supercellstorm
New member
איזה תענוג המכ"ם מפוצץ! משהו!
תראו: חזית ראשונה בדרכה סוף סוף לצפון,ואחריה מהצפון עד המרכז פשוט תענוג להסתכל! בתקווה שלא יתפרק ממש:
תראו: חזית ראשונה בדרכה סוף סוף לצפון,ואחריה מהצפון עד המרכז פשוט תענוג להסתכל! בתקווה שלא יתפרק ממש: