Flickerman
New member
איך אני מחכה שיתחילו כבר המשחקים...
גם בכדורגל וגם בכדורסל.... אמנם אני לא הולך אליהם אלא צופה בטלויזיה, אבל אני שם בווליום חזק, כדי להרגיש יענו במגרש עם העידוד הנפלא של הקהל שלנו, ולראות את מכבי משחקת משחקים יפים...
גם בכדורגל וגם בכדורסל.... אמנם אני לא הולך אליהם אלא צופה בטלויזיה, אבל אני שם בווליום חזק, כדי להרגיש יענו במגרש עם העידוד הנפלא של הקהל שלנו, ולראות את מכבי משחקת משחקים יפים...