איחוד משפחתי לאחר 37 שנים

fatfat

New member
איחוד משפחתי לאחר 37 שנים

רבקה סקוט היתה בת 15 כשקיימה יחסי מין לראשונה בחייה וכתוצא מאירוע זה הרתה. היא מתארת עצמה כילדה קטנה ולא בשלה שלא ממש הבינה מה קורה לה. לדבריה היתה לה משפחה תומכת והוריה שלחו אותה מביתם בקליפורניה להתגורר בבית דודתה בקולורדו עד ללידה. המעבר היה קשה עבורה כי היא שגדלה בעיר גדולה הגיעה לעיירה קטנה ולמרות שהיתה בקרב דודיה, הגעגועים להוריה ולחבריה קשו עליה. כשנולדה התינוקת היא קראה לה בשם טינה, חתמה על הסכמה לאימוץ ושבה להוריה, כשהיא אומרת שכל מה שעניין אותה באותה עת היה לחזור לחייה כמתבגרת. התינוקת שהתה חודש במשפחה אומנת ואז אומצה על ידי הוריה ששינו את שמה לג´ניפר. כשג´ניפר היתה בת תשע, הוריה המאמצים התגרשו, אמה נישאה בשנית והיא גודלה על ידי אמה ובעלה השני שהתייחס לג´ניפר כאל בת. כפי שקרה במקרים רבים כגון אלה, רבקה לאחר שובה לעיר הולדתה המשיכה בחיים נורמטיביים של בני גילה, סיימה תיכון, קולג´ ואח"כ נישאה וילדה ילדים. רק כשבתה דיאנה היתה בת 15 היא העזה לספר לה שבעבר מסרה בת גדולה יותר לאימוץ ושאי שם יש לדיאנה אחות. סיפור זה השפיע מאוד על דיאנה והיא החליטה שתעשה כל מאמץ למצוא את אחותה שנמסרה לאימוץ. ואכן כשדיאנה היתה בת 25 היא נחשפה לאינטרנט והחלה לחפש אחר אחותה. היא גם מצאה בלש פרטי שסייע לה באיתורה של ג´ניפר ללא תשלום. ואכן מאמציה נשאו פרי והיא הצליחה לאתר את האחות הבכורה שהיתה כבר בת 37. שתי האחיות נפגשו והחלו לקיים קשרים קרובים והפכו לחברות נפש. הן גילו הרבה תחומי עניין משותפים ואף נוכחו ששתיהן בחרו ללמוד את אותו מקצוע - אחות. שתיהן נישאו וילדו ילדים. בהמשך ג´ניפר פגשה גם את רבקה האם הביולוגית שלה. לפני מספר שבועות נערכה מסיבת איחוד משפחתי אליה הגיעה כל המשפחה המורחבת כדי לפגוש בבת שלפני שנים נמסרה לאימוץ. נכחו שם חמישה דורות של בני המשפחה, שהביאו לרבקה באותה מסיבה מתנות שניתנות ליולדת לאחר הלידה, אותן מתנות להן לא זכתה כשילדה את ג´ניפר. ג´ניפר סיפרה שגדלה בידיעה שהיא מאומצת. כשאחותה דיאנה איתרה אותה, התחילה אמה המאמצת התנגדה למפגש בינהן, אך אביה החורג (בעלה השני של אמה) תמך בה. היא הודתה לאמה הביולוגית ואמרה שהיא מעריכה את העובדה שהבינה שכשילדה אותה עדיין לא היתה בשלה להיות אם וויתרה עליה, כי כך זכתה לגדול בקרב משפחה חמה ואוהבת שדאגה לכל צרכיה. סיפור מרגש כשחימם את הלב לקרוא שהאחיות ג´ניפר ודיאנה סיפרו שהפכו לאחיות קרובות ולחברות נפש.
 

fannyd

New member
הייתי אומרת "רב הנסתר על הנגלה"

סיפור מאד טעון. ברור שלא כל האמוציות התכנסו למשפט התודה של הבת והמתנות שהביאו בני משפחה באו ממקום של רצון להחליק ולשפץ את מה שקרה לפני שנים. מתאים מאד למי שיש להם basements גדולים לאפסן את הג'יפה.
 

משתפרת

New member
ומאז הם חיו באושר ועושר...

משמח לקרוא על ההשלמה של כל הצדדים: הבת הבינה את האילוץ של האם הביולוגית. האמא שלה השלימה עם רצונה לפגוש את המשפחה הביולוגית. האחות והאם הביולוגית פגשו את מי שנעקרה מחייהן. נוצרו יחסים חמים וטובים. מה ששוב בולט גם בסיפור הזה הוא הכוח המניע לפגישה שמגיע מהאחים הביולוגיים. גם ממאומצים שומעים הרבה פעמים שהם משתוקקים לפגוש את האחים הביולוגיים שלהם (או אחים למחצה), הרבה פעמים יותר מאשר את האם היולדת. גם מהצד הביולוגי קראנו על הצורך האדיר של האחים להכיר אח/אחות שהכירו מהסיפורים בלבד. סיפור נעים לקריאה.
 
למעלה