איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית

מצב
הנושא נעול.

פבלוס

New member
איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
 

Springy

New member
לא יודעת לגבי התחנה המרכזית

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
לא יודעת לגבי התחנה המרכזית
אבל ממסוף 2000 יש קו 11 שעוצר ברח´ קרליבך פחות או יותר מול הסינמטק. הסינמטק נמצא אם אני לא טועה ברח´ שפרינצק.
 

Springy

New member
אולי הקו הזה יהיה טוב יותר...

לא יודעת לגבי התחנה המרכזית
אבל ממסוף 2000 יש קו 11 שעוצר ברח´ קרליבך פחות או יותר מול הסינמטק. הסינמטק נמצא אם אני לא טועה ברח´ שפרינצק.
אולי הקו הזה יהיה טוב יותר...
יש מהתחנה המרכזית החדשה קו 28 שעוצר בקרליבך, בשוק הסיטונאי.
 

oren*

New member
רחוב שפרינצ´ק 2

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
רחוב שפרינצ´ק 2
הקווים מתחנה מרכזית חדשה עוצרים ברחוב דרך פתח תקווה בחיבור שלו עם רחוב החשמונאים (השוק הסיטונאי) - ארבע דקות הליכה ברגל מהסינמטק 51 54 60 68
 

Sephiroth

Member
אתה יכול לעלות על 174 של אגד

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
אתה יכול לעלות על 174 של אגד
מתחנה מרכזית ישנה, והוא עוצר באבן גבירול ממש בקרבת הסינמטק. גם קו 70 שיוצא מתחנה מרכזית חדשה עוצר באבן גבירול, אבל קצת יותר צפונית לתחנה של 174. הסינמטק נמצא בפינת רחוב הארבעה וקרליבך ליד בית הרופאים, קשה מאוד לפספס אותו.
 
עוד קווים לסינמטק

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
עוד קווים לסינמטק
דן-26 מתחנה מרכזית ישנה או משד´ הר ציון ליד החדשה 28, 70, 71 מת. מ. חדשה קומה 7 אגד-89, 174, 175 מרח´ לווינסקי מול ת. מ. חדשה צריך לרדת בתחנה הראשונה באבן גבירול (קו 71 ברח´ החשמונאים), ומשם להיכנס ברגל לרח´ קרליבך. הסינמטק נמצא עוד כמה מטרים בכיכר.
 

פבלוס

New member
התחנה המרכזית שאני מתכוון אליה

עוד קווים לסינמטק
דן-26 מתחנה מרכזית ישנה או משד´ הר ציון ליד החדשה 28, 70, 71 מת. מ. חדשה קומה 7 אגד-89, 174, 175 מרח´ לווינסקי מול ת. מ. חדשה צריך לרדת בתחנה הראשונה באבן גבירול (קו 71 ברח´ החשמונאים), ומשם להיכנס ברגל לרח´ קרליבך. הסינמטק נמצא עוד כמה מטרים בכיכר.
התחנה המרכזית שאני מתכוון אליה
היא: התחנה של האוטובוסים מול תחנת הרכבת ´תל אביב מרכז´ זאת הישנה?
 

איליה.

New member
התחנה המרכזית הישנה

התחנה המרכזית שאני מתכוון אליה
היא: התחנה של האוטובוסים מול תחנת הרכבת ´תל אביב מרכז´ זאת הישנה?
התחנה המרכזית הישנה
נמצאת בדרום תל אביב, צפונית מעט לתחנה המרכזית החדשה.
 

פבלוס

New member
אז אם אני לוקח, אוטובוס מהתחנה

התחנה המרכזית הישנה
נמצאת בדרום תל אביב, צפונית מעט לתחנה המרכזית החדשה.
אז אם אני לוקח, אוטובוס מהתחנה
המרכזית בעכו, איפה הוא ישיר אותי בתל-אביבי? בחדשה או בישנה? והאם אותם קווים טובים לאותם תחנות? אנא נסו לענות לי מהר, אני נוסע מחר..
 

oren*

New member
איזה קו? תוכל לבדוק באתר של אגד

אז אם אני לוקח, אוטובוס מהתחנה
המרכזית בעכו, איפה הוא ישיר אותי בתל-אביבי? בחדשה או בישנה? והאם אותם קווים טובים לאותם תחנות? אנא נסו לענות לי מהר, אני נוסע מחר..
איזה קו? תוכל לבדוק באתר של אגד
במדויק
 

איליה.

New member
יש אוטובוס מעכו לתל אביב?

אז אם אני לוקח, אוטובוס מהתחנה
המרכזית בעכו, איפה הוא ישיר אותי בתל-אביבי? בחדשה או בישנה? והאם אותם קווים טובים לאותם תחנות? אנא נסו לענות לי מהר, אני נוסע מחר..
יש אוטובוס מעכו לתל אביב?
נדמה לי שיש רק אחד ביום, 971 שיוצא מנהריה. מעכו לת"א עדיף לנסוע ברכבת. בכל אופן אם אתה נוסע באוטובוס אז אתה מגיע לתחנה המרכזית החדשה, או שאתה יכול לרדת ברכבת מרכז שכל האוטובוסים עוצרים בה (או בשמותיה האחרים: ת"א סבידור, מסוף ארלוזורוב, מסוף 2000 - הכל שקול). אם אתה מגיע ברכבת ויש אוטובוס שמגיע מת"א מרכז לאן שאתה צריך, אז עדיף להחליף בת"א מרכז. אם אתה בוחר לקחת אוטובוס מהתחנה המרכזית החדשה, אתה צריך לרדת מהרכבת בת"א ההגנה.
 

איליה.

New member
לאחר בדיקה באתר של אגד

יש אוטובוס מעכו לתל אביב?
נדמה לי שיש רק אחד ביום, 971 שיוצא מנהריה. מעכו לת"א עדיף לנסוע ברכבת. בכל אופן אם אתה נוסע באוטובוס אז אתה מגיע לתחנה המרכזית החדשה, או שאתה יכול לרדת ברכבת מרכז שכל האוטובוסים עוצרים בה (או בשמותיה האחרים: ת"א סבידור, מסוף ארלוזורוב, מסוף 2000 - הכל שקול). אם אתה מגיע ברכבת ויש אוטובוס שמגיע מת"א מרכז לאן שאתה צריך, אז עדיף להחליף בת"א מרכז. אם אתה בוחר לקחת אוטובוס מהתחנה המרכזית החדשה, אתה צריך לרדת מהרכבת בת"א ההגנה.
לאחר בדיקה באתר של אגד
קו 971 בוטל כליל, אז עכשיו אין בכלל אוטובוס מעכו לתל אביב. יש שלוש דרכים להגיע מעכו לתל אביב: - ברכבת - הדרך המהירה. - באוטובוס דרך מרכזית המפרץ. מעכו למרכזית המפרץ - קווים 251, 261, 262, 270, 271, 272 ועוד. לוח הזמנים של קו 909 ממרכזית המפרץ לתל אביב: 6:00, 6:25, 6:50, 7:30 וזהו. - בשלושה אוטובוסים, דרך מרכזית המפרץ ותחנה מרכזית חיפה. ממרכזית המפרץ לחיפה - קווים 101, 102, 103, 108; מחיפה לתל אביב קו 900 כל חצי שעה מ-6 בבוקר עד 23:30. בקיצור עדיף ברכבת.
 
מהתחנה ליד הרכבת

איך אני מגיעה מהתחנה המרכזית
של תל-אביב לסינמטק? ואיפה נמצא הסינמטק? תודה רבה,פבלו.
מהתחנה ליד הרכבת
אין אוטובוס ישיר לת"א מעכו אלא מחיפה(קו 900). קו 900 עוצר ליד תחנת הרכבת בת"א. מתוך המסוף שם: קווי דן מס´´ 11, 32. גם קו 70 עובר בסמוך(בדרך פ"ת). 32 ו-70 עוצרים באבן גבירול, 11 עוצר בקרליבך.
 

פבלוס

New member
שלום חברים,

מהתחנה ליד הרכבת
אין אוטובוס ישיר לת"א מעכו אלא מחיפה(קו 900). קו 900 עוצר ליד תחנת הרכבת בת"א. מתוך המסוף שם: קווי דן מס´´ 11, 32. גם קו 70 עובר בסמוך(בדרך פ"ת). 32 ו-70 עוצרים באבן גבירול, 11 עוצר בקרליבך.
שלום חברים,
קודם כל רציתי להגיד לכם תודה רבה
על שנורא עזרתם לי בדרכי לתל-אביב. רציתי לציין את הדברים הטובים שהבחנתי והדברים הרעים בתחבורה הציבורית שהשתמשתי בה.
תחנת רכבת עכו: כשבאתי לשם לפני כ-3 שנים נסענו עם הוריי למשרד הפנים בעיר. כשחזרנו נסענו (בפעם הראשונה שלנו בישראל) ברכבת עג לתחנת נהריה. אז, התחנה של עכו פשוט לא הייתה תחנה. זה היה רציף קטן עם קופה. אבל עכשיו היא תחנה יפה מאד עם כל הצרכים הדרושים.
רכבת ישראל: שתי דברים: 1)מדוע לנסיעות ארוכות כמו ת"א-נהריה שולחים את הרכבות הכי ישנות, ולמרחקים קצרים שולחים את הרכבות ה-דו קומתיות? זה נראה לי חסר הגיון, המון אנשים עולים בתחנת ת"א השלום, עוד יותר בת"א מרכז, באוניברסיטה עולים גם כמות אנשים וכשמגיעים לבינימינה ושם עולים המון אנשים אין כבר מקום ברכבת! אז למה לא לשלוח רכבת דו קומתית? 2)נסיעה הלוך-חזור לילד ומבוגר ברכבת עולה 100 ש"ח
מדוע מחיר כה יקר
אפשר לחשוב שהרכבת בישראל היא הטובה בעולם.... 3)רכבת מהירה
זו רכבת שאמורה לעתור במס´ מצומצם של תחנות נכון
הרכבת "המהירה" של רכבת ישראל עוצרת בכל התחנות חוץ מ-3. עטלית,נתניה,הרצליה. לזה הם קוראים מהיר?
נהגי מוניות: עווד לפני שיצאנו מתחנת ת"א מרכז, בשער היציאנה נאבקים כ-20 נהגי מוניות בכדי להשיג לקוח (דבר לא סימפטי כלל) כשלקחנו מונית הוא אמר משפט כזה: ´אתם נראים לי נחמדים, אני עושה לכם עד הסינמטק 35 ש"ח) אז לא ידענו איפה זה הסינמטק אז הסכמנו. מתחנת ת"א (כולל פקקים) הנסיעה במכונית היא לא יותר מ-4 דקות. אז למה 35 שקל? אח"כ היינו צריכים לנסוע שוב לסינמטק אז לקחנו מונית (עם מונה) הוא עשה לפחות פעמיים סיבוב באותו מקום ונסע הכי לאט שאפשר ונסע בדרך הכי ארוכה, ועד שהמונה לא הגיעה ל-12 שקל הוא לא עצר. אח"כ נהגי המוניות מתלוננים שלא נוסעים אצלם. חשוב לציין ש: לא כל נהגי המוניות הם כאלה, בכרמיאל למשל, יש המון נהגי מוניות שפשוט כיף לנסוע איתם.
אגד: אומנם למרות המחירים מעכו-עד כרמיאל 11 ש"ח (שזה לא נראה לי יקר כלל) הנהגים שלפחות נסעתי איתם היו נחמדים מאד.
 

פבלוס

New member
יש תגובות../images/Emo35.gif

שלום חברים,
קודם כל רציתי להגיד לכם תודה רבה
על שנורא עזרתם לי בדרכי לתל-אביב. רציתי לציין את הדברים הטובים שהבחנתי והדברים הרעים בתחבורה הציבורית שהשתמשתי בה.
תחנת רכבת עכו: כשבאתי לשם לפני כ-3 שנים נסענו עם הוריי למשרד הפנים בעיר. כשחזרנו נסענו (בפעם הראשונה שלנו בישראל) ברכבת עג לתחנת נהריה. אז, התחנה של עכו פשוט לא הייתה תחנה. זה היה רציף קטן עם קופה. אבל עכשיו היא תחנה יפה מאד עם כל הצרכים הדרושים.
רכבת ישראל: שתי דברים: 1)מדוע לנסיעות ארוכות כמו ת"א-נהריה שולחים את הרכבות הכי ישנות, ולמרחקים קצרים שולחים את הרכבות ה-דו קומתיות? זה נראה לי חסר הגיון, המון אנשים עולים בתחנת ת"א השלום, עוד יותר בת"א מרכז, באוניברסיטה עולים גם כמות אנשים וכשמגיעים לבינימינה ושם עולים המון אנשים אין כבר מקום ברכבת! אז למה לא לשלוח רכבת דו קומתית? 2)נסיעה הלוך-חזור לילד ומבוגר ברכבת עולה 100 ש"ח
מדוע מחיר כה יקר
אפשר לחשוב שהרכבת בישראל היא הטובה בעולם.... 3)רכבת מהירה
זו רכבת שאמורה לעתור במס´ מצומצם של תחנות נכון
הרכבת "המהירה" של רכבת ישראל עוצרת בכל התחנות חוץ מ-3. עטלית,נתניה,הרצליה. לזה הם קוראים מהיר?
נהגי מוניות: עווד לפני שיצאנו מתחנת ת"א מרכז, בשער היציאנה נאבקים כ-20 נהגי מוניות בכדי להשיג לקוח (דבר לא סימפטי כלל) כשלקחנו מונית הוא אמר משפט כזה: ´אתם נראים לי נחמדים, אני עושה לכם עד הסינמטק 35 ש"ח) אז לא ידענו איפה זה הסינמטק אז הסכמנו. מתחנת ת"א (כולל פקקים) הנסיעה במכונית היא לא יותר מ-4 דקות. אז למה 35 שקל? אח"כ היינו צריכים לנסוע שוב לסינמטק אז לקחנו מונית (עם מונה) הוא עשה לפחות פעמיים סיבוב באותו מקום ונסע הכי לאט שאפשר ונסע בדרך הכי ארוכה, ועד שהמונה לא הגיעה ל-12 שקל הוא לא עצר. אח"כ נהגי המוניות מתלוננים שלא נוסעים אצלם. חשוב לציין ש: לא כל נהגי המוניות הם כאלה, בכרמיאל למשל, יש המון נהגי מוניות שפשוט כיף לנסוע איתם.
אגד: אומנם למרות המחירים מעכו-עד כרמיאל 11 ש"ח (שזה לא נראה לי יקר כלל) הנהגים שלפחות נסעתי איתם היו נחמדים מאד.
יש תגובות

זה קרה גם לכם
בא לי לשמוע את דעתכם...
 

איליה.

New member
יש תגובות.

שלום חברים,
קודם כל רציתי להגיד לכם תודה רבה
על שנורא עזרתם לי בדרכי לתל-אביב. רציתי לציין את הדברים הטובים שהבחנתי והדברים הרעים בתחבורה הציבורית שהשתמשתי בה.
תחנת רכבת עכו: כשבאתי לשם לפני כ-3 שנים נסענו עם הוריי למשרד הפנים בעיר. כשחזרנו נסענו (בפעם הראשונה שלנו בישראל) ברכבת עג לתחנת נהריה. אז, התחנה של עכו פשוט לא הייתה תחנה. זה היה רציף קטן עם קופה. אבל עכשיו היא תחנה יפה מאד עם כל הצרכים הדרושים.
רכבת ישראל: שתי דברים: 1)מדוע לנסיעות ארוכות כמו ת"א-נהריה שולחים את הרכבות הכי ישנות, ולמרחקים קצרים שולחים את הרכבות ה-דו קומתיות? זה נראה לי חסר הגיון, המון אנשים עולים בתחנת ת"א השלום, עוד יותר בת"א מרכז, באוניברסיטה עולים גם כמות אנשים וכשמגיעים לבינימינה ושם עולים המון אנשים אין כבר מקום ברכבת! אז למה לא לשלוח רכבת דו קומתית? 2)נסיעה הלוך-חזור לילד ומבוגר ברכבת עולה 100 ש"ח
מדוע מחיר כה יקר
אפשר לחשוב שהרכבת בישראל היא הטובה בעולם.... 3)רכבת מהירה
זו רכבת שאמורה לעתור במס´ מצומצם של תחנות נכון
הרכבת "המהירה" של רכבת ישראל עוצרת בכל התחנות חוץ מ-3. עטלית,נתניה,הרצליה. לזה הם קוראים מהיר?
נהגי מוניות: עווד לפני שיצאנו מתחנת ת"א מרכז, בשער היציאנה נאבקים כ-20 נהגי מוניות בכדי להשיג לקוח (דבר לא סימפטי כלל) כשלקחנו מונית הוא אמר משפט כזה: ´אתם נראים לי נחמדים, אני עושה לכם עד הסינמטק 35 ש"ח) אז לא ידענו איפה זה הסינמטק אז הסכמנו. מתחנת ת"א (כולל פקקים) הנסיעה במכונית היא לא יותר מ-4 דקות. אז למה 35 שקל? אח"כ היינו צריכים לנסוע שוב לסינמטק אז לקחנו מונית (עם מונה) הוא עשה לפחות פעמיים סיבוב באותו מקום ונסע הכי לאט שאפשר ונסע בדרך הכי ארוכה, ועד שהמונה לא הגיעה ל-12 שקל הוא לא עצר. אח"כ נהגי המוניות מתלוננים שלא נוסעים אצלם. חשוב לציין ש: לא כל נהגי המוניות הם כאלה, בכרמיאל למשל, יש המון נהגי מוניות שפשוט כיף לנסוע איתם.
אגד: אומנם למרות המחירים מעכו-עד כרמיאל 11 ש"ח (שזה לא נראה לי יקר כלל) הנהגים שלפחות נסעתי איתם היו נחמדים מאד.
יש תגובות.
עכו - טוב לדעת שהם עשו תחנה כל כך טובה. גם אני זוכר שלפני כמה שנים בקושי היה שם משהו, ולפני חודשיים עברתי שם בדרך לכרמיאל, ולפחות מבחוץ התחנה נראית מדהים. כמו כל התחנות החדשות. כל הכבוד לעוזני. רכבת ישראל: אתה צודק, בשעות מסוימות הרכבות עמוסות עד אפס מקום. כשעולים בחיפה על הרכבת לבאר שבע ביום א´ בשעה 7 בבוקר, אין מקום לעמוד אפילו במעבר בין הקרונות. אתה נסעת רק עד תל אביב, אבל המצב רק מחמיר אחרי שעוברים את תל אביב. באיזה יום ובאיזו שעה נסעת? הבעיה של רכבת ישראל היא כנראה עדיין בעיה של חוסר בציוד נייד, למרות הרכישות החדשות. האמת היא שאני מתפלא איך זה שתדירות הרכבות מחיפה לתל אביב בשעות הבוקר לא עלתה למרות שנרכשו כל כך הרבה רכבות קומתיים חדשות. יש רכבות קומתיים שמופעלות גם לנהריה, אבל פחות. חן בוודאי יוכל להרחיב בנושא הרבה יותר, אבל בפעם האחרונה שבדקתי רוב רכבות הקומתיים היו על הקווים הפרבריים של תל אביב. הרכבת המהירה - נסעת בבוקר, נכון? כי בדרך כלל הרכבת המהירה מדלגת על עוד תחנות, כמו חדרה, בית יהושע וחוצות המפרץ. מה לעשות שעדיין לא השכילו לעשות חלוקה נורמלית לרכבות פרבריות ובינעירוניות, כך שרכבות בינעירוניות לא יצטרכו לעצור 5 פעמים בחיפה ו-4 פעמים בתל אביב, ובנוסף גם בעתלית. אני מציע שהרכבות מנהריה לבאר שבע יעצרו רק בתחנות המעבר: עכו (מעבר לפרברית חיפה) לב המפרץ (מעבר לפרברית חיפה) חוף הכרמל (מעבר מפרברית חיפה למגיעים ממרכז העיר) בנימינה (מעבר מפרברית חיפה למגיעים מעתלית, ומעבר לפרברית ת"א) ת"א אוניברסיטה (מעבר לפרברית ת"א לנוסעים לת"א ולראש העין) ת"א ההגנה (מעבר מפרברית ת"א למגיעים ממרכז העיר) לוד (מעבר לנוסעים מאשדוד לבאר שבע) רמלה (מעבר לנוסעים מירושלים לבאר שבע) קרית גת
 

פבלוס

New member
ובכן כן זה היה בבוקר.

יש תגובות.
עכו - טוב לדעת שהם עשו תחנה כל כך טובה. גם אני זוכר שלפני כמה שנים בקושי היה שם משהו, ולפני חודשיים עברתי שם בדרך לכרמיאל, ולפחות מבחוץ התחנה נראית מדהים. כמו כל התחנות החדשות. כל הכבוד לעוזני. רכבת ישראל: אתה צודק, בשעות מסוימות הרכבות עמוסות עד אפס מקום. כשעולים בחיפה על הרכבת לבאר שבע ביום א´ בשעה 7 בבוקר, אין מקום לעמוד אפילו במעבר בין הקרונות. אתה נסעת רק עד תל אביב, אבל המצב רק מחמיר אחרי שעוברים את תל אביב. באיזה יום ובאיזו שעה נסעת? הבעיה של רכבת ישראל היא כנראה עדיין בעיה של חוסר בציוד נייד, למרות הרכישות החדשות. האמת היא שאני מתפלא איך זה שתדירות הרכבות מחיפה לתל אביב בשעות הבוקר לא עלתה למרות שנרכשו כל כך הרבה רכבות קומתיים חדשות. יש רכבות קומתיים שמופעלות גם לנהריה, אבל פחות. חן בוודאי יוכל להרחיב בנושא הרבה יותר, אבל בפעם האחרונה שבדקתי רוב רכבות הקומתיים היו על הקווים הפרבריים של תל אביב. הרכבת המהירה - נסעת בבוקר, נכון? כי בדרך כלל הרכבת המהירה מדלגת על עוד תחנות, כמו חדרה, בית יהושע וחוצות המפרץ. מה לעשות שעדיין לא השכילו לעשות חלוקה נורמלית לרכבות פרבריות ובינעירוניות, כך שרכבות בינעירוניות לא יצטרכו לעצור 5 פעמים בחיפה ו-4 פעמים בתל אביב, ובנוסף גם בעתלית. אני מציע שהרכבות מנהריה לבאר שבע יעצרו רק בתחנות המעבר: עכו (מעבר לפרברית חיפה) לב המפרץ (מעבר לפרברית חיפה) חוף הכרמל (מעבר מפרברית חיפה למגיעים ממרכז העיר) בנימינה (מעבר מפרברית חיפה למגיעים מעתלית, ומעבר לפרברית ת"א) ת"א אוניברסיטה (מעבר לפרברית ת"א לנוסעים לת"א ולראש העין) ת"א ההגנה (מעבר מפרברית ת"א למגיעים ממרכז העיר) לוד (מעבר לנוסעים מאשדוד לבאר שבע) רמלה (מעבר לנוסעים מירושלים לבאר שבע) קרית גת
ובכן כן זה היה בבוקר.
וחזרתי בצהריים, עומס לא נורמלי. מה אתה אומר על המוניות? לגבי עכו, סגרו את כל התחנה בגלל נרקומנים גניבות וזנות. נשאר רק רציף אחד. אם תרחיבו על נושא הרכבות הדו-קומתיות אשמח
תודה,פבלו.
 

איליה.

New member
תשובתי בקישור

ובכן כן זה היה בבוקר.
וחזרתי בצהריים, עומס לא נורמלי. מה אתה אומר על המוניות? לגבי עכו, סגרו את כל התחנה בגלל נרקומנים גניבות וזנות. נשאר רק רציף אחד. אם תרחיבו על נושא הרכבות הדו-קומתיות אשמח
תודה,פבלו.
תשובתי בקישור
כאן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה