אני רוצה לפתוח לעצמי תא דואר אלקטרוני.בפלאפון מקבלים אוטומטי,בסלקום לא מקבלים.אני יודעת שאפשר לפתוח דרך אתרים אחרים,אבל אני לא יודעת איזה ואיך.אם תוכלו לעזור לי,אודה לכם מאוד.
Go to http://www.yahoo.com via your computer, sign up for an EMail (its free) after you sign up, go to http://wap.oa.yahoo.com via your phone and enjoy your EMail.