בידיעות אחרונות של אתמול
בעמוד האמצע. כותרת הכתבה "אמא היתה רק אחת" והיא מספרת על גלית שפר, שהקימה את קבוצת "אימהות שאיבדו אימהות", לאחר שלפני חמש שנים היא ילדה בן ובטיפת חלב השתתפה בקבוצת תמיכה דומה. כיום יש רק קבוצה אחת, הפועלת בהדר יוסף (שכונה של ת"א) והשנייה תיפתח ברמת השרון. יש 12 מיפגשים, והמחיר הוא 600 ש"ח. אני מקווה שדייקתי בפרטים, כי ציטטתי מהזיכרון. יום טוב לך ולכולן פה.