איזו שפה זו?

איזו שפה זו?

קראתי בעתון "אני אוותר על הכל בשביל פטיט הקטנה ואאוטסטרצ'ד גילי, ובשביל כל הפרויקט של טרי פויזן כולל הסרסור ברונו" לא הבנתי כלום.
 
ועכשיו אני ממש מתבייש

מסתבר שזו להקה שעושה מוזיקה בנוסח "אלקטרו-גלאם-סליזי" מה זה אלקטרו גלאם סליזי?
 
היה שווה לבדוק:

הצליל שלהן מורכב מסימפולים, ריפים של גיטרה, סינתיים אנלוגיים וביטים אפוקליפטיים שיוצרים סאונד אלקטרוני מיוחד מעורב בווייבים של רוק'נרול, כשההשפעות נעות מ'בק' ו'בלונדי' עד לונסה פאראדי. הלוק שלהן הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה ומקבל תשומת לב שווה למוזיקה. הן מופיעות בעיקר באירועים אופנתיים ומסיבות אלקטרו-קלאש. ההופעה שלהן הפרובוקטיבית והמצודדת, כוללת: הלקאות, נגיחות, גיפופים והצגת שירים מבויימת להפליא עם דגש על מראה מתוחכם וסליזי (תחתונים סקסיים, רגליים חשופות, נעלי עקב וכובעי טניס או חליפות חתול עם מחשוף עד הפופיק). בארץ, הבנות הן מלכות האלקטרו-טראש סטייל. אין ספק שהסגנון האירופאי שלהן מתבלט על רקע הלבאנט הלוקאלי והסטיילינג המשעמם של הקולגות. אבל נדמה שלונדון היא כבר סיפור אחר. האנגלים לא ממש חולים על הסצינה הברלינאית (שכוללת אקטים דומים, כגון: 'פיצ'ס' ולהקת הבנות 'צ'יקס און ספיד'). ההופעה של הטריו ב'פיט איסט' שבבריק ליין, נתקלת בקרירות ובציניות הבריטית, שמעדיפה את הפוסט-פאנק שלה מלוכלך וקשוח. חלק גדול מההצלחה של 'טרי פויזן' נבנה בעיקר על קהל של גייז, וקהלים קאמפים יותר, ונדמה שההנחה שכל סטרייט יתלהב למראה כוסית בתחתונים, מסתברת כשגויה.
 

ihtiyar

New member
בסוף הקטע הארוך מגישים לנו ../images/Emo48.gif בתחתונים

ואז מסתבר שהיא גויה
אי אפשר להגיש לנו כוסית כשרה למהדרין?
 

יוסי ר1

Active member
לא, זה לא מזביר כלום.

זוהי רק מחאתי הדלה כנגד כל הרשעים כאן שהחליטו שלרשום היא מילה נחותה יותר מלכתוב. אז אני אלחם את מלחמת הרישום והרשימות, עד שטחנות הרוח יתנפצו, וטחנות הצדק יתחילו לטחון במקומן!
 

amit1270

New member
לא נחותה, שונה.

כמו שלהביא שונה מלתת. זה לא אומר שלהביא מילה נחותה יותר.
 

sailor

New member
להכיא לאנ נמוכה מלתת?

הפעולה הזו מתבצעת יותר נמוך!
 

יוסי ר1

Active member
אוקי, שונה זה אחל"ה.

מה שטענתי הוא שבעברית המודרנית הורידו מ"רישום" את תכני ה'כתיבה האיכותית', קרי ספר, מאמר, הגיגים, והשאירו אותה עם תכנים אנמיים של רשימות מכולת או תרופות. יחסית לתחולה של משמעויות המילה בעבר, היא הורדה בדרגה...
 

amit1270

New member
לא חוזר בי.

הרישום שונה מהכתיבה, ויש לו גם משמעויות "גבוהות".
 
למעלה