תום נחמיאס
New member
איייייייייי חברההה איזה כיףףףף אני
נוסע לאמסטרדם ולונדון!!!!!!! למי יש המלצות על דברים לראות עכשיו בלונדון? אני אראה כמובן את עלובי החיים,שוב,ואת מלך האריות,שוב...אבל אין אאידה...
...אוף!אני רוצה גם לראות משהו חדש ולא מוכר. המלצותת?
נוסע לאמסטרדם ולונדון!!!!!!! למי יש המלצות על דברים לראות עכשיו בלונדון? אני אראה כמובן את עלובי החיים,שוב,ואת מלך האריות,שוב...אבל אין אאידה...