Lost in a fantasy
New member
אייפוד לא מסתנכרן- עזרה בבקשה
יש לי אייפוד די ישן, מיני עד היום השתמשתי בו מלא ולא היו שום בעיות שהפריעו לי איתחלו לי את המחשב כך שהייתי צריכה לעבור על כל הרשימת שירים מחדש. בהתחלה כשכל השירים היו מסומנים (מעל 3000) לא היה לי כוח לעבור עליהם אחד אחד אז סינכרנתי אותו ונכנסו שירים עד אות מסויימת. עכשיו כשעברתי על כל הרשימה ועידכנתי אותה, וניסיתי כמה פעמים לסנכרן את האייפוד, השירים באייפוד לא משתנים לי. כשאני לוחצת על sync ipod באייטונס זה מסנכרן לכמה שניות ואז מפסיק כאילו זה סיים. ובנתיים השירים נשארים כמו שהיו אז ואני לא מצליחה לשנות את זה. למישהו יש מושג מה ניתן לעשות? תודה רבה
יש לי אייפוד די ישן, מיני עד היום השתמשתי בו מלא ולא היו שום בעיות שהפריעו לי איתחלו לי את המחשב כך שהייתי צריכה לעבור על כל הרשימת שירים מחדש. בהתחלה כשכל השירים היו מסומנים (מעל 3000) לא היה לי כוח לעבור עליהם אחד אחד אז סינכרנתי אותו ונכנסו שירים עד אות מסויימת. עכשיו כשעברתי על כל הרשימה ועידכנתי אותה, וניסיתי כמה פעמים לסנכרן את האייפוד, השירים באייפוד לא משתנים לי. כשאני לוחצת על sync ipod באייטונס זה מסנכרן לכמה שניות ואז מפסיק כאילו זה סיים. ובנתיים השירים נשארים כמו שהיו אז ואני לא מצליחה לשנות את זה. למישהו יש מושג מה ניתן לעשות? תודה רבה