איזו שטות...

רוקסין

New member
איזו שטות...


גבי לא יכלה לברוח מהבית של מתי לפני שהיא מרימה טלפון למשטרה? איזה תסריטאים הזויים יש לסדרה הזאת...
 

fullofsunshine

New member
הם היו חייבים


שמשהו יעקב אותה בכל זאת בשביל האקשן חחחח... למרות שיכלו לחשוב על משהו יותר חכם כמו דלת נעולה או משהו....

ועוד משהו שחשבתי עליו, הם עדיין נמצאים ביום שמתי כביכול רצח את יפת וכבר היו דברים מעולם עם אורי גרוס שהחזיר את הדמויות שלו מהמתים, (זוהר בעונה השניה של השיר שלנו, למי שראה זוהר בעצם "מת" באותה דרך שיפת מת, מכמה מכות בראש..ואז פתאום הוא התעורר באדמה ובנס לא נחנק... ויש גם את גבעון בעונה השנייה של השיר שלנו שחזר פתאום אחרי שקלאודיו העוזר של נעמי ירה בו שלוש יריות בגב, הזוי לגמרי.) אז או שנעמי תלך אחרי ההרגשה הרעה שלה ותבוא להציל את גבילהלה או שיפת יתעורר ומשום מקום יציל אותה.
 

רוקסין

New member
אני גם חושבת...


שיפת לא מת והוא יציל את גבי ואת כל הרביעייה שמתי בהשפעתה של הגר מתכנן לרצוח...
 

רוקסין

New member
מה אתם אומרים, אני יכולה להיות תסריטאית?

אמרתי לכם שזה מה שיקרה. התסריטאים הללו כל כך בנאליים וצפויים, שזה מביך. ואגב, כל כך מיותר היה הפרק הקודם שלפני הפרק האחרון. כאילו התסריטאים שנהנים להתעלל בקהל הצופים אמרו לעצמם: בואו נמשוך עוד פרק עד שנגלה לצופים מי הבן של נעמי, וכאילו שלא ידענו מי...
הסיבה היחידה שצפיתי בסדרה ההזויה הזאת מכתחילה היתה בגלל גבי המתוקה, שהיא גם הדמות שבזכותה גם חלק מהדמויות האחרות בסדרה עוד נראו נורמליות ואנושיות. אני ממש לא אהבתי אף אחת מהרעות שהן הופיעו בסדרות שלהן, אך בזכות גבי שחיברה ביניהן כמו דבק והצליחה להוציא מהן את הצד האנושי והרגיש יותר, שלא לאמר החברי, הצלחתי לחבב אותן מעט, אך לא עד כדי כך שהן תחסרנה לי בהמשך. אני יכולה לחיות טוב מאוד בלעדיהן, היחידה שתחסר לי זו גבי המתוקה, שכבר התרגלתי לראותה בכל ערב על המרקע. שלא לדבר על זה שמכל הניסוי ההזוי הזה שמשכו אותו במשך עונה שלמה יצאה הודנא, שבכלל לא קשורה אליו... אז אני שמחה שהסדרה ההזויה הזאת עם כל הטוויסטים המעוותים וההזויים שלה סוף סוף נגמרה. ובדיוק כמו שהיתה כל העונה, גם הסוף שלה הזוי ולא הגיוני, בדיוק כמו הסדרה כולה. אז אל תחפשו הגיון בסדרה הזאת, כי לא תמצאו.
 
למעלה