איזור ההרשמה - הרגע שבו מוציאים את הכרטיס

yossi mizrachi

New member
איזור ההרשמה - הרגע שבו מוציאים את הכרטיס

שלום לכולם, מזה זמן רב אני צופה מהצד בפורום ולומד ממנו המון. זאת ההזדמנות להגיד תודה לכל מי ששיתף ונתן עצה! אשמח לשמוע את דעתכם בעניין הבא: אני מנהל אתר שמציע קורס אנגלית מקוון. ההרשמה היא בכרטיס אשראי. כעת אנחנו עומדים בפני שדרוג האתר במטרה לשפר את יחס ההמרה. מתוכננים שינויים רבים, אך אין ספק שאחת מנקודות התורפה היום היא איזור ההרשמה. בין היתר אנו מתכננים להוסיף: מספר טלפון לבירורים, התחייבות לזיכוי במידה והלקוח אינו מרוצה, הצהרת פרטיות, הדגשה שההרשמה מאובטחת ועוד דברים שייצרו אמון ויפחיתו את סף החרדה. והשאלה היא: האם לאסוף את הפרטים ב-3 שלבים שונים (שהם 3 דפים נפרדים) כמו שזה היום, או להכניס את הכל לדף אחד ארוך עם גלילה (מדובר בלא מעט פרטים)? ההרגשה שלי היא שהעובדה שהיום המשתמש לא רואה אלו פרטים אנחנו עתידים לבקש ממנו יוצרת התנגדות ומעלה את סף החרדה. הקישור: הרשמה לאתר פטור תודה מראש וחג שמח!
 

hatkyinc

New member
כמה נקודות

1. תחשבו פריט פריט ממה שאתם מבקשים האם אתם *חייבים* אותו. האם אתם משתמשים בטלפון שלו? למה? 2. אולי כדאי להפריד רק ל2, חלק ראשון פרטים מינימלים ליצירת קשר לסיום ההזמנה: שם, אימייל וזהו. ומי שלא סיים הרשמה אחרי X זמן, לשלוח לו מייל וכו'. 3. ל clicktale ונראה לי גם crazy egg יש מעקב ממש יפה על מילוי טפסים, מה מילו, איפה נתקעו, איפה היו שגיאות.... גם לבדיקה על קהל מדגם וגם קבוע לאתר יכול להיות שימושי ב clicktale עמוד אחד נראה לי ללא תשלום, אז העמוד השני האמוס בפרטים. 4. אם ה"פרטים נוספים" לא חובה, אפשר לאסוף אותם אחר"כ... או בכלל לא.
 
למעלה