איחסון אתר פלאש

  • פותח הנושא eshak
  • פורסם בתאריך

eshak

New member
איחסון אתר פלאש

שלום בניתי אתר פלאש אשר בנוי מקבצים שונים של html ו-swf שתואמים להם. הבעיה היא, שניסיתי לאחסן את האתר באתרים שונים (של איחסונים חינם) אך האתרים לא מכירים בקובץ swf. שאלותיי: 1. האם אתם מכירים אתר איחסון בחינם שמכיר בקובץ זה? 2. כיצד ניתן להציג את האתר שבניתי, כך שיהיה בנוי רק מקבצי html? (אם קיימת אפשרות כזו בכלל...). או האם יש דרך אחרת בה אוכל להציג את האתר? תודה מראש עידן
 

FishSticks

New member
תשובות לשאלות שלך...

אז ככה, אתה לא יכול לגרום לאתר פלאש להיות רק קבצי HTML, אתה חייב שיהיה לך קובץ של סרטון פלאש (SWF), מה שקורה הוא בעצם שהקובץ HTML רק קורא מבחוץ את ה-SWF שבו שמור כל הפלאש... אני יודע מניסיון שגם GEOCITIES וגם TRIPOD תומכים בפלאש, רק שים לב שאתה צריך להעלות גם את ה-HTML וגם את ה-SWF לאתר שאתה פותח, לשם הוכחה, האתר שלי ב-TRIPOD:
 

SCaToPHaG

New member
כדאי רק לקחת בחשבון

שאתר באחסון חינמי זה הרבה יותר גרוע מבלי אתר בכלל. אם אתה טיפה מכבד את עצמך - תקנה דומיין ותשלם על אחסון. אם אתה רק מחפש מקום להעלות אליו עבודות שלך ואתה לא מכוון לפורטפוליו מסחרי אלא לחבר'ה - יש המון פתרונות ברשת להצגת תיקי עבודות מכל הסוגים, וכולם עדיפים על אתרי החינם המדוברים. 2 לדוגמא: http://www.carbonmade.com/ http://www.woomp.com/ ויש עוד הרבה. asd הישראלי לא מומלץ, יש לו ממשק מזעזע והוא הורס תמונות.
 
למעלה