איירון קוברה חדש לשמאליים למכירה ב 1200 שח
T TalKz New member 19/1/03 #3 איי יא בוגד!! מה אתה קונה? ככה נוטש את נחש הברזל בשביל... בשביל... בית מלכה לתופים, או בשביל פנינה מתחרה? (תתרגמו לאנגלית ותבינו)
איי יא בוגד!! מה אתה קונה? ככה נוטש את נחש הברזל בשביל... בשביל... בית מלכה לתופים, או בשביל פנינה מתחרה? (תתרגמו לאנגלית ותבינו)
M madrigal New member 19/1/03 #4 חחחחחח יא קרוע האמת נמאס לי לנגן עם דאבל פדאל.... סתם האמת הוא לא נוח לי ספציפית אז אני מוכר אותו
R Reign Of Chaos New member 20/1/03 #9 בתרגום חופשי- "פנינה" = Pearl = החברה היפאנית (נכון?) לתופים ולאביזרים, (שמייצרת את אחד הדאבלים הטובים בעולם) "בית מלאכה לתופים" = Drum Workshop (D.W) = החברה האמריקאית (נכון?) בין הטובות והמובחרות ביותר לתופים מקצועיים וכנ"ל גם לאיבזור..
בתרגום חופשי- "פנינה" = Pearl = החברה היפאנית (נכון?) לתופים ולאביזרים, (שמייצרת את אחד הדאבלים הטובים בעולם) "בית מלאכה לתופים" = Drum Workshop (D.W) = החברה האמריקאית (נכון?) בין הטובות והמובחרות ביותר לתופים מקצועיים וכנ"ל גם לאיבזור..