איירון קוברה חדש לשמאליים למכירה ב

TalKz

New member
איי יא בוגד!!

מה אתה קונה?
ככה נוטש את נחש הברזל בשביל... בשביל... בית מלכה לתופים, או בשביל פנינה מתחרה?
(תתרגמו לאנגלית ותבינו)
 

madrigal

New member
חחחחחח יא קרוע

האמת נמאס לי לנגן עם דאבל פדאל.... סתם :) האמת הוא לא נוח לי ספציפית אז אני מוכר אותו
 

TalKz

New member
לא הבנתי! אז אתה קונה פדל אחר?

נמאס לך ממנו?
 

Reign Of Chaos

New member
בתרגום חופשי-

"פנינה" = Pearl = החברה היפאנית (נכון?) לתופים ולאביזרים, (שמייצרת את אחד הדאבלים הטובים בעולם) "בית מלאכה לתופים" = Drum Workshop (D.W) = החברה האמריקאית (נכון?) בין הטובות והמובחרות ביותר לתופים מקצועיים וכנ"ל גם לאיבזור..
 
למעלה