איזו כתבה נוראית בהיבט התח"ץ

מצב
הנושא נעול.
איזו כתבה נוראית בהיבט התח"ץ

איזו כתבה נוראית בהיבט התח"ץ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4453743,00.html
כל האגנדה שלהם היא להגיד שהתחץ על הפנים. מספיק לבקר חודש בפורום הזה ולהבין שזאת טעות.
ברור שהתחץ דורשת שיפור. אך אנשים שגרים במושב לא יצפו לרכבת או אוטובוס כל 5 דקות :)
גם חובבי הרכבות הכי גדולים בפורום עוד לא הציעו רכבת לקליה :)
 

טשאפק 2

New member
דווקא הבאר שבעית מפרגנת לרכבת

איזו כתבה נוראית בהיבט התח"ץ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4453743,00.html
כל האגנדה שלהם היא להגיד שהתחץ על הפנים. מספיק לבקר חודש בפורום הזה ולהבין שזאת טעות.
ברור שהתחץ דורשת שיפור. אך אנשים שגרים במושב לא יצפו לרכבת או אוטובוס כל 5 דקות :)
גם חובבי הרכבות הכי גדולים בפורום עוד לא הציעו רכבת לקליה :)
דווקא הבאר שבעית מפרגנת לרכבת
אותי קצת מצחיקה ההתייחסות לחיפה כאל פריפריה.
 

droriko

New member
היא פריפריה אם אתה עובד ברחובות


דווקא הבאר שבעית מפרגנת לרכבת
אותי קצת מצחיקה ההתייחסות לחיפה כאל פריפריה.
היא פריפריה אם אתה עובד ברחובות
 

טשאפק 2

New member
הוא עובד ברשת חנוית שמתפרשת בחלק ניכר של הארץ

היא פריפריה אם אתה עובד ברחובות
הוא עובד ברשת חנוית שמתפרשת בחלק ניכר של הארץ
מכאו ש:
א. תחבורה ציבורית לא הכי מתאימה לאופי עיסוקו.
ב. אפשר להכריז על כל מקום שיגור בו כעל פריפריה, כי הוא תמיד יגור רחוק מהעבודה. :)
 
אני בטוח שהוא יכול להגיע לרוב החנויות באוטבוס

הוא עובד ברשת חנוית שמתפרשת בחלק ניכר של הארץ
מכאו ש:
א. תחבורה ציבורית לא הכי מתאימה לאופי עיסוקו.
ב. אפשר להכריז על כל מקום שיגור בו כעל פריפריה, כי הוא תמיד יגור רחוק מהעבודה. :)
אני בטוח שהוא יכול להגיע לרוב החנויות באוטבוס
או שילוב של אוטבווסים ומוניות. זה פשוט לא נהוג.
אלא אם הוא צריך ארגש כלים כבר במיוחד.
 

טשאפק 2

New member
למי שצריך לעבור בין כמה יעדים באותו יום

אני בטוח שהוא יכול להגיע לרוב החנויות באוטבוס
או שילוב של אוטבווסים ומוניות. זה פשוט לא נהוג.
אלא אם הוא צריך ארגש כלים כבר במיוחד.
למי שצריך לעבור בין כמה יעדים באותו יום
בשעות שחלקן אינן שעות עומס, בדר"כ יהיה יתרון גדול לרכב פרטי על-פני אוטובוסים.
 

droriko

New member
רק שהוא צריך להוציא חצי משכורת על דלק

למי שצריך לעבור בין כמה יעדים באותו יום
בשעות שחלקן אינן שעות עומס, בדר"כ יהיה יתרון גדול לרכב פרטי על-פני אוטובוסים.
רק שהוא צריך להוציא חצי משכורת על דלק
 

טשאפק 2

New member
מקרים כאלה מצדיקים ליסינג

רק שהוא צריך להוציא חצי משכורת על דלק
מקרים כאלה מצדיקים ליסינג
בניגוד לחלק גדול מנהגי הליסינג שסתם נוהגים לעבודה בבוקר ובחזרה לערב.

הבנתי מהכתבה שהאיש הוא מבעלי הרשת אבל לא עקרוני לנקודה. בן אדם שגר בחיפה וצריך להיות לדוגמה בחדרה, רמת השרון ורחובות במהלך יום עבודה, ואינו יודע בדיוק כמה זמן יתעכב בכל תחנה - עדיף לו בדרך-כלל רכב, אין מה לעשות. תחבורה ציבורית היא אידאלית לרוב הגדול של המועסקים, שאינם מטלטלים בין כמה מקומות עבודה במהלך היום (ושאינם צריכים להוביל הרבה ציוד). מספיק שתהיה חולייה אחת בשלשלת, שאין בה חיבור טוב בשעה שנזקקים לה, כדי שהרכב הפרטי ינצח בגדול במבחן היעילות. ומה הסיכוי שהכל יעבוד חלק בכל שעה, גם במדינות עם תחבורה ציבורית טובה מאד? לא גבוה.
 

טשאפק 2

New member
"תחבורה ציבורית היא אידאלית" - צ"ל רלוונטית

מקרים כאלה מצדיקים ליסינג
בניגוד לחלק גדול מנהגי הליסינג שסתם נוהגים לעבודה בבוקר ובחזרה לערב.

הבנתי מהכתבה שהאיש הוא מבעלי הרשת אבל לא עקרוני לנקודה. בן אדם שגר בחיפה וצריך להיות לדוגמה בחדרה, רמת השרון ורחובות במהלך יום עבודה, ואינו יודע בדיוק כמה זמן יתעכב בכל תחנה - עדיף לו בדרך-כלל רכב, אין מה לעשות. תחבורה ציבורית היא אידאלית לרוב הגדול של המועסקים, שאינם מטלטלים בין כמה מקומות עבודה במהלך היום (ושאינם צריכים להוביל הרבה ציוד). מספיק שתהיה חולייה אחת בשלשלת, שאין בה חיבור טוב בשעה שנזקקים לה, כדי שהרכב הפרטי ינצח בגדול במבחן היעילות. ומה הסיכוי שהכל יעבוד חלק בכל שעה, גם במדינות עם תחבורה ציבורית טובה מאד? לא גבוה.
"תחבורה ציבורית היא אידאלית" - צ"ל רלוונטית
אידאלית היא לא, בדר"כ, אבל היא לפחות יכולה להיות טובה יותר מרכב פרטי - לאותם אנשים שעובדים במקום אחד. למקפצים למיניהם היא לא תעזור גם באידאל.
 

droriko

New member
בגלל זה ההתבכיינות שלו תמוהה

מקרים כאלה מצדיקים ליסינג
בניגוד לחלק גדול מנהגי הליסינג שסתם נוהגים לעבודה בבוקר ובחזרה לערב.

הבנתי מהכתבה שהאיש הוא מבעלי הרשת אבל לא עקרוני לנקודה. בן אדם שגר בחיפה וצריך להיות לדוגמה בחדרה, רמת השרון ורחובות במהלך יום עבודה, ואינו יודע בדיוק כמה זמן יתעכב בכל תחנה - עדיף לו בדרך-כלל רכב, אין מה לעשות. תחבורה ציבורית היא אידאלית לרוב הגדול של המועסקים, שאינם מטלטלים בין כמה מקומות עבודה במהלך היום (ושאינם צריכים להוביל הרבה ציוד). מספיק שתהיה חולייה אחת בשלשלת, שאין בה חיבור טוב בשעה שנזקקים לה, כדי שהרכב הפרטי ינצח בגדול במבחן היעילות. ומה הסיכוי שהכל יעבוד חלק בכל שעה, גם במדינות עם תחבורה ציבורית טובה מאד? לא גבוה.
בגלל זה ההתבכיינות שלו תמוהה
הוא לא איזה עובד זוטר שמכריחים אותו לנסוע באוטובוס מחיפה לרחובות,יש לו אוטו צמוד(ואני אניח שגם די מפואר) שהוא יכול לקפץ איתו מסניף לסניף, ככה שזאת דוגמא דמגוגית. אף אדם פשוט,לא מנהל גדול,לא נוסע מחיפה לרחובות כל יום. כנראה שבאמת כמו שכתב פותח השירשור יש כאן אג'נדה אנטית.
 

olli3

New member
מנהל
"שכונת עוזיהו המלך" רחוב של 100 מטרים הפך

איזו כתבה נוראית בהיבט התח"ץ
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4453743,00.html
כל האגנדה שלהם היא להגיד שהתחץ על הפנים. מספיק לבקר חודש בפורום הזה ולהבין שזאת טעות.
ברור שהתחץ דורשת שיפור. אך אנשים שגרים במושב לא יצפו לרכבת או אוטובוס כל 5 דקות :)
גם חובבי הרכבות הכי גדולים בפורום עוד לא הציעו רכבת לקליה :)
"שכונת עוזיהו המלך" רחוב של 100 מטרים הפך
לשכונה אחת גדולה :)

כנראה לא התאים להם לכתוב "שכונה ד'" כי שנים כל ידיעה שנפתחה "בשכונה ד' בבאר שבע..." הסתיימה ברצח/דקירה, נזרק רימון, שוד"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה