איזה תחתונים ואיזה נעליים...
אמרתי לכם שהיא תהיה חסודה! מול נשיא המדינה היא תתפשט? נו באמת! למרות שלא הכרתי כמעט אף שיר משנות תרפפ"ו
דנה הייתה חמודה מאוד, השמלה ממש החמיאה לה....יפה לה באדום. אבל הרקדנים היו משעממים עד מאוד, מה זה החליפות השחורות החונקות האלה והריקודים המשעממים עם הסטנדים של הרמקולים, כיאירוגרפיה מעייפת וחלשה ביותר אני חייב לציין. לפחות היא הורידה גלימה אדומה מעליה ושארז שם אותה על עדי אשכנזי היא אמרה שזה מזהב (כנראה כי זה נגע בדנה כמובן
)
אמרתי לכם שהיא תהיה חסודה! מול נשיא המדינה היא תתפשט? נו באמת! למרות שלא הכרתי כמעט אף שיר משנות תרפפ"ו