איילת- יש לי שאלה שלא קשורה ל-pco

דידי0107

New member
איילת- יש לי שאלה שלא קשורה ל-pco

חברה טובה מנסה להכנס להריון כבר שנה (יש לה ילד אחד בבית בן 3 - הריון טבעי שנקלט מהר) יש לה מחזורים תקינים, עפ"י כל בדיקות ההורמונים הכל יצא לה תקין, צילום רחם יצא תקין, בדיקת זרע יצאה סה"כ תקינה מלבד דבר אחד שהיה ממש מעט מתחת לערך תקין (לא יודעת מה בדיוק...) הפנו אותה לרופא מומחה לפוריות.... אך היא סקרנית לדעת איך יטפלו בה.... איך להערכתך יטפלו בה אם לא ידועה שום בעיה???? סתם סקרנות שלי ושלה.... אני הערכתי שיעשו לה מעקב זקיקים עם בדיקות דם ובנוסף לזה הזרעה... כאילו לא נראה לי שיש סיבה שיתנו לה הורמונים אם היא מביצת טבעי באופן קבוע.... אשמח לעזרתך (או כל אחת אחרת שיש לה מושג איך מטפלים במצב זה...)
 
היי דידי

אם יש בעיה קלה בזרע, ולפי דברייך נשמע שזה אכן קל, אני מניחה שיעשו הזרעה על בסיס ביוץ טבעי. אם זה ינוסה מספר פעמים ללא הריון יכול להיות שישלבו הורמונים כדי לגדל שני זקיקים ולא אחד על מנת להגביר את הסיכוי. אם הבעיה של הזרע תימצא כחמורה יותר ממה שחושבים עכשיו, או שיתברר שלידידתך יש בעיה כלשהי- כמובן שיטפלו בהתאם לממצאים.
 

דידי0107

New member
איילת המקסימה-

בעודי מטיילת לי בפורום פוריות קראתי בשורה כל כך משמחת.... שתבורכי יקירתי!!!! הרשי להודות לך בהזדמנות זו על היותך קשובה לשאלותיי ולשאלות כל הנשים בפורום..... אעביר את המסר לחברתי!! ועכשיו שאלה נוספת- ביום ב' עשיתי צילום רחם, לא דיממתי בכלל ואני אמורה לטבול ביום רביעי האם אני יכולה לטבול על אף צילום הרחם או שעליי לחכות 7 ימים לאחר הצילום?? ושוב פעם אני ממש מאושרת בשבילך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

חנתרושה

New member
אני יכולה להגיד לך שכן דיממתי ועדיין טבלתי

במועד, זה היה יום אחרי הפסק טהרה, התייעצתי עם רב והוא אמר לא לא לבדוק עד היום השביעי ואז לבדוק ולטבול, למרות שהדם מהרחם זה דם עקב פצע ולא דם של מחזור ולכן מקלים בזה, אבל הכי פשוט להתייעץ עם מכון פועה או כל רב אחר.
 

חנתרושה

New member
תתייעצי עם הרב צבי מקרני שומרון

רב מקסים ומתחשב, מאוד קשוב, אני בטוחה שיתיר לך! 0528119050
 
תשובה

לפי מה שאני שמעתי צילום רחם מטמא בכל מקרה. אבל כמובן שתשאלי רב. אני לא פוסקת הלכות. ותודה לך על האיחולים. נעים ומחמם לב ששמחים איתי.
 

פרנגו13

New member
גם אני נתקלתי בהודעה

איילת אני ממש שמחה בשבילך והמון המון בהצלחה תשתפי גם בפורום הזה.... אני בטוחה שכולן ישמחו לשמוע
 

דידי0107

New member
עידכון-

דיברתי עם רב במכון פועה אמרתי לו על צילום הרחם ושלא היו דימומים, הוא אמר לי שאני יכולה לטבול מחר..... אז תמיד כדאי לבדוק....
 

חנתרושה

New member
אני שמחה לשמוע

וכמו שאמרתי לי היו דימומים מיד אחרי והייתי יום אחרי הפסק וטבלתי במועד! בפסיקת רב כמובן!
 
למעלה