איזכור חשוב
אנא כנסו

Mori1987

New member
מישהו אולי מכיר?

גלידה דלת קלוריות- גלידל של גלידות פלדמן. האם באמת ייתכן שבשלגון גלידת שוקולד שכזה יש רק 33 קלוריות וכמות מאוד מאוד קטנה של שומן ופחמימות??? נ.ב- האם הממתיקים שבה הם העבודה בעיניים? תודה!
 

lollipop girl

New member
שלום לכולם

בתור חלק מהבגרות באנגלית עלינו להכין פרוייקט, אני בחרתי בפרוייקט על אכילה נכונה. רציתי לדעת אם אוכל לקבל מכם עזרה כגון קישורים לאתרים שמסבירים על אכילה נכונה באנגלית וכו'... תודה מראש לכל תגובה ועזרה :) אמבר :)
 

c u t y

New member
תגידו....... שאלה

נניח שבתפריט שלכם יש סה"כ 1800 קלוריות ואתם שורפים עוד 300 קלוריות בריצה... איך אמורים לספור את הקלוריות? לפני השריפה או אחריה? זתומרת... אני אוכלת בכל מקרה 1800 קלוריות ואז נשרפים עוד 300, או שאני יכולה לאכול 2100 קלוריות כי אחרי הריצה יוצא שבעצם צרכתי 1800 קלוריות?
 

Dizzy317

New member
שיטת הנקודות

שלום אני מחפש את לוח הנקודות בשיטת הנקודות מה כל ירק פרי או מאכל כמה נקודות הוא?
 
איזכור חשוב ../images/Emo26.gif אנא כנסו../images/Emo70.gif

1. בשום אופן לא לפרסם בפורום תפריטים. 2. הפורום לא תומך בכדורים הזויים להרזיה וכל הודעה שתכיל כדורים כנושא תמחקנה. תודה על שיתוף הפעולה
 

charmed111

New member
אני חושבת

אם זכור לי נכון, שירקות הם 0 נקודות ומנות פרי קטנות כמו תפוח קטן למשל זה חצי נקודה. לא ממליצה על השיטה בכל מקרה, אני אישית סופרת קלוריות אדוקה [גם זה לא מומלץ אבל לי זה עוזר] ואפילו לי זה הציק להמיר כל דבר לנקודות. מה גם שאני הרגשתי שהקציבו לי מעט מידי נקודות [ביחס למשקל/גובה/גיל] ואין לי כוח או רצון לרעוב כל היום.
 

רומיקה

New member
את לא צריכה להוסיף את ה300 קלוריות

ששרפת כי אז אפקט ה "מאזן הקלוריות השלילי" אין לו שום משמעות וככה לא עשית בזה כלום. . .
 

ofec bar

New member
לא בטוח

אם היא על 1800 קק"ל בתפריט שיש בו גירעון של כ 500 קק"ל (מאזן שלילי) בלי פעילות גופנית, והיא מוסיפה לזה את הריצה, אז אם היא לא תוסיף קלוריות לתפריט יצא גירעון מאוד גדול של 800 קק"ל.
 

m0sh3

New member
תשארי על אותו גרעון.

אם הוספת ספורט תכסי עליו באוכל. זה הכל.
 

charmed111

New member
חיפוש בגוגל יקירתי

תמיד מניב תוצאות. פשוט חפשי מונחים כמו "תזונה נכונה", "מזון בריא", "פעילות גופנית"- רק באנגלית
 

charmed111

New member
מכירה

יש הרבה סוגים. זה בעיקר חלב דל שומן, מים, ממתיקים, אין יותר מידי קלוריות כי אין שם מי יודע מה רכיבים. אין לך מה לפחד- זאת לא עבודה בעיניים. בכל מקרה, בתור תחליף מתוק לגלידות עתירות שמנת- ממליצה
 

with or without

New member
נצל"ש- שאלה

האם לכל בן אדם לאחר דיאטה יהיה עור מיותר, או שזה תלוי בכמה צריך לרדת במשקל, או תלות גיל? אני אשמח לתשובות.
 

charmed111

New member
כמה קישורים

על טיפול בכולסטרול גבוה- http://www.solgar.co.il/conditions/cholhest.html עוד קישור מצוין, הרבה מידע- http://www.starmed.co.il/Diet/Cholesterol
 

Little m e

New member
שאלה.../images/Emo9.gif

היי לכם. אני עכשיו בקטע של דיאטה, כדי להוריד קצת ממה שהצטבר בחופש הגדול. אבל אני מכורה. לא לשוקולד לא לעוגות. אני מכורה לפירות. תפוזים, תפוחים ירוקים, ובננות. תנו לי לחיות על זה. עד לפני כמה ימים הייתי בטוחה שזה אחלה, ואז קראתי שזה מפוצץ בסוכר! אז השאלה שלי, עד כמה זה משמין? מה יש בזה בעצם, פחמימות חלבונים, ואם אתם יודעים ערך קלורי... וכמה מותר לאכול ביום.. תודה רבה!!!
 
למעלה