אייפון- לגלוש עם חבילת גלישה או ב WI-FI?

רעות851

New member
אייפון- לגלוש עם חבילת גלישה או ב WI-FI?

שלום רב, רציתי לשאול האם אתם גולשים בעזרת חבילת גלישה עליה אתם משלמים לחברה הסלולרית או שאין ברשותכם חבילת גלישה ואתם מתחברים דרך WI-FI ?
 

ezman2

New member
איפה שיש וויפי

אני משתמש בו ולא בחבילת גלישה, מתאמי חסכון בסוללה - וויפי זולל פחות מתקשורת 3g .
 

רעות851

New member
האם יש כאן כאלו שלא רכשו בכלל חבילת גלישה ו

וגולשים רק ב WI-FI, וכשנמצאים במקום בלי WI-FI לא גולשים בכלל? עד כמה זה לא נוח ועד כמה כדאי כן לרכוש חבילת גלישה מחברת הסלולאר? מה דעתכם?
 

BravoMan

Active member
זה עניין אישי לחלוטין שתלוי במקומות בהם

את מסתובבת והרגלי וצרכי הגלישה לך. תשאלי את עצמך: מתי והיכן אני רוצה \ צריכה לגלוש? האם תמיד במצב הזה יש לי גישה לרשת WiFi? בהתאם לתשובות תוכלי להחליט אם את צריכה חבילת גלישה או לא.
 
לחלוטין תלוי לשם מה את צריכה גלישה

ובאיזו סביבה את נמצאת במקום העבודה ובבית, יש אינטרנט אלחוטי ויש גם המחשב שמחובר לרשת
אני משתמשת בגלישה סלולארית עבור waze ואני מניחה שכשאני בחופשות אני אשתמש בגלישה סלולארית כיוון שאני מנהלת פורום באתר הזה, לפני שבוע ניסיתי להפוך את המכשיר לנקודה חמה כדי להתחבר לעבודה דרך המחשב הנייד אבל המחשב לא הצליח להתחבר
דרך העסקה לקו הטלפון שקיבלתי במקום העבודה לקחתי חבילת גלישה בסיסית של 30 MB ועוד קצת ל-3G, זה עולה לי 10 ש"ח וזה מספיק
 

Bootrom Bob

New member
תביאי בחשבון...

שכל מי שיש לו אייפוד או אייפאד ללא 3G - זה מה שהוא עושה.
 

AYELET1

New member
אני מכירה אנשים ללא חבילת גלישה ועם אייפון

או עם גלקסי S (שזו אחת המקבילות האנדרואידיות). תלוי מה תקציבך , תלוי היכן את נמצאת ותלוי לאלו צרכים את זקוקה לגלישה. החלטה מאד אישית.
 

Freemee

New member
לי יש רק WIFI

יש לי חלק ניכר מהיום WIFI כי אני סטודנט ויש WIFI חינם בקמפוס. אבל שוב זה תלוי כמה את מסתמכת על אינטרנט בטלפון. לדוגמה אני לא צופה ביוטיוב כמעט בכלל בטלפון. בנוסף אני לא בודק מיילים כל שניה אלא רק כמה פעמים ביום נקודתית. ואני גם לא כל רגע בפייסבוק, פעם אחת ביום. הכל תלוי בהרגלי הגלישה שלך ומה את עושה עם האינטרנט. הדבר היחיד שטוב ב 3G לדעתי זה שבסיטואציות של חיפוש מידע במקומות שבד"כ אין בהם WIFI אתה יכול למצוא אותו על ידי אינטרנט סלולארי שזה טוב. חוץ מזה בינינו זה הכל אישי וכמה באמת חשוב לך שהשירות יהיה מיידי.
 
למעלה