איזה תענוג המכ"ם מפוצץ! משהו!

supercellstorm

New member
איזה תענוג המכ"ם מפוצץ! משהו!

תראו: חזית ראשונה בדרכה סוף סוף לצפון,ואחריה מהצפון עד המרכז פשוט תענוג להסתכל! בתקווה שלא יתפרק ממש:
 

1davidka1

New member
מיסטר אנימציה תן לנו לראות מה כוון

ההתקדמות של זה בבקשה
 
זה נראה מהבוקר כמו איזה עדר שאיבד

את הרועה שלו,כן נכנסים לא נכנסים,מתפרקים על קו החוף,כנראה צריכים איזה מנהיג או מנהיגה(רוח לדוגמא) שתעשה קצת סדר בבלגן
 
למעלה