איזו מוזיקה לא רציתם?

איזו מוזיקה לא רציתם?

אילו שירים/סוגי מוזיקה/אומנים וכד' ביקשתם מפורשות שלא ינגנו בחתונה שלכם?
 

metukal

New member
לא רצינו את:

כל שירי ג'ניפר לופז, לא מזרחי ולא לטינוס..
 
אנחנו לא רצינו

מוסיקה מזרחית.... ו - היה מאוד שמח, היה בעיקר מוסיקה שנות ה 80 , וגם כמה חדשים...
 

איריסג

New member
כל מה שמערב "אומצה אומצה"...

וכמובן - כל שיר בלועזית - כי זו היתה חתונה עברית.... אבל מכיוון שגם לשירים ישראלים יש עיבודי אומצה אומצה - הטלנו עליהם וטו מוחלט (וקיבלנו מפיני תגובה נעלבת "נראה לך שאני אשים עיבודים כאלה??????????"
 

His My Man

New member
אין מצב שאני

אצליח להתחמק מלטינוס, החצי למד אותו בריקודי עם..(אל תשאלו) והוא מתלהב מהריקוד כמו צעצוע חדש!. אני בטח אברח לירותים באותו זמן
 

שיר 2 3

New member
אנחנו לא ממש הגבלנו

אבל הודענו לדיג'י באופן חד משמעי שאבי ביטר , שרית חדד ואייל גולן לא מוזמנים לחתונה
 

PitzPoNeT25

New member
באפן כללי לא הגבלנו פרט ל..

שיר מעצבן של הדורבנים שבעלי לא סובל.. ששמענו בכמה אירועים ששמים בזמן האוכל... (לא זוכרת איך קוראים לו...) לטינוס - שלי אישית יצא מכל החורים האפשריים.. והכי הכי הכי חשוב ברשימת ה"לא" הקצרצרה שלנו - המחרוזת הזוועתית ביותר שקיימת לפי דעתי שבה מופיע השיר "נשבע לך לא בוגד"!!! וכן.. יצא לי לשמוע את זה בהרבה חתונות..
 

ט ו ש ה

New member
מה לא רצינו

שירי "אומצה אומצה" להגדרת איריס
גרסאות כיסוי של שירים ישנים. לשיר יש גרסה ישנה? שימו אותה, ב - 100% מהמקרים המקור יותר מוצלח מהקאוור...
לא בריטני ספירס
לא מזרחי כבד (זאת אומרת, שרית חדד בסבבה, טיפקס ביותר מסבבה, סטאלוס ואורן חן? לא.) זהו, אני חושבת.
 

טלי רבן

New member
סה"כ די נותנים יד חופשית

אבל עם "לאוים" ברורים- בלי מזרחית (לפחות לשאוף לזה) ובלי טראנסים, דאנסים, האוס ודומיהם, שקודחים לי במוח. וגם בלי גרסאות כיסוי קצביות לשירים שבמקור היו פעם טובים. ובאופן כללי ביקשנו שהכיוון יהיה רוק, אייטיז ומוסיקה עברית- מוסיקה נוסח הגת רימון, מי שמכיר (הדיג'יי שלנו תיקלט שם). חוץ מזה- מה שטוב לאורחים טוב גם לנו.
 

draiad

New member
אנחנו לא נרצה שיהיה

* מוסיקה מזרחית כבדה. מזרחית לייט זה בסדר (אבל ממש לייט). * הבחור מטיל וטו מוחלט על כל שיר של ה- Carpenters לרוע המזל * טראנסים, דאנסים וקאברים קצביים לשירים טובים * גרסאות עבריות לשירים ברזילאים - תמיד המקור יפה יותר!
 

דקר26

New member
הBIG NO NO שלנו היה:

מכיוון שחלק מהאורחים שלנו ניצלו מאסון וורסאי אז לא לשיר : הרי את מקודשת לי. לא לשיר של שרית חדד: חגיגה..תיהי יפה ותשתקי הרבה. לא ל: "תפתחי את הרגליים לשבע מדוכאים..שבעה פלסטינאים" {הייתי בכמה חתונות שהשיר הזה היה} וזהו בערך... למזלי היה לי תקליטן {היו 2} שידע לקרוא קהל וכשראה את חלק מהאורחים שהגיעו עם המאבטחים שלהם אז הבין שכדאי רק שהם ילכו שיתחיל בחגיגה.. עד אז שום פטישים בראש.
 

Sheli Sade

New member
חלק הגיעו עם מאבטחים??

לא ממש הבנתי גם אם כן למה לא חגיגה...
 

דקר26

New member
יש בשיר הזה מילים מעצבנות כמו..

תיהי יפה ותשתקי וכאלה {בסיגנון} ומחכה לטבעת.. בקיצור לא בשבילי. ולמה מאבטחים.. כי בעקבות עיסוק של בני המשפחה הקרובה שלי הוזמנו כמה שרים,ח"כים וכל מיני מעצבנים אחרים. יש לי תמונה עם שמלת כלה שיו"ר סוכנות {היהודית ניראה לי} לוחץ לי את היד ומפנה אותי לחייך למצלמה... נישבעת לכם הרגשתי כמו בסיום קורס שמקבלים תעודה. ולילה טוב!
 

Sheli Sade

New member
../images/Emo6.gif לא התכוונתי לחגיגה של שרית חדד.

אלא, את כתבת שרק אחרי שהאחמי"ם ילכו תתחיל החגיגה..
פשוט לא הבנתי למה אי אפשר להתחיל בחגיגה שהם עדיין שם...
 

majela

New member
אוף. גם אצלנו - ושאלה

גם אצלנו ההורים מביאים כמה אחמים שבאים חמושים במאבטחים. תגידי - שילמתם על מקומות למאבטחים? זה נראה לי הזוי לשלם על עוד 10 אנשים שלא הזמנו (החישוב הוא בהנחה שחלק מהאח"מים באים עם 2 או שלושה מאבטחים. מבחינתי שהמאבטחים ישבו בשיחים ויתצפתו משם... לחילופין, אני מוכנה שאם הם כבר באו, והם חתיכים וחסונים, אני אשדך אותם לכמה חברות רווקות.
 

דקר26

New member
לא רק שלא שילמנו.. היה משהו מצחיק

בעל האולם לא היה באירוע... ואני לפני החתונה רק ביררתי את "סידורי האבטחה " שיש באולם, {לא אמרתי למה..לא חשבתי שזה שווה איזכור}. בקיצור חצי שעה אחרי החופה אני פתאום רואה אותו רץ אלי .. שואלת מה קרה.. הוא סחב את הצלם שאני וגולן נצטלם איתו ועם כל אח"מ שהיה באירוע {ואינעל העולם שלי ..היו יותר מ15 כאלה} אז תתארי את לעצמך אותי.. עם בעל טרי.. ומנהל האולם שהוא מקים ת'אנשים באמצע הבורקס פטריות {סתם סתם לא באמת זה היה בתפריט} ומבקש להצטלם איתם... ואז עוד לוחש לצלם.. שיפתח לו את התמונות וישלח לו. הוא לוקח אותי לצד ואומר לי בקול של טווס... "ה2 שולחנות האלה.. עלי!!!" {ובפועל הוא עמד במילה שלו למחרת כשבאנו לסגור כספית} המאבטחים לא ישבו לאכול מה שכן ביקשתי ממנהל האירוע {שקיבל אישור אחר כבוד ממנהל האולם} שמלצר יעבור עם מגש וצלחות קטנות של כל דבר מהקבלת פנים שהם יוכלו לאכול ב"כוננות" ובאמת היה מלצר שכל הזמן דאג רק להם אם זה עם שתיה או אוכל.
 

majela

New member
הלוואי עלינו

נראה לי שאצלנו הם יחייבו ובגדול...
 
למעלה