נקודת התורפה
גרמין הוא מחשב רכיבה מצויין ביחס לעלות כמובן גם השרות בארץ טוב אבל נקודת התורפה היא הממשק למחשב שנים אחדות השתמשתי ב TRAINING CENTER זה ממשק פרימיטבי ללא יכולת לעבד נתונים לייצא לאקסל וגרוע מכל נתונים נעלמים ... לאחרונה התחלתי להשתמש ב GARMIN CONNECT הנתונים לא נעלמים אבל הממשק היפה מאוד עדיין לא גמיש ולא מאפשר שימוש נוח . לדעתי הסיבה היא שהם מנסים לעודד את המשתמשים לעבור לממשק אחר - בתשלום אבל לא נכנעתי . שנה טובה