איזה תוכנה אתם משתמשים להעביר נתונים מגרמין

gilih65

New member
Training Center של גרמין

Training Center אפשר גם ישירות לאתר Garmin Connect שנה טובה
 

skcazy

New member
נקודת התורפה

גרמין הוא מחשב רכיבה מצויין ביחס לעלות כמובן גם השרות בארץ טוב אבל נקודת התורפה היא הממשק למחשב שנים אחדות השתמשתי ב TRAINING CENTER זה ממשק פרימיטבי ללא יכולת לעבד נתונים לייצא לאקסל וגרוע מכל נתונים נעלמים ... לאחרונה התחלתי להשתמש ב GARMIN CONNECT הנתונים לא נעלמים אבל הממשק היפה מאוד עדיין לא גמיש ולא מאפשר שימוש נוח . לדעתי הסיבה היא שהם מנסים לעודד את המשתמשים לעבור לממשק אחר - בתשלום אבל לא נכנעתי . שנה טובה
 

gilih65

New member
איזו תוכנה ???

איזו תוכנה יש להם בתשלום שנותנת יותר (דומה למשל לזו של פולאר שנותנת יותר)?
 

a v i 2 4 2

New member
איזה באסה אני מנסה להתקין ב2 מחשבים וזה לא

מזזה לי את הדיסק אונקי
 

a v i 2 4 2

New member
אני לא יודע למה אני מתקין את גרמין סנטר לפי

ההוראות ואני ולא מצליח לי הקישור של השעון עם המחשב אני לא יודע מה אני לא עושה בסדר אני צריך להגדיר משהו בשעון?
 
למעלה