איייייייייי חברההה איזה כיףףףף אני

איייייייייי חברההה איזה כיףףףף אני

נוסע לאמסטרדם ולונדון!!!!!!! למי יש המלצות על דברים לראות עכשיו בלונדון? אני אראה כמובן את עלובי החיים,שוב,ואת מלך האריות,שוב...אבל אין אאידה...
...אוף!אני רוצה גם לראות משהו חדש ולא מוכר. המלצותת?
 

yn3

New member
מה זאת אומרת? שיקאגו ואחים בדם! |מא

אתה פשוט חייב לראות את שיקאגו לפני שהסרט "יהרוס" לך את הגירסה המקורית... ואחים בדם הוא נהדר אם אתה אוהב את מחזות הזמר שלך אפלים, קודרים ומקאבריים... מומלץ אבל לקרוא את הליברטי לפני ההצגה כי המבטא הסקוטי שלהם די בעייתי...
-יערה Love, Love Changes Everything
 

YARONֹR

New member
כשהייתי באמסטרדם ביולי...

רץ שם להיט מטורף "טיטאניק". מחזמר מאוד מושקע ומפורסם שם. אני לא יודע אם תהנה מלראות מחזמר בהולנדית כי זו שפה נורא לא סימפטית לאוזן, אבל בכל מקרה אולי כדאי לנסות. ותאמר לי תומש, מתי בדיוק אתה נוסע? ומתי מתגייס? תעדכן אותנו!
 

ben321

New member
יש...

את אאידה באמסטרדם מאוד יפה.... שירים טובים לדעתי, אלטון ג´ון וטים רייס
 
י-ש א-א-י-ד-ה ב-א-מ-ס-ט-רד-ם!!?!?!?

אאאאאאאאאאאאאאאתתתתתתתתתתתתההההההההההההה ללאאאאא יודעעע מהההה עשיתתת ליייייייייייי
 

ben321

New member
יש כבר איזה...

שלוש שנים... שנייה אני מחפש לך קישור
 

ben321

New member
מצאתי לך בחור!

http://disney.go.com/disneytheatrical/international/aida_amsterdam.html בבקשה
 
למעלה