איזון בלוטת התריס ברפואה האלטרנט

איזון בלוטת התריס ברפואה האלטרנט

שלום רב, אני סובלת כבר כמעט שנה מפעילות יתר של בלוטת התריס.. הרופא אמר שאם הבלוטה לא תחזור לעצמה אז יורידו אותה
היות ולא בא לי להיפרד ממנה אז שאלתי אותו אם הרפואה האלטרנטיבית יכולה לעזור אז הוא אמר שרק להקל על הסבל ולא לאזן אותה.. לעומת זה קראתי ברשת שדיקור סיני - 20 טיפולים כן יכולים לאזן אותה. אנא דעתכם / נסיונכם בנושא תודה רויטל
 

chcago

New member
מזה `יורידו אותה`???

אף פעם לא שמעתי על הורדת בלוטה, מה את לא יכולה לקחת אלטרוקסין? להת.
 
אלטרוקסין זה בחוסר פעילות

אצלי יש עודף פעילות ואני לקחתי פרופיל ועכשיו שינו לי לתרופה שעוד לא הגיע אלי - מרקטיזול או משהוא כזה..(כי היא לא היתה קיימת בבית המרקחת) ומסתבר שפעילות יתר וחוסר פעילות בלוטת התריס זה דבר כל כך נפוץ שהיתי בהלם איך עד עכשיו לא שמעתי על זה ופתאום כולם אומרים לי שגם להם יש. ולאנשים שיש יתר גם נוהגים לכרות את הבלוטה או להשמיד אותה עם יוד רדיואקטיבי- לי זה נשמע מזעזע. כמה פעמים ראיתי נשים שמנות ואמרתי לעצמי "איך הן לא עושות דיאטה?" ועכשיו אני מבינה את המצב - כי כנראה להרבה נשים יש בעיות עם הבלוטה וקשה להן להשתלט על המצב..
 

שמש א

New member
התכוונת למרקפטיזול

אגב, הטיפול ביוד לא ניתן בקלות דעת לנשים, מחשש ליצירת בעיות פוריות בהמשך.
 

שמש א

New member
אה, שכחתי לציין

שבאמת ניתן לפתור את הבעיה באמצעות הרפואה הסינית, אך ממש לא בכל המיקרים.
 
לשמש- איך ניתן?

באיזה פתרונות את נתקלת ? בזמנו טופלתי בדיקור סיני והמטפל אמר שצמחי מרפא מגיעים למקום שהמחטים לא מגיעות אז חשבתי ליצור קשר עם ההומאופתית שפעם טיפלה בי. ומאיפה את מכירה מרקפטיזול? כי זו תרופה שלא מופיע אפיו באתר התרופות "אינפומד" וחיפשתי עליה פרטים, וגם במרפאה שאני שייכת אליה לא היה את התרופה ואמרו שמזמינים במיוחד..כנראה תרופה לא נפוצה להבדיל מהפרופיל.
 
שמש נתת לי תקווה - תודה

ואני בת 36 ללא ילדים.. אז בכלל הבלוטה מפריעה לנו (לי ולבעלי)
 

שמש א

New member
בלוטת התריס

רויטל, יש לי מטופלת שנטלה בעבר מרקפטיזול במינון של 10 מיליגרם עקב היפרתירואידיזם. אני מלווה אותה מאז חודש מרץ ורק כעת התאזנה הבלוטה, ככה שקחי בחשבון שזה יכול להיות תהליך ארוך מאוד. המטופלת הזו חרדה ממחטים ולכן עבדתי איתה רק בשיאצו, דיקור אוזן ופורמולת צמחים סינים. במקומך הייתי פונה למטפל ברפואה סינית וצמחים סינים, כיוון שכך תקבלי את הטיפול היעיל ביותר.
 
לשמש

יש לי הומאופתית שלדעתי היא מאוד טובה - פעם היא טיפלה בי בסינוסיטיס וחסכה לי את הצורך לקחת אנטיביוטיקה ! לי רשמו מרקפטיזול 20 מ"ג- ולדעתי הבלוטה שלי כבר מאוזנת- ככה לפי בדיקות הדם אבל המצב הנפשי לא חזר לעצמו וכנ"ל עיפות ותשישות קשים ומרגיזים, בעקבות המצב שלי נהפכתי אדם פסימי כאשר מטבעי אני אדם מאושר ואופטימי. ובעניין חרדה - לדעתי זה מאפין גם את המצב שלי - וכשנאלצתי ללכת לרופא שינים לטיפול לפני שבועיים אז פשוט טופלתי בגז צחוק - היה מעולה- החזיר לי את הבטחון ברופאים. לסיכום - כשכתבת צמחים סיניים התכוונת להומאופתיה קלאסית?
 

שמש א

New member
רויטל

צמחים סינים זה דבר שונה לחלוטין במהותו מהומאופתיה, אבל... אם יש לך הומאופתית טובה, אני מאמינה שתדע לאבחן ולתת לך את הטיפול הכי נכון במצבך. כרגע חשוב שבמקביל לטיפול ההומאופתי, תמשיכי לעשות בדיקות דם תקופתיות, כדי לעקוב שההיפר' לא הופך להיפו'.
 
כן - בדיקות דם אני עושה כל שבועיים;

של הכבד, בלוטת התריס ועוד כמה מערכות בגוף.
 

ELELAD

New member
בלוטה בלוטית ../images/Emo79.gif

http://www.wddty.co.il/100/operation.html התגלגלו לכם למטה לבלוטת התריס...
 
למעלה