איימי ובר התפטרה

Guy Schlesnar

New member
באמת...

היא תשדר מה שיגידו לה לשדר. כישרון משחק יש לה? להתאבק היא יודעת? בעצם כשאני חושב על זה,חוץ מלהיכנס לזירה פעם בחודשיים או להופיע לדקה וחצי מאחורי הקלעים,היא לא עושה כלום. כמה מתאבקים פוטרו לא מזמן? עשרה? אחד עשר? בגלל בעיות תקציב או שנגמרו לWWE רעיונות מה לעשות איתם? למה סטייסי נשארת? היא לא עושה כלום,נאדה.
 

Styles Clasher

New member
תראה...

לפי ה"אני מאמין" שלי מנהל טוב לא מפטר עובדים. מנהל טוב יודע איך לנצל את כוח האדם שלו בצורה כזו שהם תמיד ישמשו לו מקור לרווחים. אני אף פעם לא השתתפתי בחגיגות על פיטוריו של אף מתאבק ואני מאמין שבכל אחד ואחד ממי שפוטר ניתן היה להשתמש בצורה שתתרום לעסק. אבל במקרה הנוכחי המנהל המדובר החליט בבת אחת לצרף לשורות העסק כמות גדולה של עובדים, בלי להגדיר קודם את הצורך שלו בכח האדם הזה ובלי לבדוק קודם איזה תפקידים או מטרות הם אמורים למלא בארגון שלו, כך שזה אכן הוביל למצב של עובדים בלתי יצרניים בארגון שלו, ואף על פי שכאמור כל אחד מהם בנפרד יכול היה לתרום לעסק בפני עצמו, לא היו בנמצא מספיק נקודות שיווק לכל המוצרים השונים (או בתרגום פשוט - לא היה מספיק זמן מסך להציג את כולם). אז פוטרו מתאבקים ואני מצר על כך, אבל זה לא היה עוזר להם אם סטייסי היתה מפוטרת לפניהם. היא לא התחרתה איתם על המקום. היא דיוה והם מתאבקים. זה לא שWWE פיטרו את ג'אז כי הם אמרו "נו טוב, יש לנו פה את סטייסי, נשלח אותה למכון כושר שתפתח מסת שרירים ותיכנס לתפקיד של ג'אז". זה לא שג'אז היתה מסוגלת להחליף את סטייסי בתפקיד הדיוה. להבדיל ממה שהיא משדרת, זה שסטייסי לא עושה כלום חוץ מלהיכנס לזירה פעם בחודשיים או להופיע לדקה וחצי מאחורי הקלעים, זה דוקא כן משהו שהיא עושה בגלל שזה מה שאמרו לה לעשות. אני חושב שהתפקיד הקלאסי של דיוות צריך להיות לעזור למתאבקים to get over ולקדם סטוריליינים. אני חושב שסטייסי עשתה את זה בעבר בהצלחה עם טסט וסקוט סטיינר. לצערי הWWE מרגישים שהדיוות יכולות לתרום לעסק על ידי פיודים בינן לבין עצמן שבסופו של דבר מובילות לאיזה קרב "חזיה ותחתונים"... בכל אופן תהא הסיבה אשר תהא שהWWE מחזיקים כל כך הרבה דיוות, הן בסך הכל מתחרות בינן לבין עצמן, ולא עם שאר המתאבקים, ואם התחרות היא "מי הכי נעימה לעיניים", אז יש זוכה אחת בטוחה מבחינתי, כפרה עליה!
 

Black Hawk B

New member
מה הבעיה עם מריה?

היא כולה "מראיינת", שום דבר חוץ מזה. זה הכל. פיניטו.
 

Rock Bottom

New member
היא גרועה ומטומטמת

אם יגידו לה לשאול מישהו "What are your thoughts on tonight's match" היא תתחיל למלמל כבר באיזור המילה your, ואז תסתכל על איזה דף שניצב מולה. חוץ מזה לדעתי היא גם די ג'יפה של בחורה. כאילו, בוודאי שלא מכוערת, בל גם ממש לא יפה. יחסית לדיווה אין לה זכות קיום.
 

MooTzk

New member
מה כולם עצובים

אולי היא פחות רעה מבין הדיוות, אבל זה עדיין הרע במיעוטו. כמה שפחות דיוות שלא מתאבקות יותר טוב.
 

pufpuf

New member
למה איימי?

למה איימי ולא ג'וי, מריה, טורי, ג'קי, כריסטי, דון מארי, קנדיס
, סטייסי או ליטה הדיווה היחידה שאני עוד איכשהו מסמפט.
 

dark reaper

New member
אני לא עצוב בגלל שהיא התפטרה,

אלא בגלל שלא זכיתי לראות את התמונה. )-:
 

dark reaper

New member
אורלנדו ג'ורדן לא מהגר!

הוא סה"כ פועל שעושה עבודות שחורות...
 
למעלה