איך אומרים עיתון ביפנית ...?
A AFRICA New member 23/1/03 #5 ת´שמע חביבי ...! אני יכול לשדרג את האחוריים שלי לאחוריים אחרים , כדאי לך , הם יותר שווים !
A AFRICA New member 23/1/03 #15 ואם כבר מדברים על סמים קלים ...! אוסמה בשיר ידוע .... because i got high
A AFRICA New member 24/1/03 #17 חד , יותר חד , הכי חד ...! איזה יופי , הטבע זה הדבר הכי יפה שיכול להיות !!