איך אומרים עיתון ביפנית ...?

AFRICA

New member
ת´שמע חביבי ...!

אני יכול לשדרג את האחוריים שלי לאחוריים אחרים , כדאי לך , הם יותר שווים !
 

candybox

New member
חחחחחחחחחחח

 

AFRICA

New member
ואם כבר מדברים על סמים קלים ...!

אוסמה בשיר ידוע .... because i got high
 

AFRICA

New member
חד , יותר חד , הכי חד ...!

איזה יופי , הטבע זה הדבר הכי יפה שיכול להיות !!
 

AFRICA

New member
אנשלולה ...!

בטוח כבר מישהו טרח לשלוח אותם שם ....
 
למעלה