים את זה.
 
למעלה