איזה תחתונים ואיזה נעליים...

yanivm1

New member
איזה תחתונים ואיזה נעליים...

אמרתי לכם שהיא תהיה חסודה! מול נשיא המדינה היא תתפשט? נו באמת! למרות שלא הכרתי כמעט אף שיר משנות תרפפ"ו
דנה הייתה חמודה מאוד, השמלה ממש החמיאה לה....יפה לה באדום. אבל הרקדנים היו משעממים עד מאוד, מה זה החליפות השחורות החונקות האלה והריקודים המשעממים עם הסטנדים של הרמקולים, כיאירוגרפיה מעייפת וחלשה ביותר אני חייב לציין. לפחות היא הורידה גלימה אדומה מעליה ושארז שם אותה על עדי אשכנזי היא אמרה שזה מזהב (כנראה כי זה נגע בדנה כמובן
)
 

שני32889

New member
חח נראה לי שאני יוותר../images/Emo8.gif

בלי קשר סתם ציפיתי לבלגאנים כאלה משהו מופרע ולא משנה בהקשר למה אבל אין מה להגיד היא הייתה הורסת כרגיל
 

שני32889

New member
ומה עוד ש...

שהיא הורידה תדבר האדום הזה מעליה היא הוציאה אותו בעדינות כזה לדעתי היא הייתה צריכה לתת לרקדנים למשוך את זה בפרעות כזאת יענו ולהעיף את זה חזק יענו משהו דורש צומי
 

שני32889

New member
צודקת אין ספק אבל בכל זאת קצת מבאס

לא נורא היא הייתי יפיופה אז הכל נסלח
 

RINAT1983

New member
יפיופה זה לא מילה...

אין מילים לתאר איזה הופעה דנה דפקה...אממממ נישאר טעם בפה לעוד.
 
למעלה