איך אני מביא דברים משם לכאן ?!

alophind

New member
איך אני מביא דברים משם לכאן ?!

מישהו רכש דרך EBAY כבר ? תיראו מה זה , לדוגמא , ג´נט ב 100 ש"ח. ואפילו אנודייז לזהב... למי יש ניסיון ברכישה ב EBAY ? ספרו קצת.
 

ilan_k

New member
היה בשבוע שעבר

שירשור EBAY כעיקרון אם המוכר שולח לכל העולם אין בעייה - תבדוק אם משלוח לארץ עדיין נותן עיסקה משתלמת ואם כן תן הצעת מחיר. כמובן שגם תברר דרכי תשלום - המחאות , אשראי וכו´. ליתר ביטחון שאל את המוכר את כל השאלות אשר בליבך... נ"ב... בדוק את ההמלצות שיש לו - לכל מוכר יש דירוג שניתן ע"י קונים שרכשו ממנו בעבר.
 

6טוס

New member
גם מצטרף לשאלה ....................

מצאתי YOSHIMURA RS3 במחיר מטופש של 168$ , ראיתי תמונה ....חדש דנדש . אם זה בארה"ב אז אני יכול לבקש מחבר שגר שם שיקנה וישלח , ככה אני עושה כנראה לחליפה של SPIDI שאני מזמין ( כנראה 400$ דגם 2002 ) אם למישהו יש רעיון יותר טוב לארצות אחרות אני אשמח לשמוע .
 

Super Max

New member
שתי נקודות:

א. קשה לפי תמונה לראות אם האגזוז שווה משהו או לא (אלא אם כן הוא "חדש מהניילונים". ב. חליפה - ממליץ בחום למדוד קודם מידות של ספידי (בארץ) כדי לראות מה המידה שמתאימה לך, שלא תיפול עליך סטעות חליפה שגדולה עליך, או יותר גרוע, חליפה שקטנה עליך. אם כבר עשית את זה, שכח ממה שאמרתי... Super Max, מידה 44 בחליפה, 40 בנעליים ו- 12 אינטש ב....
 

6טוס

New member
טוב , שתי תשובות ..................

1. בקשר לאגזוז - אני כנראה לא אקנה משומש למפלץ שלי בכל אופן . 2. החבר שלי בחו"ל - אותה מידה כמוני בהכל למזלי ( אני לא יודע בקשר ל12 אינטש ) חוץ מבנעליים , אבל את אלה כבר קניתי .
 

TheReverend

New member
אני ../images/Emo9.gif

אני קניתי ב EBAY מערכת בלימה לCBR שלי. התשלום עבר וכעת זה עושה דרכו לניו יורק לבית של חבר שלי. משם הוא אמור להגיע אלי באוניה(עלויות משלוח
). אני ימשיך לעדכן פה כשיהיו התפתחויות.
 
איך זה עובד???

המחירים שם הם מחירי הפתיחה ואח"כ כולם מציעים?? לא כ"כ הבנתי איך העקרון עובד.. אשמח להסבר קצרצר
 
למעלה