איך אני יכול לאבחן את עצמי

nightgoat

New member
איך אני יכול לאבחן את עצמי

ולדעת אם יש לי מניה דיפרסיה? לדעתי יש לי... ובשביל הרקורד, יש למניה דיפרסיה דרגות? תודה
 

גרא.

New member
nightgoat,אתה לא יכול לאבחן את עצמך.לא בצורה

אובייקטיבית,וודאי שלא מקצועית.פנה לקופ"ח שלך,לפסיכיאטר המקומי.אם אתה חושש מפתיחת תיק,לך באופן פרטי. עקרונית,בכל מקרה,אבחון עצמי,עלול להיות שגוי,ולהוליד מסקנות שגויות.וזה עלול להיות ממש מסוכן.
 
למעלה