איטלקיש ! (קיש בטעם קישוא..)

  • פותח הנושא bduya
  • פורסם בתאריך

bduya

New member
איטלקיש ! (קיש בטעם קישוא..)

אני פה ! תתרגל !! אה ו.. אני מציעה לקנות מדביר זבובים לבית.. חיחי.. יום טוב לכולם
 
למעלה