איזו כתבה בעיתון הייתה??

gitta

New member
בידיעות אחרונות של אתמול

בעמוד האמצע. כותרת הכתבה "אמא היתה רק אחת" והיא מספרת על גלית שפר, שהקימה את קבוצת "אימהות שאיבדו אימהות", לאחר שלפני חמש שנים היא ילדה בן ובטיפת חלב השתתפה בקבוצת תמיכה דומה. כיום יש רק קבוצה אחת, הפועלת בהדר יוסף (שכונה של ת"א) והשנייה תיפתח ברמת השרון. יש 12 מיפגשים, והמחיר הוא 600 ש"ח. אני מקווה שדייקתי בפרטים, כי ציטטתי מהזיכרון. יום טוב לך ולכולן פה.
 

gitta

New member
אם לא הצלחת למצוא את העיתון

כתבי לי מסר עם כתובתך ואשלח לך.
 
למעלה