איך אני יכולה לפתוח דואר אלקטרוני?

nokia3100

New member
איך אני יכולה לפתוח דואר אלקטרוני?

אני בסלקום.איך אני יכולה לפתוח דואר אלקטרוני(אימייל)דרך הסלולארי? מי שיוכל לעזור לי אודה לו מאוד.
 

nokia3100

New member
מה לא ברור?

אני רוצה לפתוח לעצמי תא דואר אלקטרוני.בפלאפון מקבלים אוטומטי,בסלקום לא מקבלים.אני יודעת שאפשר לפתוח דרך אתרים אחרים,אבל אני לא יודעת איזה ואיך.אם תוכלו לעזור לי,אודה לכם מאוד.
 

YSnake22

New member
Yahoo mail

Go to http://www.yahoo.com via your computer, sign up for an EMail (its free) after you sign up, go to http://wap.oa.yahoo.com via your phone and enjoy your EMail.
 

YSnake22

New member
By the way

You will be able to use yahoo messenger via wap too, after you will sign up.
 

shlomki

New member
תדבג ותריץ מחדש ../images/Emo6.gif

היא ביקשה שהיא תוכל לבדוק אימייל דרך הסלולארי סה"כ.. ושיודיעו לה באס אמ אס אם הבנתי נכון
 

nokia3100

New member
נכון!

ושאוכל גם לבצע את הפתיחה עצמה בפעם הראשונה דרך הסלולארי,כי אין לי אינטרנט במחשב.
 

YSnake22

New member
Mailandnews

Go to http://www.mailandnews.com via your phone, and open an EMail account. Good luck!
 

nokia3100

New member
תודה! בנתיים אני לא מצליחה להכנס!

עוד מישהו מוכן לעזור לי? בבקשה.
 

YSnake22

New member
Busy server

Try again later, the wap site got too many users, so it sometimes goes offline...
 
למעלה