איזו שמלה לבחור ?

spike82

New member
איזו שמלה לבחור ?

מה דעתכן ? איזו מהשמלות כדאי ? בעיקרון השמלה מיועדת ליום יום - מי מהן תוכל לייצר כמה שיותר אאוטפיטים ותשתלב טוב יותר עם אקססוריז שונים. הראשונה , השניה או השלישית . האחרונה פחות מתאימה למבנה שלי - יש לי חזה גדול ותוספת בד מקדימה לא הכי רצוייה - אבל היא עשתה לי את זה בגלל הצבע היפה שלה. האם למישהי יש רעיון איך להקטין את האפקט שיווצר ( פרט לחזיית מינימייזר ) ?
 

come on1

New member
הכי

אהבתי את השלישית, אבל אם היא מיועדת ליום יום נראה לי שהראשונה, שגם היא יפה מאוד, יותר תתאים.
 

לי וולף

New member
באמת בחירה לא קלה ../images/Emo4.gif

השלישית עשתה לך את זה בגלל הצבע??? זה שחור, לא? אבל אני מתחילה מהסוף... כולן מאד יפות אבל אם הרציונל הוא ללכת על משהו בסיסי שישמש אותך בהכי הרבה אופנים, אני חושבת שההתלבטות יכולה להצטמצם לשמלות הראשונה והשנייה. השלישית- אמנם ניתן ללבוש אותה ביום-יום אבל ממה שאני רואה בתמונה היא מבריקה ועשויה מויסקוזה- לא השילוב הכי יום-יומי שיש... ובכלל, הצווארן הנוזל הוא חלק מהקטע שלה... להציע לך 'לפזר' אותו כך שיפול קצת קדימה וקצת אחורה זה פתרון שאולי יעבוד אבל אז גם עשויה לשתבש את הפרופורציה של השמלה. שמלת הטריקו (הראשונה) ורסטילית, אבל סתווית יותר בגלל השרוול הארוך. אפשר לשלב איתה גרביונים בכל מיני צבעים, שרשראות בסגנונות שונים, והיא בעצם הרבה יותר "בד-חלק" מבחינת הפוטנציאל לאיבזור. ובכל זאת יש בה משהו קצת מגביל- המחשוף נראה לי קצת גבוה מידי (לא מספיק עמוק) לחזה גדול.. ברור שרק במדידה תדע איך היא יושבת עליך.... הקשירה מאחרו שרצת מפריעה אם רוצים להוסיף למשל וסט קליל או ג'קט... בכל מקרה אני מאד מחבבת שמלות כאלו ומשתדלת שיהו לי כאלו חלקות, בסיסיות לכל עונה. מה בעניין הצבע (ורוד או כחול כהה)- על איזה חשבת? מבחינת טעם אישי- השמלה השנייה מנצחת!! זו שמלה שתוכל לשמש אותך AS IS בימים חמים, היא יכולה להשתלב עם קרדיגן צבעוני, עם חולצה מתחת, עם צעיף קייצי. הצבעים משתלבים כמעט עם הכל...יש כיסים!!
יש לך חזיה שמתאימה לשמלה?? זו שמלה עם מחשוף גב שמצריך חזייה מתאימה... בקיצר... לא בטוחה שעזרתי
 

spike82

New member
תודה

השמלה השלישית מופיעה גם בכחול -קצת טורקיזי אבל נוטה יותר לכחול. לגבי הראשונה - זה נכון שהיא "סתווית" הרבה יותר מקיצית אבל כאן הקיץ זה 23 גג וזה במקרה שאני מאוד אופטימית. האמת לא שמתי לב לגבי הקשירה שלה מאחורה - איזה כיף זה עוד עיניים. אני אוהבת את הורוד - כי הוא יותר קיצי אבל בלונדינית עם חזה גדול בשמלה ורודה .. לא בטוח שזה המראה שאני רוצה. השניה מתקרבת כמעט - אבל איכשהו זה נשאר כמעט. כנראה אני אלך עם הבחירה שלך - אין כמו כיסים ומחשוף שיצדיק את רכישת החזייה המודולרית שקניתי לפני כמה שבועות:)
 
אני מאד אוהבת את ASOS

השמלה הראשונה לדעתי הכי מתאימה ליום יום ואפשר לשלב אותה בהרבה אופנים (ראי תשובתה של לי
).
 
קניתי מהם די מזמן

ולא נאלצתי להחזיר. בד"כ בבריטניה מדיניות ההחזרות נוחה מאד. הסתכלת על התנאים באתר?
 

Fun Fair

New member
יצא לי להחזיר להם פריט

והשירות שלהם היה מעולה. שלחתי בדואר ותוך 8 ימים קיבלתי מייל שמאשר שהם קבלו את החבילה. אחרי 3 ימים נוספים ראיתי את הזיכוי בכ"א.
 
אז ככה..

השמלה השלישית נראית לי הכי נחמדה וזאת כי גם אם הגזרה שלה לא כמו על הדוגמנית - ז"א קצת יותר רופפת או צמודה היא בסדר גמור. לגבי חזה,אלא אם יש לך משהו באת ענקי, אני לא רואה מה הבעיה. וזה גם שחור, אז. השנייה מיוחדת מאוד אבל משהו אומר לי שלא על דוגמנית שעומדת בפוזה לא בדיוק יבינו את מה שיש שם בצדדים. היא גם מגבילה מאוד - לא לעבודה ולא לאירוע, גםלא מתקשרת לחיי לילה במיוחד, אז אולי רק ללוק קז'ואל יפה בארץ או ליום כיף וכו'. הראשונה היא שמלה פשוטה ביותר, שכדי להיות יפה צריכה לשבת בול על הגוף, ואת זה תדעי רק כשתקבלי אותה. למען האמת יש ים של שמלות כאלו בחנויות, גם באותו מחיר פחותאו יותר (ואני בכלל לא כוללת את המשלוח) אז אולי כדאי שתקבלי אם להזמין אותה מהאינטרנט. אני בעד השלישית!
 

spike82

New member
תודה - אני באמת אמדוד בכמה חנויות משהו דומה

שמלה יום יומית היא הרצויה מבחינתי - אבל אחת מעניינת ולא רק בד טריקו פשוט אלא משהו עם טיפה יותר אמירה. לצערי הרב - מבחינת השימלה השלישית זה משהו די ענקי .... ואני באמת מפחדת שהצווארון הנפוח לא יעשה שירות טוב.
 

spike82

New member
אחרי שעזרתן לי החלטתי

להזמין את השניה - כי היא הכי תתאים להיום יום וכמובן שיש בה כיסים. את השניה אני מאוד אהבתי אבל רצוי שאמדוד אותה קודם על הגוף ואראה עוד אפשרויות של צבעים. את השלישית אהבתי - אבל היא גם לא אידיאלית בגזרה וגם לא ממש להסתובב איתה ברחוב ככה סתם. הכי הכי אני מקווה למצוא שמלה בגזרה של הראשונה בצבע הכחול המהמם של השלישית :)
 
הראשונה

ממש יפה ופשוטה, גזרה קלאסית ונקייה ומתאימה עם כל דבר כמעט. השניה ממש לא אהבתי, והשלישית חמודה.
 
לא הבנתי רק דבר אחד

למה לשמלה הוורודה קוראים ג'סיקה פרקר? ראיתי את כל העונות לפחות שלוש פעמים (רק כדי להגיע למסקנה שמדובר בסדרה שוביניסטית לגמרי עם בגדים יפים) ולא היה שם שום בגד עליה שדמה לזה, אפילו לא פיג'מה.
 

לי וולף

New member
השמלה דומה לאחת שתופיע בסרט החדש....

וגם באתר אפשר לראות אותה שם באמצע עם השמלה הלבנה- זה צילום מהסט של הסרט
 

שאפולי

New member
לדעתי-

השמלה עם העודף בד- לא תתאים לחזה גדול וחבל על הקניה, מה גם שהיא זהה לשמלה שקניתי בארץ בגריף ולבשתי לאירוסין שלי... השמלה הכי יפה זו שמלת המלחים ההיא? מדהימה. אבל בחזה גדול קחי בחשבון שרובו ישפך החוצה מה שיכול לגרום למראה זול השמלה הכי בייסיק שתתאים להכי הרבה סגנונות זו דוקא הורודה אבל לדעתי היא מאוד שוטה ולא מצדיקה הזמנה מחו"ל... בכל מקרה, תתחדשי
 
למעלה