איילה רשף מלכת ערוץ 24, משדרת חי

יודה6

New member
איילה רשף מלכת ערוץ 24, משדרת חי

משעה אחת עשרה ותשדר חי עד שמונה בערב. דבר שלא ייאמן. לא היה כדבר הזה במדינת ישראל. פשוט לא היה.אני לא יכול שלא להתפעל..אלוהים, פעם ראשונה בשידור חי...ללא בית ספר לקריינים ולמגישים בטלביזיה. פשוט לא ייאמן וואלה יגיע לה שיא גינס בשידור חי,
 

sivan1237

New member
בגלל זה היא מקום 7.בגלל זה קיבלה שער ברייטינג

כולם יודעים מי הם חביבי העם... אז חלאס לייצר מציאות שלא קיימת.. איילה לא אהובה..לא נורא קורה
 

יודה6

New member
לא מצליח להבין מה כואב לך

אלין ברייטינג בעמוד הראשון. מה רע..ומה הקשר שבין היותה במקום זה לבין היכולת שלה לשדר.אגב, איילה מאוד מאוד אהובה. מחר בשידור תראי אותה עם כל שבעת המופלאים...אבל...אבל..אבל..גם מוחורתיים ועוד הרבה ימים היא תככב בשידור חי בטלביזיה. נקודה. אני לא מדבר על ששת המופלאים האחרים. הגם שאת הזעיר אני מתעב
 

abigl

New member
מה הפלא? היא למדה תקשורת ותירגלה הרבה

ראיונות. חוץ מזה, היא עובדת במשרד פרסום ויחסי ציבור וזה בדיוק המקצוע שלה. היא מקבלת משכורת כדי לעשות בדיוק את העבודה הזו וגם להדריך את הלקוחות שלה. אז למה לעשות מזה "שיא גינס" ??? לא ברור כל הסופרלטיבים והשרשורים הארוכים על שיאי איילה.
 
מקום 7 מבין אלפים שניסו להגשים חלום,מכובד.

השאלה מה המינוף שנותנים לאחר התכנית ולמתמודדים כנראה חשוב אותו מינוף ונראה שגם איילה בדרך הנכונה. ברור לך שתמיד בסוג תכניות זה התוצאות היו יכולות להיות שונות לגמרי ומורכבות ממס' קריטיריונים. אני לא רוצה להזכיר לך על מה דובר כאן לפני תוצאות הגמר ואיזה מלחמת עולם היתה פורצת כאן אם חלילה התוצאות למקום הראשון היו שונות. קחי בחשבון שיש גם קהל שאוהב ומפרגן לאיילה,אמנם לא את כנראה..אך רבים אחרים כן ובכייף.
 

sivan1237

New member
מכבדת את דעתך אילנה ../images/Emo140.gif

אבל אני אף פעם לא הזדהתי איתה..וכנראה שאף פעם לא אזדהה.. בהצלחה לה בכל מקרה..
 
וזה בסדר,לכל אחת מאתנו זווית ראייה שונה../images/Emo140.gif

זה היפה בעיניי שצופים באותה תכנית ובאותן התרחשויות ומגיעים לזווית ראייה שונה לגמרי.אז כמובן שגם אני מכבדת לאורך כל הדרך את נקודת המבט שלך השונה בתכלית משלי.
 

sivan1237

New member
הזויות הראייה השונות שכולנו הגיענו אליהן

נובעות בגלל מי שאנחנו..למשל את התחברת לאיילה כי אולי האופי שלך גם בחיים הוא לגונן על החלשים..ואת התחלת לחבב אותה רק כי שנאו אותה כאן,והיה לך צורך לתת קונטרה ורק אחכ גילת בה את התכונות שאני באמת מאמינה שאת אוהבת.. אבל החיבור, ותקני אותי אם אני טועה,לא היה טהור..יכול להיות שאם איילה הייתה אהבוה בפורום היא הייתה מתפספסת מעינייך..יש בזה היגיון?
 
בואי נאמר באופן הכי כנה שאני יכולה..

לא הסתרתי שהתחלתי לצפות באיילה יותר לעומק רק בעקבות הפורום שכאן.והאמיני לי שבחנתי בחינה ביקורתית. לא התחלתי לחבב אותה כי שנאו אותה כאן,אלא כי צפיתי בה בביקורתיות לאחר אותה שנאה שכאן ופעמים רבות אמרתי לעצמי:איזה יופי,איזו מקסימה וכאשר באתי לכאן נדהמתי לראות שמה שחשבתי כיופי ומקסימה הפכו כאן לגמרי.אין ספק שנדהמתי. לא הייתי אומרת שהחיבור לא היה טהור,גם אם אל פותנה ואלירז היה לי חיבור אינטואיטיבי יותר מיידי,אבל את בהחלט צודקת שאילולא תופעות השטנה שכאן יש מצב שלא הייתי מגלה את אופיה ואולי אף הייתי פחות אוהבת אותה כי הקול המאנפף,המגע המתמשך בשיער ובאף כן השפיעו עליי בהתחלה אבל אז גיליתי גם את התכונות,היפות בעיניי,שבה.ומה שהפריע לי בתחילת הדרך היו יותר דברים חיצוניים..כך שאני שמחה שגיליתי גם את הצדדים היפים שבאופיה(ועדיין גם איילה,כאחרים,אינה חפה מכל טעות). לגבי עניין הרצון לגונן על החלש..קלטת נכון(אל תגלי;) -את פסיכולוגית?!
אני מאמינה שגם בך ,כמו באלירז, יש קליטה נכונה למצבים ולרגישויות הקטנות
 

sivan1237

New member
חח איזו מחמאה!!

תודה..אבל קטונתי...אני לא פסיכו' למרות שעשיתי כמה קורסים בפסיכולוגיה בעבר אבל לא משהו רציני.. מה שאני כן יודעת ואת זה דווקא למדתי בקורסי תקש', זה שיש סיבה לזה שאנחנו מתחברים לדמויות מסוימות בטלוויזיה.. הן עונות לנו על צרכים וחסכים מהעבר ותחושת הזדהות איתן בעצם גורמת לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו.. ולכיוון ההפוך, גם דמויות שיצרו אצלנו אנטגוניזם, בעצם מעידות על זה שפגשנו אנשים שדומים לאותה דמות בעבר, ואין לנו זכרון כ"כ טוב ממנו ולכן ההשלכה מתבקשת.. אני יכולה להגיד שאיילה הזכירה לי כמה דמויות בחיים שאני מעדיפה לשכוח..ואולי זו הסיבה אין לדעת..
 

ביטניקט

New member
ככה זה כשהעורך הראשי של האח הגדול חבר המשפחה

וזה כבר ממש לא סוד שיורם זק העורך הראשי של המשדרים המרכזיים של האח הגדול בערוץ 2 הוא חבר טוב מאוד של משפחת רפש. לא סתם הוא ערך את המשדרים המרכזיים בערוץ 2 בצורה מגמתית לטובת איילה ורפש, ולא לחינם הוא עשה הכל בכדי להסתיר מהצופים של ערוץ 2 את תקרית הטישיו המביכה והמשפילה שלהם. חוץ מזה, לא שכחנו את הדברים הנוראים והזדוניים שאמרה איילה על אלירז מאחורי גבו, לא רק בחדר של האח הגדול, אלא גם לאחר שיצאה מבית האח הגדול והסיתה נגד אלירז ודיברה בצורה מכוערת על אלין. ואפילו אחרי שסער השליך אותה לכל הרוחות, לא שמענו התנצלות בפני אלירז שהזהיר אותה ממנו ואמר לה שגבר שנוהג ככה עם בחורה לא באמת אוהב אותה וסיפר לה שאותו זרקו על הרבה פחות מזה. איילה עד היום לא טרחה להתנצל בפני אלירז על הדברים הנוראים וההסתה הפרועה שניהלה נגדו.
 
הפנית את התגובה אליי,אז אענה לך..

1.כדי לטעון כי מדובר במכר משפחה ואשר בעקבות אותה היכרות ניצל את מעמדו לשינוי גורלות..הייתי מצפה ממך שתביא את ההוכחות המתאימות. תכנית אחרונה או אחת לפני אחרונה(לפני העזיבה של איילה)איילה הוצגה באור ממש לא מחמיא ובהתאם היה ברור לי שתעזוב. אני עדיין מחכה להוכחות שנכתבו כאן על קניית הנצחון ע"י אביה של איילה ועדיין אני ממתינה לאותו נצחון מובטח
אני לא חושבת שאיילה חייבת לאלירז כל התנצלות,אלא אם ינהלו שיחה כוללת שבה כל צד יביע חרטה על חלקו בכך שבתחילת הדרך היה ביניהם קשר יפה ומשהו נהרס באמצע הדרך(יש כמה אשמים לכך) על איזו הסתה פרועה אתה מדבר??האם על השיחות בין גואל לאלירז בעניין איילה?!
 

ביטניקט

New member
כולם יודעים שזק חבר של משפחת רפש

זה כבר מזמן כבר לא סוד. איילה ועוד איך חייבת התנצלות לאלירז וגם לאלין. את רוצה שאני אזכיר לך מה היא אמרה על אלין כשיצאה מבית האח הגדול לאסי וארז? ומה זאת אומרת איזו הסתה פרועה נגד אלירז? איילה מרגע יציאתה מבית האח הגדול נפגשה עם חבריו של הבוק האיפנטיל וניהלה קמפיין שלם לטובתו ונגד אלירז, כשהיא מכריזה שלא איכפת לה מי יזכה בגמר, כל עוד זה לא יהיה אלירז. מה לגבי הדברים המכוערים והקללות שאמרה איילה על אלירז מאחורי גבו בחדר האח הגדול מול כל עם ישראל? האם ראית אי פעם את אלירז נכנס לחדר האח הגדול ומלכך ככה על איילה או על מישהו מהמתמודדים האחרים? היחידים שלכלכו וקיללו את אלירז ומתמודדים אחרים העונה היו איילה וסער. אז מה הפלא שהם שניהם כל כך שנואים ע"י כל כך הרבה אנשים במדינה.... אלירז לעומת זאת, לא חייב שום התנצלות לאיילה, כי הוא מעולם לא לכלך עליה ובטח ובטח שלא קילל אותה. את כל מה שחשב לגביה אמר לה בפנים, ולא מאחורי הגב. שלא לדבר על כך שהוא בניגוד אליה והחבר הבוק האיפנטיל שלה, השפיל את עצמו והתנצל בפניה, למרות שלא עשה לה שום דבר, ואם כבר נהפוכו, מה שהוא אמר לה בפנים בריב הגדול על הסולן, היה מילה במילה של מה שאמר לו סער עליה, והוא בסה"כ ניסה להראות לה כבר אז מי זה סער ומה הוא אמר לו עליה, אלא שהטיפשה הזאת חשבה שהוא זה שאומר לה את הדברים הללו, ולא השכילה להבין כבר אז את המסר שהוא ניסה להעביר לה. אם היא היתה מבינה ומפנימה כבר אז מה שאלירז ניסה להעביר לה, אולי הכל היה נראה אחרת לגביה....
 
היא חיה בסרט שאלירז הוא זה שצריך לבקש סליחה

מאיילה. עלק אני מאמינה שאלירז יבקש באזרחות סליחה מאיילה.
 
חחחחמיטבהכרעות בית המשפט הוכרעו ב:כולםיודעים

אולי הוא חבר של משפחת רפש,אני בספק רב אם הוא חבר של משפחתה של איילה רשף. בוא נאמר ששיחת הריכולין של אלירז-גואל על איילה לא ממש היתה בפניה. איילה הביעה רגשות בחדר האח הגדול וזה הכי לגיטימי שבעןלם בתוך אותו סיר לחץ שחוותה. אל תגיד לי שמעולם לא סיננת איזו מלה או רגש שלא באמת התכוונת אליהם אלא שזה היה איזו התפרקות בינך ובינך או בינך מול אדם נוסף. מה לעשות שמהות התכנית גם כוללת 50 מצלמות שמתעדות כל רגע בבית האח הגדול ואפילו ב"חדר הוידוי". תהיה בטוח שלו אני במקום אלירז לא הייתי מתרגשת כ"כ ממה שאמרה ובידיעה שגם אותו אלירז לא בדיוק היה צדיק הדור בהקשר שלה..עם כל הכבוד שרצה להגיע לאווירה של פיוס.וזה באמת יפה בעיניי. זכותה של איילה היתה לרצות שמתמודד אחד יזכה ולא אחר-מה רע בזה?!ואולי אף,כדבריך,לפעול באופן מעשי שזה יהיה. אנשים,אתם יותר מדי מבטלים כאן את זכות האדם לחשוב כרצונו ולפעול כרצונו כמובן כל עוד אינו גורם נזק בלתי הפיך לאחר.(אני אומרת אנשים,כי כל פעם אני נדהמת כאן מחדש בפורום עד כמה יש כאן ביטול זכות לגיטימית של אדם לפעילות חופשית). תהיה בטוח שכאשר העניינים יירגעו ואם יום בהיר איילה ואלירז יינהלו שיחה אמיתית..הם יגיעו להרבה יותר הבנות מאשר אנחנו אוהדיהם מגיעים אליהן ותהיה בטוח שיש בין כל המתמודדים בתכנית הרבה יותר אכפתיות והבנה ממה שנוכל להאמין.ואני מדברת על מיטב ה"אוייבים" ששם.
 

רקלוש

New member
היא הבינה טוב מאד באותו הרגע של הריב המפורסם

שאלירז שולח לה מסר, אך היא באסטרטגיות והשקרים בשיתוף עם סער תכננו לחזור על כך שאלירז פגע בה כמו מנטרה.. ..אסטרטגיית רצח האופי המשיכה גם לאחר הקרנת תעודת הזהוי של אלירז...כשסער הדביל האשים את אלירז שהוא בא לקחת את המיליון..... ברור שהיא חייבת לבקש סליחה מאלירז ב-live בערוץ 24...סער ואיילה תכננו להיות ניבזיים..ועכשיו הם מלקקים את הפצעים של הפדיחות שלהם...מגיע להם!!!
 
למעלה